Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dol op vogeltjesvooral de blauwe.. de andere vraag ik me af of scherpte en op koppie ligt (lijkt achter op veren)
mooi sfeertje in de laatste.
Die laatste is echt mooi gelukt. Voor die eerste steentjes lopen gooien?
Die beesten jagen elkaar wel op, heb ook nog een shot dat een andere jonge zwaan er achteraan komt hobbelen.Als ik foto's neem binnen in huis zijn mijn foto's altijd wazig. Ik heb al van alles geprobeerd, van sluitertijd variëren tot volledig automatisch fotograferen. Ik begrijp er niets van
Wss bewegingsonscherpte. In huis is het vaak wat donkerder, als je geen flits gebruikt (onboard of extern) dan zal je sluitertijd langer zijn, waarmee de kans op onscherpe foto's ook groter wordt.
Mss handig om even aan te geven welke camera+lens je gebruikt..

Zonde als je het zelf niet kan instellen. Zelfs als je er een gerichte stand voor hebt (avondportret ofzo) dan krijg je vaak een hele hoge iso, hoger dan dat nodig is. Ook zonde, want je diafragma kan ook veel schelen.
En vanaf een statief schieten scheelt wel een beetje, maar ook niet echt veel als je een vaste hand hebt

fujifilm f300exr
[Afbeelding niet meer beschikbaar]![]()
een brandpuntsafstand van 24 – 360 mm
f=4.4-66mm 1:3.5-5.3
Ik denk ook dat het beweginsonscherpte is, maar ik hou mijn camera echt zo stil mogelijk en het blijft wazig![]()