AndroidHealthClinic

De hel breekt los wanneer Iran wordt aangevallen!

het is een souvereine staat, dus dat recht hebben ze toch, mochten ze worden aangevallen?

blaffende honden bijten niet

ik vind dat ze dat recht ook hebben oprotten met die amerikanen

Israel bereiken wil ik nog wel geloven maar verder zijn die Shahab 3's gewoon een paar veredelde voetzoekers. Grootspraak dat dingen intercontinentale mogelijkheden hebben. Shahab 5 zou Taepo Dong technologie hebben, maar die is nog niet uit ontwikkeld.

En door israel aan te vallen hoopt iran bondgenoten te krijgen vanuit de arabische landen.
Gelukkig zijn deze landen niet zo simpel dat zij hierin trappen.
Toch?

en hups weer een nieuwe voorraad zelfmoordaanslagplegers :o

Allemaal bluf. Er gaat niks gebeuren.

whehehe rammstein:D verder wel een opmerking die de versterking van de vrede ten goede komt :rolleyes:

Vs wegvagen van iran?
Vs en welk leger? Dat in Irak en Afghanistan zit? Tis een oorlog die de amerikanen niet kunnen betalen. Honderden miljarden zijn er al uitgegeven aan de oorlogen in die 2 landen. De VS is nu te zwak om wat te doen met al hun troepen zo verspreid

True.

De VS hebben superieure technologie, maar dat is (zie Iraq en Afghanistan) geen garantie dat je een land kan bezetten en onder controle kan houden.

Laat Israel maar weggevaagd worden. In ieder geval een stukje meer rust in die regio.

Vs wegvagen van iran?
Vs en welk leger? Dat in Irak en Afghanistan zit? Tis een oorlog die de amerikanen niet kunnen betalen. Honderden miljarden zijn er al uitgegeven aan de oorlogen in die 2 landen. De VS is nu te zwak om wat te doen met al hun troepen zo verspreid

Haha geloof je het zelf? Er zit nu miljarden in de oorlogen, maar dat zijn oorlogen welke met minimale middelen aangepakt wordt. Zodra er echt een keiharde oorlog komt, zal er een wapenarsenaal naar voren komen waar we gewoon bang van worden.

Tis dezelfde taal als Irak toendertijd....grote mond van Iran..maar zodra er een legertje Iran komt binnenvallen denk ik dat er weinig strijd geleverd gaat worden.

Laat Israel maar weggevaagd worden. In ieder geval een stukje meer rust in die regio.

Als Israel wordt weggevaagd, zien die mafkezen dat als opmars voor de rest van de wereld. Israel kleine Satan, VS grote Satan... zo gek zijn ze daar.

Persoonlijk hoop ik dat ze Iran kunnen stoppen; hoe dan ook. Die gasten zijn levensgevaarlijk en geven niets om een mensenleven van een Westerling (goddeloze varkens...)

de amerikanen hebben natuurlijk al lang bewezen dat zij de enigen zijn die "deftig" met kernwapens kunnen omgaan. :D

Haha geloof je het zelf? Er zit nu miljarden in de oorlogen, maar dat zijn oorlogen welke met minimale middelen aangepakt wordt. Zodra er echt een keiharde oorlog komt, zal er een wapenarsenaal naar voren komen waar we gewoon bang van worden.

Tis dezelfde taal als Irak toendertijd....grote mond van Iran..maar zodra er een legertje Iran komt binnenvallen denk ik dat er weinig strijd geleverd gaat worden.
Dat betekent niet dat Amerika er rijker op wordt. Tenzij ze het land leegplunderen en er een Vasal staat van maken. De weapons manufacturers zullen er idd rijker op worden maar de normale bevolking zal het zwaar treffen.
De Amerikaanse krijgsmacht is sterk inderdaad, maar niet sterk genoeg om een land als het formaat van Iran in toom te houden. Militair zullen ze Iran verpletteren dat klopt, maar niet nu

Om Iran aan te vallen zul je minimaal een aantal jaar voorbereidingen moeten treffen om je troepen te verzamelen en bij elkaar te krijgen
Het is makkelijk een land plat te bombarderen, maar een werkelijke invasie dat is heel wat anders
Iran is demografisch ook heel anders, en de in tegenstelling tot Irak met zn 25 miljoen inwoners heeft iran er ongeveer 70 miljoen

Terug
Naar boven