AndroidHealthClinic

De 1-arm chin

Er is een verschil tussen 120 kg gerippedheid en 120 kg met 30 kg pens he man :)

lol je weet niet waar je over praat.

al die gasten die hun bw als excuus gebruiken...

http://www.youtube.com/watch?v=boLl8rGhJvE

Hier, 55 pull ups met een bw van 120kg+

Alsnog zie ik heb geen 1arm chin maken! Hij kan die zwieper niet geven met 1 arm die die nu dus wel elke keer doet...

Vind maar es een filmpje van iemand van 100+ kilo die er een doet!!

Neemt overigens niet weg dat het ziekelijk is wat deze gast hier ff doet :P

Laatst bewerkt:
ja ey die gast weegt dan ook <50 kilo hé!!!

denk niet dat er ook maar 1 bber of pl er is die dit kan!

Zat ook al te kijken...

Een BB'er, Powerlifter, Strongman wordt vergeleken met een magere lat die hoogstwaarschijnlijk aan bergbeklimmen doet. Die gasten trainen specifiek voor sterkere vingers e.d. en wegen bijna geen reet. Als ik 80kg weeg kan ik 10-15reguliere pull ups, nu ik 90+ weeg mag ik blij zijn met 5-6. En 1 enkele met 1 arm...no way dat me dat lukt.

Nog niet, maar wordt aan gewerkt:

normale (2 armen) chin met +50 kilo * 1
1 armige chin -25 kilo (assisted dus) * 4
Lichaamsgewicht 89 kilo

bij ons in de sportschool zit een kurkdroge adhd gast die echt van bruce lee training houd... die kan 1 been squats 1 arm opdrukken en dus ook 1 arm optrekken... ik zal us vragen of ik hem kan filmen :p

Je kan het wel trainen door elke keer af te wisselen met de grip van je handen.
Dus de ene keer ene hand pronated en de andere hand supinated, als je op deze
manier maar vaak genoeg traint dan moet het je lukken om 1 arm te gaan chinnen.

Trouwens wel een leuke nieuwe uitdaging :D

Onderhands of bovenhandse greep?

En dat laatste filmpje vind ik niet overtuigend..mss pakt ie wel stiekem de bar met zn andere hand.

Onderhands of bovenhandse greep?

En dat laatste filmpje vind ik niet overtuigend..mss pakt ie wel stiekem de bar met zn andere hand.

Je draait toch een beetje met een 1arm chin, dus vaak wordt het onderhands, al begin je bovenhands.

aardig gek!

bij ons in de sportschool zit een kurkdroge adhd gast die echt van bruce lee training houd... die kan 1 been squats 1 arm opdrukken en dus ook 1 arm optrekken... ik zal us vragen of ik hem kan filmen :p

Allemaal voornamelijk techniek hoor. Oefen een weekje op dat opdrukken en je kan het ook.

Chin up is ander paar mouwen. Vroegah toen ik 65 woog heb ik wel nog eens een forced one arm chin gedaan, nu kan ik er amper 4 met ondersteuning (one hand chin).

Deze is wel goed als je het wilt leren :
http://www.dragondoor.com/articler/mode3/232/

En deze ook maar die doet vanalles.
[Link niet meer beschikbaar]

Gewoon een descent bw + 50 extra kilo's chinnen dan ben je al huge genoeg.

Circus truukjes voor onzekere skinny guys.

Alain Robert Ecto, 25kg brutal mass...

Ik stop een vinger in een baksteen en hoef er alleen maar aan te gaan hangen om met een afgebroken wijsvinger de eerste hulp van binnen te kunnen bekijken.

Terug
Naar boven