XXL Nutrition

[DC] Xto's Log 2009

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gisteren eindelijk weer getrained na iets van 3 weken niks, kracht viel opzich niets tegen, ben wel de cycle opnieuw begonnen dus heb gewoon een A1 training gedaan. zal hem zo ff posten.

Was redelijk vermoeid aangezien ik gister voor het eerst zonder iemand langs me heb gereden, had die dag 110km gereden, als je dat niet gewend bent is dat behoorlijk inspannend. wel heerlijk cabrio gecruised.

Vandaag lekker rust,
Waarschijnlijk morgen ochtend weer trainen. (B1)

Hmm, ik ga deze log wel volgen, wat ik wel raar vind is dat je eigenlijk totaal geen brood eet maar daarvan in de plaats brinta/havermout, dat dan 2 keer per dag,waarom eigenlijk zodat je het beter naarbeneden krijgt ?:rolleyes:

Hmm, ik ga deze log wel volgen, wat ik wel raar vind is dat je eigenlijk totaal geen brood eet maar daarvan in de plaats brinta/havermout, dat dan 2 keer per dag,waarom eigenlijk zodat je het beter naarbeneden krijgt ?:rolleyes:
Soms eet ik wel brood hoor, maar liever niet meer. Brinta vind ik fijner. Merk sowieso dat veel members brood een beetje mijden.

Morgen wordt het trouwens trainen.

ikzelf ben wel fan van brood maar veel mensen halen hun carbs niet uit brood kan ook best. Afwisseling is ook lekker natuurlijk brood rijst brinta haver

Een tijdje heb ik weinig tijd gehad om deze shizzle te updaten.

Nu ga ik weer update.

ik heb geen zin om al die andere trainingen nog te plaatsen.

Ik zal wel een keer een screenshotje van mijn EXCEL logje plaatsen.

Nu krijg je de training van gister.

08-05-09

B1

BB CURLS 20*45kg (16*45kg)
HAMMERS 30*27,5kg (40*25kg)
LP TOE PRESS 9*180kg (11*180kg) Te veel pijn :(...ik neem hier een stapje terug de volgende keer...want ik vind het wel een uber oefening...
LYING LEGCURLS 21*60kg (20*60kg)
45 DEGREE LP 8*240kg (8*400kg) + 20*160kg (20*280kg)

Je zult wel denken WTF wat een drop in gewicht....
Maar die 8*400 sloegen nergens meer op qua diepte...nu was het echt gruwelijk diep. ik voelde hier meer van dan van die 400kg.

06-05-09

A3

MACHINE PRESS 15*145kg (fullstack) (22*137kg)
SMITHPRESS 12*45kg (19*40kg)
PUSHDOWNS 11*75kg (22*70kg)
REVERSE GRIP CLOSE GRIP PULLDOWNS 3*100kg, dikke faal daarna...demotiveert....toen nog iets van 7*90kg gedaan. (15*90kg) veel energie weg :(
BENT OVER ROW 12*100kg, goede uitvoering :) (10*100kg)

Eetschema kan ik nog niet helemaal volgen helaas :(...
Waren wat problemen met apparaten in de keuken :(...

Vanaf nu zal ik alles weer up to date proberen te houden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven