Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
truebreaktrue zei:Leer lezen... hij bedoelde legpress.. foutje mot kunnen stelletje wankers![]()
truebreaktrue zei:Leer lezen... hij bedoelde legpress.. foutje mot kunnen stelletje wankers![]()
hij bedoelde het wel maar ik zie het wel nergens staan maar komtruebreaktrue zei:Leer lezen... hij bedoelde legpress.. foutje mot kunnen stelletje wankers![]()

jair16 zei:Tja toen ik begon met bodybuilding dat was echt een ramp
ik zag maar geen vooruitgang ik bleef maar op het zelfde gewicht schommelend rond de 63-65kgik vond dat echt k*t , tot dat ik een meisje tegen kwam damnn , samen trainen op vrijdag avond buik en biceps volgen mij had zij toen meer bicep als mij , na dat ik meer van bodybuilding af begon te weten , ging ik wat aan mij n trainings schema doen , gewoon 2 tot 3 spiergroepen per dag.
Toen kwamen de eiwit shake's ik de kast thuis mja alleen dat hiel ook niet echt veel ik begon te eten en te eten steeds meer in die 2jaar ben ik hoe een speer vooruit gegaan van ongeveer 64kg naar 78kg , ik at echt alles wat los en vast zit , elke vrijdag avond ging ik meestal naar de MC Donald en bestelde me er 5 hamburgers ik begon nog meer over bodybuilding te weten te komen over zowel , eten trainen en doorzettings vermogen........................tja
Als je een het wil dan is het mogelijk , en als je het kan dan is het makkelijk![]()
jair16 zei:hoezo staat deze ineens weer boven aan de lijst...tis een henig oud debielig verhaal![]()
`jair16 zei:hoezo staat deze ineens weer boven aan de lijst...tis een henig oud debielig verhaal![]()

purepower zei:`
eerst constant verkondigen dat het de waarhijd is en op alles zweren dat er fotos zullen komen.
en nu gewoon keihard zeggen dat het een oud debielig verhaal is
stumper eerste klas
Mooi topic dit. Je ziet internet fora altijd helemaal opleven dankzij types als Jair16.truebreaktrue zei:Leer lezen... hij bedoelde legpress.. foutje mot kunnen stelletje wankers![]()

Citaat:
Origineel gepost door purepower
`
eerst constant verkondigen dat het de waarhijd is en op alles zweren dat er fotos zullen komen.
en nu gewoon keihard zeggen dat het een oud debielig verhaal is
stumper eerste klas
goh en wat maakt dat dan van jou ? een stumper 2de klas? mss moet je je shotje hero eens gaan nemen jongen !
En de stumper eerste klas is ook goed bezig! kuren op je 16!
daar ben ik het ook mee eens..... ben al een paar dagen aan het lezen enzojair16 zei:wtf hebben jullie hier mee te maken dat ik op mn 16 heb gekuurt...het is toch mijn beslissing en ik weet dat het dom was en nog zeiken jullie hier op door...vind het maar triest altijd gelijk willen hebben![]()