AndroidHealthClinic

De dieettip die echt werkt: eet enkel tussen 9 en 17 uur

Bezoekers in dit topic

Louis Capet
Weet men dat nu pas ? 's Avonds valt je metabolisme stil.Wat je 's avonds nog eet aan calorieën daarvan moet je de waarde verdubbelen en zelfs verdriedubbelen.Een koekje van 100 Kcal verteert 's avonds alsof het 200 Kcal is.En zo stapelt het vet zich op.Drink voldoende maar blijf van alles af.En........ De beste maagvuller is een appel : veel volume en weinig calorieën.


:orly:
 
Louis Capet
Weet men dat nu pas ? 's Avonds valt je metabolisme stil.Wat je 's avonds nog eet aan calorieën daarvan moet je de waarde verdubbelen en zelfs verdriedubbelen.Een koekje van 100 Kcal verteert 's avonds alsof het 200 Kcal is.En zo stapelt het vet zich op.Drink voldoende maar blijf van alles af.En........ De beste maagvuller is een appel : veel volume en weinig calorieën.


:orly:

de 1x,2x,3x regel

QED
 
Als ik tussen 17.00 en slapen gaan niks eet val ik om 21.00 om van de honger hoor.
 
het is toch altijd tussen 9 en 17
 
Louis Capet
Weet men dat nu pas ? 's Avonds valt je metabolisme stil.Wat je 's avonds nog eet aan calorieën daarvan moet je de waarde verdubbelen en zelfs verdriedubbelen.Een koekje van 100 Kcal verteert 's avonds alsof het 200 Kcal is.En zo stapelt het vet zich op.Drink voldoende maar blijf van alles af.En........ De beste maagvuller is een appel : veel volume en weinig calorieën.


:orly:

Ik raad iedereen aan hun weightgainer na 17.00 uur in te nemen. Dan mag je het aantal Kcal maal 3 doen.
Je bent dus ook meteen 3x voordeliger uit!
 
Volgens mij scheelt het wel als je een onrustige slaper bent, dan hoef de calorieen maar x2 in plaats van x3 te doen.
 
Ik heb meteen ook een oplossing voor het voedselprobleem in Afrika. Wacht met eten tot het 17.00 uur is geweest, dan heb je maar 3 x minder nodig. Geld dit eigenlijk ook voor vochtopname?
 
Ik heb meteen ook een oplossing voor het voedselprobleem in Afrika. Wacht met eten tot het 17.00 uur is geweest, dan heb je maar 3 x minder nodig. Geld dit eigenlijk ook voor vochtopname?

niet nodig, in afrika worden ze als het goed is al allemaal tering dik want ze eten net als alle huisvrouwtjes die niet af kunnen vallen 'te weinig' waardoor ze in starvation mode gaan en geen lichaamsgewicht meer verliezen!

yay science
 
Ik raad iedereen aan hun weightgainer na 17.00 uur in te nemen. Dan mag je het aantal Kcal maal 3 doen.
Je bent dus ook meteen 3x voordeliger uit!

Beste,

Is dit ook van toepassing op de hoeveelheid eiwitzen of enkel de kcal?

Gr gr
 
Ik raad iedereen aan hun weightgainer na 17.00 uur in te nemen. Dan mag je het aantal Kcal maal 3 doen.
Je bent dus ook meteen 3x voordeliger uit!
Jup...is intermating fasting..
Je zou het bijna intermittent fasting kunnen noemen. Of je noemt het gewoon al zo. Dan nog is het zo dat als je meer calorieën binnenkrijgt dan dat je verbruikt je vet aanzet.

Beter komen wetenschappers met feiten ipv dat ze denken dat iets zo is.
 
Oh, verklaard waarom ik zoveel ben aangekomen toen ik een maand in Australië was... Daar lopen ze 8 uur voor op ons, dus alles wat ik tussen 9-17 at was dus tussen 17-2... Fuck, dit verklaar ALLES gewoon, waarom we dikker worden op onze vakanties!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven