MuscleMeat

Sticky De Fotohoek

Klein beetje basiskennis is toch wel fijn. Anders blijven fotos slecht :)

Dat is ook waar... Ik weet alleen van mijzelf dat ik een tijd heb gehad dat ik meer las over fotografie dan dat ik daadwerkelijk fotografeerde, wat ook niet echt de bedoeling is ;)

Dat is ook waar... Ik weet alleen van mijzelf dat ik een tijd heb gehad dat ik meer las over fotografie dan dat ik daadwerkelijk fotografeerde, wat ook niet echt de bedoeling is ;)

soms heb je van die periodes dat het minder is.. ik merk vooral in de koude maanden. maar heb het laatste tijd best druk met modelletjes en andere shoots. maar kan niet wachten op mooie weer weer. lekker naar buiten en plaatjes schieten maar

Koude maanden kunnen ook mooi zijn, maar je moet er wel een praktische invulling aan kunnen geven (sneeuw kan ook zijn charme hebben en het beeld dienen)

Nu we het toch over mooi weer hebben:

28bv780.jpg

Koude maanden kunnen ook mooi zijn, maar je moet er wel een praktische invulling aan kunnen geven (sneeuw kan ook zijn charme hebben en het beeld dienen)

Nu we het toch over mooi weer hebben:

ben niet zo van de sneeuw hahahah.

erg mooi plaatje!
hier begonnen met kids.. nu beetje model erbij. die zijn wat makkelijker in omgang hahahah

Ik blijf het liefst zo ver mogelijk bij kinderen uit de buurt, vast om soortgelijke redenen ;)

Ik blijf het liefst zo ver mogelijk bij kinderen uit de buurt, vast om soortgelijke redenen ;)

heb mijn eigen monster om op te oefenen :D uiteindelijk leer je wel hoe je het aan moet pakken.. al zitten er altijd irrie monsters tussen :P

Ik heb alleen nog maar wijsneuzen voor de lens gehad, dus ik ben er wel even klaar mee... Zo'n eigen 'monster' waag ik mij voorlopig nog maar even niet aan ;)

Zolang ze op een leuke manier de wijsneus uit hangen is er geen probleem. Onze buren hebben echter hun handen vol aan twee schreeuwende/onhandelbare dochters, van normaal iets vragen is van beide kanten al bijna geen sprake meer! Alles gebiedende wijs en ik vermoed zelfs dat er haast dagelijks met de harde hand wordt geregeerd...

Heb jij hier zelfs trouwens foto's geplaatst die je zelf hebt gemaakt? Ik ben niet heel ver terug geweest in dit topic maar kon niets vinden?

Zolang ze op een leuke manier de wijsneus uit hangen is er geen probleem. Onze buren hebben echter hun handen vol aan twee schreeuwende/onhandelbare dochters, van normaal iets vragen is van beide kanten al bijna geen sprake meer! Alles gebiedende wijs en ik vermoed zelfs dat er haast dagelijks met de harde hand wordt geregeerd...

Heb jij hier zelfs trouwens foto's geplaatst die je zelf hebt gemaakt? Ik ben niet heel ver terug geweest in dit topic maar kon niets vinden?

heb wel wat geplaatst maar ook weer weg gehaald ;) heb geloof ik nog wat strandfoto's staan paar pagina's terug

Ben uiteraard ook wat aan het lezen, meer met welke instellingen je wat kan bereiken en gewoon algemene tips.

Voor de rest is het inderdaad gewoon foto's maken en kijken wat eruit komt, zit nu met wat water te spelen, komen ook leuke effecten mee naar buiten.

Ben uiteraard ook wat aan het lezen, meer met welke instellingen je wat kan bereiken en gewoon algemene tips.

Voor de rest is het inderdaad gewoon foto's maken en kijken wat eruit komt, zit nu met wat water te spelen, komen ook leuke effecten mee naar buiten.

Druppeltjes fotograferen is leuk :D

nog even wat gespiekt in mijn mapjes... insectjes zijn ook altijd erg leuk om te fotograferen (vind ik :D)

vliegjes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vlindertjes

libel

nog even wat gespiekt in mijn mapjes... insectjes zijn ook altijd erg leuk om te fotograferen (vind ik :D)

vliegjes:

vlindertjes

libel

Met wat voor soort lens fotografeer jij je insecten ?

nog 3 fotootjes van mijn little monster ;)

Ziet er goed uit :)

Terug
Naar boven