XXL Nutrition

de 1ste maanden waren een hell :(

Ja maar jongens, onze Jair zit aan de dbollekes, dan ga je squatten als een malle! :roflol:

Ben benieuwd...

Ik wacht nog steeds in spanning af totdat ik die ongelooflijke gewichten zie :D

Ik doe volgens mij iets fout met trainen!
Waar blijven de foto's?

Wou net zeggen! Waar blijven ze?
Groet Robert

Waar blijft die shit? Ik ben beniewd

snap je eigenlijk wel hoe photoshop werkt ? :p

16 jr en een 275kg squat, yeah right, zelfs als het in lbs is geloof ik het amper.(want je stats zijn niet indrukwekkend.)
ik HOOP dat je de squat niet verward met de legpress :roflol:

Mooie foto's hoor! :scratch:

volgens mij zie je zometeen een foto waarbij Jay cutler staat te deadliften(op bankje ligt eraan hoe lang jair is) achter jair :P of zit ie met een traininsmaat(kan bijv ook weer jay cutler of ronnie zijn :)) samen onder de stang(tis een lange stang) te squaten :) en anders is het dus gewoon LB :D

WTF?? En nee, ik ga het ook niet 2x lezen :D

Ik denk zelf aan een legpress met 2x 27,5 LB :D

En toen was het stil.....

LB's dus, en dan nog denk ik dat optellen niet z'n sterkste punt is...

Ga onder als een man, of verbaas ons. POST!!!

Iemand die zoveel squat en dan zo'n verhaaltje :D En dan nog de stang erbij vergeet ook. Rrrrright. Meteen bannen dit soort nozems. Een ware plaag voor het board. Vervuiling, een virus is het.

Hij is nu vast een plaatje aan het zoeken op internet waar iemand 275kg squat, zonder stang. Of 295 met stang ;) Geef hem ff de tijd.

275 kilo??? yeah right! ik vin 120-150 al zwaar :o en ik train al 5-6 jaar...dan zou je nu poten als Markus Ruhl moeten hebben:D

275 kg :eek:
als hij een jaartje door zou trainen, zou hij op zijn 17e al Nederlands kampioen Powerliften (senioren) kunnen zijn. Vind het een vreemd verhaal, vooral over dat eten enzo. Klinkt niet echt alsof dat kind nou veel kennis heeft en veel trainingservaring.

Maar als het echt zo is, dan hebben we misschien wel grootste talent van de wereld...hoe groot is die kans :o

Terug
Naar boven