XXL Nutrition

de 1ste maanden waren een hell :(

Goedie zei:
275 kg :eek:
als hij een jaartje door zou trainen, zou hij op zijn 17e al Nederlands kampioen Powerliften (senioren) kunnen zijn. Vind het een vreemd verhaal, vooral over dat eten enzo. Klinkt niet echt alsof dat kind nou veel kennis heeft en veel trainingservaring.

Maar als het echt zo is, dan hebben we misschien wel grootste talent van de wereld...hoe groot is die kans :o

die kans is net zo groot als het gewicht van de stang :P

effe wachten nog

Nee jongens. dit komt niet meer. gisteren zou het al worden gepost, maar vandaag dus ook niet. De modjes zullen d'r wel raad me weten.

Zonde ik had graag foto's willen zien.
Jammer dat het weer een fabeltje is.

Yeah Buddy! Lightweight!

playmobiel squat zeker :D

Heren doe eens niet zo gemeen tegen dit schattige knulletje.... misschien is 'ie wel tijdens het maken van de foto van die 295kg squat onder al die gewichten bezweken of door de grond gezakt! En ligt 'ie nu zielig in 't ziekenhuis! Of in een psycho inrichting omdat 'ie het niet kan hebben dat het 'm niet lukte! :D

Sorry Aimee. Ik zal het niet meer doen.:booty: :eyebrow:

aan de topicstarter:

:evil:

menneke, ga maar gauw met je roze dumbbelletjes spelen. Want als je elke dag naar de mac gaat, niet wat kwark is dan ben je volgens mij niet egt serieus met BB bezig. En als 16 jarige 295 squate:D

295 gram zal het zijn denk ik eerder.

gaaf man ,die foto`s !!
ik ben echt onder de indruk!!!!:rolleyes:

give it up.. burger king is hirin

Lachen al die reacties, maar ik ben nu ook wel REUZE nieuwsgierig naar die foto's.

Denk je echt dat die foto's nu nog gaan komen? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
??? lompe gasten

Ah het was een legpress en hoe heb je die deadlift gedaan dan?

Terug
Naar boven