XXL Nutrition

De dieettip die echt werkt: eet enkel tussen 9 en 17 uur

Bezoekers in dit topic

Is wel het beste. Zo kan het spijsverteringsstelsel zich synchroniseren met de zogenaamde ''genes'' en ''proteins''.

Klopt je hebt 120 seconden synchronisatie speling.
 
inb4 bloedgroepdieet

"Muizen die vetrijke voeding opnamen in een tijdspanne van acht uur, bijvoorbeeld tussen 9 en 17 uur, waren gezonder en slanker dan hun soortgenoten die evenveel calorieën kregen tijdens een volledige dag."

Hebben de muizen die tijdens de volledige dag gegeten hebben ook die vetrijke voeding op? Anders zou je het ook toe kunnen schrijven aan de vetrijke voeding
 
Wat een onzin vreet maar 5000kcal tussen die tijd, aankomen zul je:)
 
cyanide werkt ook goed
 
wel waterstofcyanide, die werkt het beste en schijnt ook het lekkerst te zijn

2z8dvky.jpg
 
Ik synchroniseer me genen en proteïnes al jaren.
 
Als bodybuilder zijnde kom je ook gewoon weg met drie maaltijden op een dag, zelfs in een window van 8 uur. Kom je zelfs mee weg als je kuurt.

Daarom beter niet denken..

Ja natuurlijk wel. Ik weet dat meal frequency irrelevant is maar er zijn er veel die het gewoonweg simpeler vinden om hun macro's te spreiden over meer maaltijden.

Wat je uitspraak 'daarom beter niet denken' betreft , is voor niets nodig die zin kon je gerust weglaten. Dank u.
 
Ik at vorige week om 08:50. Ben gelijk een kilo aangekomen
 
"Professor Panda"

:roflol:

Ik eet de laatste 12 jaar een volle maaltijd, voordat ik op bed ga rond 23:00. Bevalt prima. Slaap je als een roos. Zit trouwens op 10% vet. 's ochtends heb ik weer honger. Dus die spijsvertering gaat 's nachts wel door hoor. Ook als je slaapt.
 
Laatst bewerkt:
Zie iedereen ook echt serieus erop ingaan he :roflol:
 
Ja natuurlijk wel. Ik weet dat meal frequency irrelevant is maar er zijn er veel die het gewoonweg simpeler vinden om hun macro's te spreiden over meer maaltijden.

Wat je uitspraak 'daarom beter niet denken' betreft , is voor niets nodig die zin kon je gerust weglaten. Dank u.

Als je op een bepaalde niveau kcal zit, dan is het idd makkelijker om deze te spreiden. Astu

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

Ja, vooral in dit deel van het forum :cool:

Waar zitten we nu?
 
Als je op een bepaalde niveau kcal zit, dan is het idd makkelijker om deze te spreiden. Astu

---------- Toegevoegd om 16:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------



Waar zitten we nu?

Allerlei :roflol: daar begon het topic ook :x
 
Back
Naar boven