jair16
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 417
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 13%
Tja toen ik begon met bodybuilding dat was echt een ramp
ik zag maar geen vooruitgang ik bleef maar op het zelfde gewicht schommelend rond de 63-65kg
ik vond dat echt k*t , tot dat ik een meisje tegen kwam damnn , samen trainen op vrijdag avond buik en biceps volgen mij had zij toen meer bicep als mij , na dat ik meer van bodybuilding af begon te weten , ging ik wat aan mij n trainings schema doen , gewoon 2 tot 3 spiergroepen per dag.
Toen kwamen de eiwit shake's ik de kast thuis mja alleen dat hiel ook niet echt veel ik begon te eten en te eten steeds meer in die 2jaar ben ik hoe een speer vooruit gegaan van ongeveer 64kg naar 78kg , ik at echt alles wat los en vast zit , elke vrijdag avond ging ik meestal naar de MC Donald en bestelde me er 5 hamburgers ik begon nog meer over bodybuilding te weten te komen over zowel , eten trainen en doorzettings vermogen........................tja
Als je een het wil dan is het mogelijk , en als je het kan dan is het makkelijk
ik zag maar geen vooruitgang ik bleef maar op het zelfde gewicht schommelend rond de 63-65kg
ik vond dat echt k*t , tot dat ik een meisje tegen kwam damnn , samen trainen op vrijdag avond buik en biceps volgen mij had zij toen meer bicep als mij , na dat ik meer van bodybuilding af begon te weten , ging ik wat aan mij n trainings schema doen , gewoon 2 tot 3 spiergroepen per dag.Toen kwamen de eiwit shake's ik de kast thuis mja alleen dat hiel ook niet echt veel ik begon te eten en te eten steeds meer in die 2jaar ben ik hoe een speer vooruit gegaan van ongeveer 64kg naar 78kg , ik at echt alles wat los en vast zit , elke vrijdag avond ging ik meestal naar de MC Donald en bestelde me er 5 hamburgers ik begon nog meer over bodybuilding te weten te komen over zowel , eten trainen en doorzettings vermogen........................tja
Als je een het wil dan is het mogelijk , en als je het kan dan is het makkelijk