Fitness Seller

de 1ste maanden waren een hell :(

jair16

Advanced Bodybuilder
Waardering
417
Lengte
1m79
Massa
118kg
Vetpercentage
13%
Tja toen ik begon met bodybuilding dat was echt een ramp
ik zag maar geen vooruitgang ik bleef maar op het zelfde gewicht schommelend rond de 63-65kg:( ik vond dat echt k*t , tot dat ik een meisje tegen kwam damnn , samen trainen op vrijdag avond buik en biceps volgen mij had zij toen meer bicep als mij , na dat ik meer van bodybuilding af begon te weten , ging ik wat aan mij n trainings schema doen , gewoon 2 tot 3 spiergroepen per dag.
Toen kwamen de eiwit shake's ik de kast thuis mja alleen dat hiel ook niet echt veel ik begon te eten en te eten steeds meer in die 2jaar ben ik hoe een speer vooruit gegaan van ongeveer 64kg naar 78kg , ik at echt alles wat los en vast zit , elke vrijdag avond ging ik meestal naar de MC Donald en bestelde me er 5 hamburgers ik begon nog meer over bodybuilding te weten te komen over zowel , eten trainen en doorzettings vermogen........................tja

Als je een het wil dan is het mogelijk , en als je het kan dan is het makkelijk ;)

:scratch:

wow :)

dude where's your eetschema ???

als je dan toch naar de mac gaat, bestel dan kip burgers :D

• Topic Starter Topic Starter
mn eet scheme is dit

7:00
5bruine boterhammen
2bananen
1kip stuk

10:00
1bak kwark

12:00
1blikje tonijn natural
1stuk kip

14:30
eiwit shake

18:00
eten eten en nog eens eten

20:00
2-3 aardappels

23:00
weer tonijn 2blikjes met ketchup

in één opzich al te weinig om te gainen!

Wat moet ik er aan veranderen :S

Je zegt goede resultaten geboekt te hebben in de afgelopen 2 jaar.
Ik wil je niet afzeiken, maar je bent nu 16 jaar. Je bent dus begonnen toen je 14 was...

Ik denk dat de meeste meiden van jouw leeftijd een grote lichaamlijke verandering doormaken.
Bij jou zal dit nu versterkt zijn door het trainen wat je doet.

Wat ik je wil adviseren is in ieder geval door te gaan met trainen, maar het eten tot een 2500 kcal te beperken. En niet te vaak naar de mac!

Succes en train ze!

jair16 zei:
Tja toen ik begon met bodybuilding dat was echt een ramp
ik zag maar geen vooruitgang ik bleef maar op het zelfde gewicht schommelend rond de 63-65kg:( ik vond dat echt k*t , tot dat ik een meisje tegen kwam damnn , samen trainen op vrijdag avond buik en biceps volgen mij had zij toen meer bicep als mij , na dat ik meer van bodybuilding af begon te weten , ging ik wat aan mij n trainings schema doen , gewoon 2 tot 3 spiergroepen per dag.
Toen kwamen de eiwit shake's ik de kast thuis mja alleen dat hiel ook niet echt veel ik begon te eten en te eten steeds meer in die 2jaar ben ik hoe een speer vooruit gegaan van ongeveer 64kg naar 78kg , ik at echt alles wat los en vast zit , elke vrijdag avond ging ik meestal naar de MC Donald en bestelde me er 5 hamburgers ik begon nog meer over bodybuilding te weten te komen over zowel , eten trainen en doorzettings vermogen........................tja

Als je een het wil dan is het mogelijk , en als je het kan dan is het makkelijk ;)

Nou Morgan, ik vraag me af of we dit wel al te serieus moeten nemen. Dit meisje zegt zelfs dat ze met 275kg squat!!! :scratch:

Uhm...Volgens mij is het geen meisje.:D
Groet Robert

Aimee zei:
Nou Morgan, ik vraag me af of we dit wel al te serieus moeten nemen. Dit meisje zegt zelfs dat ze met 275kg squat!!! :scratch:

hmmm dan zouden k en monsterstrenght er wel snel uitliggen met onze junior records:(

ik ben een jongen en geen meisje , mja:) haha

Dacht dat je zelf op je avatar stond! :)
Maar dan nog, geen 16 jarige squat 275kg!!!!!

Ik maak er een paar foto's van Okay zaterdag en zondag ga ik weer trainen

watch it and learn it

is dat geen 27,5 kg

als jij 275 kg squat op je 16e, kan ik beter stoppen geloof ik. Dan doe ik echt ernstig iets verkeerd.

oow ja, je voeding bestaat nu echt hoofdzakelijk uit eiwit.......
zoek hier eens een beetje en stel een betere samen.

Je voedingsschema is heel onregelmatig verdeeld. Daar moet je zeker nog het één en ander aan verbeteren. Veel succes verder met je doelen.

ps: met die SQ stats kan je beter aan een carriere in powerlifting denken ;)

nopp 275kg 137.5 aan links hangen en 137.5aan rechts

Ben je zeker dat het kilo's zijn en geen Lb?

Goed verhaal man vooral doorgaan :lol:

Ga koolhydraten eten, havermout, muesli, pasta, basmati rijst.

Terug
Naar boven