salieri
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 165
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja ey die gast weegt dan ook <50 kilo hé!!!
denk niet dat er ook maar 1 bber of pl er is die dit kan!

bij ons in de sportschool zit een kurkdroge adhd gast die echt van bruce lee training houd... die kan 1 been squats 1 arm opdrukken en dus ook 1 arm optrekken... ik zal us vragen of ik hem kan filmen![]()

Het kan natuurlijk wel handig zijn, moest je ooit eens boven een ravijn hangen met ng maar 1 hand vast aan de rand. dan kan het je leven redden.
!Ik denk het wel.
Precies daar heb je gelijk in. Moet weer eens weighted chins gaan doen ipv weighted pullups. Chinnen is sowieso makkelijker.Ik denk dat je met reps weinig opschiet... Je traint toch ook niet met 25 reps op je compounds? Vooral richten op maximaal kracht door weinig reps met veel extra gewicht aan je voetjes.
Veel armworstelaars kunnen chinnen met één hand.
Ik kon dit op de lagere school en de eerste twee jaar van de midd.school ook. Maar was toen een heel licht, maar übersterk ventje.
Later werd ik hier te zwaar voor.
Dan lees ik hier reacties over lattpullen op een machine. Machinewerk is niet te vergelijken met BW. Op een machine kun je veel beter cheaten en heffen. Ik combineer beide dan ook het liefst. Maar wij hebben dan ook een machine die tot 150kg gaat....![]()

Het kan natuurlijk wel handig zijn, moest je ooit eens boven een ravijn hangen met ng maar 1 hand vast aan de rand. dan kan het je leven redden.

en dan nog 1 of 2 reps, just to show off.