Fitness Seller

[DC] Xto's Log 2009

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Training van vandaag:

A3

Seated Machine press 22*137kg (17*121kg) ---------> nog 1 plaat en ik heb fullstack.

Seated Smith Press 19*40kg (14*40kg)

Cable Pushdowns 22*70kg (14*70kg)

Reverse Close grip pulldowns 15*90kg (10*90kg)

BOR 10*100kg (11*90) -----> deze ga ik nog niet verzwaren nu aangezien ik mijn uitvoering nog net te veel cheated vond.

BOR widowmaker 25*60kg (was niet gepland) -----> onderarmen helemaal naar de klote. :D

Conclusie
Behoorlijke progressie, ik word echt weer sterker.
Uitputtende training.
Lekker!

Goeie dag, ik vroeg me af wat dat widowmaker eigelijk was..? En zou je eens beetje kunnen uitleggen (als je er tijd voor hebt) hoe je schema in elkaar steekt want ik snap er geen hol van:p train je gewoon a1-a2-a3-b1-b2-b3 of hoe moet k het zien..

alvast bedankt, en succes met trainen!!
ik ga hem ook volgen!

gr

• Topic Starter Topic Starter
Goeie dag, ik vroeg me af wat dat widowmaker eigelijk was..? En zou je eens beetje kunnen uitleggen (als je er tijd voor hebt) hoe je schema in elkaar steekt want ik snap er geen hol van:p train je gewoon a1-a2-a3-b1-b2-b3 of hoe moet k het zien..

alvast bedankt, en succes met trainen!!
ik ga hem ook volgen!

gr

Leuk dat je hem gaat volgen!

Ik train B1 - A1 - B2 - A2 - B3 - A3 - B1 - A1 etc ;)
Zo train je dus elke spiergroep gemiddeld 1,5 keer per week.

Een widdowmaker is een setje van 20 herhalingen met een gewicht waar je er normaal gesproken ongeveer iets van 10 herhalingen mee kan doen. Maar zoals je zag had ik de laatste training 25 herhalingen met een iets lichter gewicht gedaan.

owzo jaja i get him.. maar je traint dan (bijna) iedere dag??

owzo jaja i get him.. maar je traint dan (bijna) iedere dag??

3x in de week, meestal dinsdag vrijdag en zondag.

Alleen deze week niet, want die duitsers worden helemaal leip met dit soort feestdagen, dus gaat de gym dicht...Ik train in DE.

Laatst bewerkt:
Voedingschema, zoals hij er waarschijnlijk uit komt te zien, heb ik toegevoegd aan de startpost.

Als er iets aan scheelt of als je denkt dat het beter of anders kan, laat het mij vooral weten. :D

EDIT: ik zie een fout bij het berekenen van het totaal van de maaltijd met ei. eens ff oplossen.

/EDIT2: Verbetering doorgevoerd.

Laatst bewerkt:
voedingsschemais mooi uitgewerkt, avond eten heb er niet bij zie ik. Wat eet je meeestal als avond eten? je eiwit iname is ook zeker hoog, ben ik ook wel fan van. Alleen kk veel scheten laten altijd pffff.......

voedingsschemais mooi uitgewerkt, avond eten heb er niet bij zie ik. Wat eet je meeestal als avond eten? je eiwit iname is ook zeker hoog, ben ik ook wel fan van. Alleen kk veel scheten laten altijd pffff.......

Vaak iets van aardappels, Stukje vlees en groenten zoals witlof of brocoli.
Anders is het rijst met een sausje + vis / gehakt of kip.

Ziet er goed uit allemaal!!

voeding ziet er goed uit.

Je schreef dat je elke set dat failure gaat. Dat vind ik persoonlijk een minder goed plan.
Imo onnodige belasting van het Centrale zenuwstelsel.

voeding ziet er goed uit.

Je schreef dat je elke set dat failure gaat. Dat vind ik persoonlijk een minder goed plan.
Imo onnodige belasting van het Centrale zenuwstelsel.

Nja, 1 set (met 2 pauzes) waarin 3x tot failure getrained wordt. Maar dat is ook de enige training voor die spiergroep. Dus voor de duidelijkheid nog 1x een voorbeeldje al geloof ik wel dat jij wel weet hoe DC werkt.

In theorie.

Borst training, 1 oefening, benchpress.

Warmup

20x stang (niet tot failure)
15x 40kg (niet tot failure)
12x 60kg (niet tot failure)
10x 80kg (niet tot failure)

WERKSET

9*105KG (tot failure)
15 ademteugen rust
6*105KG (tot failure)
15 ademteugen rust
2*105KG (tot failure)

Klaar.

`In die rust rack je gewoon het gewicht.

De volgende borsttraining heb ik het gevoel volledig hersteld te zijn.

Oke begrijp wel hoe je het doet. Maar zie de meerwaarde niet zo van tot failure gaan. Het heeft imo enkel nadelige gevolgen> extra belasting van het centrale zenuwstelsel met tot gevolg sneller overtraind zijn.

in ieder geval nogmaals succes met je log.

Ik ga het volgen ben benieuwd wat het je gaat brengen.

Mijn god zeg...waarschijnlijk pas Woensdag weer trainen. Dat betekent dat ik ongeveer een week niet getraind heb.

Zit er serieus aan te denken een Powerrack te kopen voor als dit vaker voorkomt. Iemand tips? Barbarian of Powertec?

Nou, hopelijk vrijdag trainen. want woensdag ging dus ook niet door.

Wat wel lekker is om te vertellen:

Rijbewijs gehaald :D:D:D:D:D Theorie in 1x (tijdje terug) praktijk in 1x (vandaag).

Om de legende er even bij te halen:
YEAH BUDDY!!! It Ain't Nothin' but a peanut!
"I can do this all day! But I'm glad it's over!" :D
:clap::clap::clap::hornyna::flipoff::clown::clown::mc::cheer::cheer::wanker::nanner:

Nou, hopelijk vrijdag trainen. want woensdag ging dus ook niet door.

Wat wel lekker is om te vertellen:

Rijbewijs gehaald :D:D:D:D:D Theorie in 1x (tijdje terug) praktijk in 1x (vandaag).

Om de legende er even bij te halen:
YEAH BUDDY!!! It Ain't Nothin' but a peanut!
"I can do this all day! But I'm glad it's over!" :D
:clap::clap::clap::hornyna::flipoff::clown::clown::mc::cheer::cheer::wanker::nanner:

haha proficiat man.
Hoe lang heb je geoefend vanaf je theorie of kon je daarvoor al wat rijden?
Had gisteren zelf mn eerste les :o toch in 3e geraakt, eens jij rijdt gaat het vlot, maar dat starten verdomme.. :p

haha proficiat man.
Hoe lang heb je geoefend vanaf je theorie of kon je daarvoor al wat rijden?
Had gisteren zelf mn eerste les :o toch in 3e geraakt, eens jij rijdt gaat het vlot, maar dat starten verdomme.. :p

Ik begon eerst te rijden met me rijsschool, daarvoor nog nooit gereden, toen pas na 35 lessen ofzo me theorie gehaald, en nu dus mijn praktijk. maar in eens ging het echt heel goed. had een tijdje moeite met het ritme vasthouden aangezien ik niet vaak kon lessen (minder dan 1x per week gemiddeld).

Oef Congrats maat! Dure grap altijd, ik kon al rijden dus gelukkig was ik maar in de 800 euro kwijt!

Ik begon eerst te rijden met me rijsschool, daarvoor nog nooit gereden, toen pas na 35 lessen ofzo me theorie gehaald, en nu dus mijn praktijk. maar in eens ging het echt heel goed. had een tijdje moeite met het ritme vasthouden aangezien ik niet vaak kon lessen (minder dan 1x per week gemiddeld).

Ja dat is dan wel vervelend. Ik leer het nu gewoon van mn pa, gaat best verlopig. :) In 2e had ik wel eens ferm schokken en kreeg ik amper mijn gaspedaal nog onder controle, vaag.. :o

Gefeliciteerd! Ik verwacht een zware training aangezien je nu met de auto minder energie kwijt bent! :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven