AndroidHealthClinic

De beste 'Feel Good' & 'Energizers'

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Waardering
322
Lengte
1m81
Heb de Pre-Workout Powerpill van B&F
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb 'm een tijdje lang dagelijks gebruikt, beetje dom eigenlijk. Uiteraard verlies je dan heel veel van het effect.
Na een tussenstop van een aantal maanden weer een pil gepakt, ik voel het eigenlijk alleen maar voor een uurtje, en dan takelt het weer naar beneden.

Als ik op school of stage zit (kantoorbaan) heb ik echt het gevoel alsof ik ZO in slaap zou kunnen vallen omdat je niet fysiek bezig bent. Ook als ik een lange dag heb gehad en die avond toch nog even wil stappen, vind ik wat extra energie ook fijn...

Dus bij deze de vraag,
wat is voor jullie de beste Feel Good & Energizer supplementen?
Heb weleens van Jack3D gehoord, maar die is best duur qua prijs/servings.

caffeine tabs, jack3d etc werkt goed maar je hebt 3 scoops nodig er kan gewennig optreden

Potje caffeine pillen, 8 euro.
10g DMAA op eBay, 14 euro.

1 à 2 capsules caffeine + 20-30 milligram DMAA nemen wanneer nodig, kost niks, zeker effectief

je kunt ook kijken naar HARD! van bff zitten eigen dezelfde ingredienten in als mening pwo zoals jack 3d en het is een stuk goedkoper.

• Topic Starter Topic Starter
je kunt ook kijken naar HARD! van bff zitten eigen dezelfde ingredienten in als mening pwo zoals jack 3d en het is een stuk goedkoper.

Ik zal eens kijken.. las toevallig ook net dat topic van HARD! op je tandvlees smeren :D

Aan de beschrijving op B&Fs te zien, is het meer een pre-workout... dan echt iets waar cafeïne in zit.

ja dat is weer zo'n troll met een raar verhaal op zijn tanvlees.

Maar ik snap niet goed wat je nu zoekt. Iets waar je energie van krijgt? ...

- cup a soup om 4 uur?
- Vitamine B12 sups?
- Caffeine houdende pillen poeders dranken?
- of een pwo?

en dan houdt het ver op..

Ik gebruik gewoon Stacker-4 als energizer. 1 cap 's ochtends, 's middags en 's namiddags.

Je moet goed overwegen wat je wilt. De meeste energiesupplementen bevatten caffeine. Dit geeft een oppeppend gevoel en zorgt ervoor dat je de vermoeidheid niet voelt. Je went er wel aan waardoor het effect minder wordt na verloop van tijd. Red Berry Enery is zo'n product met o.a. caffeine: http://www.berrydemey.nl/voedingssupplementen/sportvoedingspreparaten/red-berry-pro-elite/

Voor betere concentratie zijn er specifiekere supplementen. Energy ProElite is in de UK door Mens Health in de top drie gezet van de beste concentratie bevorderaars: http://www.berrydemey.nl/voedingssupplementen/sportvoedingspreparaten/energy-pro-elite/

Is dmaa trouwens niet wat je zon droge keel en nerveus gevoel geeft na een tijdje?

ja dat is weer zo'n troll met een raar verhaal op zijn tanvlees.

Maar ik snap niet goed wat je nu zoekt. Iets waar je energie van krijgt? ...

- cup a soup om 4 uur?
- Vitamine B12 sups?
- Caffeine houdende pillen poeders dranken?
- of een pwo?

en dan houdt het ver op..

In feite, iets wat me wakker houdt... Zodat ik niet constant hoef te gapen, dus inderdaad iets in de trant van cafeïne.
Iets wat me beter helpt de concentreren.

Pre-workout pillen die je een 'boost' zouden moeten geven, of een oppepper om zin te krijgen in training, is wel leuk en aardig maar niet noodzakelijk voor mij.

Kijk eens naar Black Cats, die vind ik super!

Jack3D/JackBomb is bij mij absoluut GEEN feel good supp ,
kan er ook niet teveel van nemen of ik val flauw, althans het gevoel (duizeligheid) is erg sterk! :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar] This one on the other hand i feel WeeeeeeeeeeePieeeeeeeeeeeee :D

en zoals het potje al zegt energie voor 4
ns038.gif

http://www.xxlnutrition.nl/energize/xxl-nutrition

EDIT, plus ook nog is een prima fatburner !

Groet Ray.......

Ziet er goed uit, ExtremeBB. Ben inderdaad opzoek naar zo iets. Denk dat mijn lichaam iets te veel gewend is geraakt aan die van B&F shop.

Dat fatburner mag ook wel, na de decembermaand en mijn verjaardag van afgelopen week. =) Zal uiteraard wel weer commercieel gelul zijn, dat fatburner ^^

uhm... no offense maar

in die energize zit nog steeds caffeine en geranine..(1.3dma)

leuk dat er een heel arsenaal andere kruiden inzit maar het is nog steeds hetzelfde als enig ander pwo.. en een stuk duurder..

Heb die van B&F en XXL langs elkaar gezet... Zitten wel andere stoffen in (uiteraard caffeine en 1.3dma) maar dat zou dan niks mogen uitmaken?

Want dan kan ik natuurlijk net zo goed bij mijn huidig potje blijven :D

pramiracetam & 1.3 dma ftw

NoxiPRO

Black cats :)

Terug
Naar boven