Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het ook in aperture priority idd. Maar was gewoon vergeten om die aan te passen toen ik weer het water in ging voor portretten. Zat te klooien met autofocus modes en punten. M'n canon had een handige knop om gelijk een punt te kiezen, sony is ff zoeken. Buiten dat nog wel erg tevreden over hoe ze er uit zijn gekomen.Ziet er zo nog steeds goed uit.
Ik zou nu gewoon even je camera gewoon in aperture priority zetten en de rest door de camera laten bepalen.
Oh, dat kan natuurlijk ook ja.. Ook wel zo mooi om dat ding weg te hebben iddAls je dan toch bezig bent, dan zou ik die paal boven het monument ook weghalen.

. Aan de kleine lijn rechts van het monument zie je dat die recht staat.@ThuggishRuggish Het is of een scheve horizon of een scheve monument. Aan de kleine lijn rechts van het monument zie je dat die recht staat.

Stap voor stap ja!Of het monument uitsnijden en de achtergrond iets roteren.![]()
Wil binnenkort wel met meerdere lagen gaan oefenen voor HDR/exposure stacking etc.Veel filmpjes er naast houden van hoe anderen het doen

Hij is binnen! Zal er wel snel een grip achteraan halen, man wat is het irritant met zo'n kleine body en grote lens
. Wel erg fijn en vooral een hele mooie lens! Foto uit de hand genomen van m'n wijn, dat moet ik niet eens proberen met m'n canon. Het menu is wel 1 grote teringbende, maar dat zal wel snel wennen. Dit weekend de deur uit met m'n gear! Zal dan ook de helios 44-2 hebben denk ik. Die komt waarschijnlijk eind deze week.
Een standaard zoomlens die m'n 50mm prime geheel de grond in boort is wel leuk om te zien. Wat is dit een scherpe lens zeg. Kan de stofdeeltjes op m'n scherpgestelde fles wijn tellen als ik wil. Wel 47mb RAW files![]()

. Heb ook een jupiter 37A besteld, een 135mm f/3.5 lens die ook erg scherp schijnt te zijn, voor 45 euries. Gezien de telelenzen van 100mm+ weinig (goedkope) opties hebben momenteel doe ik het wel met een mooie goedkope vintage zoom.Beeldscherm van de pc zien ze er net iets anders uit dan op mijn mobiel. Van de vakantie nog.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruik in lightroom voortaan even het knopje om vignetting uit je foto's weg te halen.
De foto's hebben er echt behoorlijk last van. Kwaaltje van goedkopere lenzen.
Wel een fijne vakantie gehad zie ik!