XXL Nutrition

De hel breekt los wanneer Iran wordt aangevallen!

nergens mag kern energie worden gebruikt
dus ook niet in iran
en ze hebben in die regio al bewezen dat ze meer op emotie dan met verstand handelen en dus zijn ze levens gevaarlijk zelfs al zouden ze geen wapens maken maar alleen nog maar een kernenergie centrale bouwen

dus ook niet in iran
en ze hebben in die regio al bewezen dat ze meer op emotie dan met verstand handelen en dus zijn ze levens gevaarlijk zelfs al zouden ze geen wapens maken maar alleen nog maar een kernenergie centrale bouwen

Nergens mag kernenergie gebruikt worden?
Je praat onzin man :scratch:

dus ook niet in iran

?? nergens mag kern energie gebruikt worden behalve in amerika duitsland nederland frankrijk en rusland.. MAAR DAN OOK NERGENS HE!!!! behalve in die landen:rolleyes: ;)

het is een grote dikke vette hypocriete bende. Het gaat er hier meer om dat amerika als een grote boze vader aan het optreden is, landen de les aan het lezen is.

De grootste malloot op de wereld is bush en hij heeft kern bommen binnen hand bereik, kerel kan zo wat landen plat gooien en niemand doet wat.

Je zal echter meer moeten kijken naar of het nuttig is om iran binnen te vallen:
1. de mensen leven daar onder hun regime waar ze zelf voor gekozen hebben, alles wat in opmars is zal ook weer vallen. Een dictatuur valt altijd.
2. Hoe wil je de mensen opeens democratie opleggen, die mensen zijn nationalisten, ze houden van hun land netzoals wij van ons land houden. Als er een of andere aap komt vertellen wat we moeten doen dan, dan is dat wel het laatste wat we willen.
3. Ahmedinejad doet nog niks verkeerd (wat kern energie opwekken betreft), tenminste, geef eens een goede reden waarom iran niet onafhankelijk mag zijn?

Hoe dan ook, het is daar een borrelende beer put met een harde korst, als je met een stok in die korst gaat prikken dan krijg je poep and no body wants poep!!!!
Laat iran zover gaan tot je er bijna zeker van bent dat nu echt fout kan gaan en dan weet je dat je moet ingrijpen. Amerika heeft toch turbo satelieten, ze hebben de beste spionen. Het is gewoon machts vertoon, zolang de grote landen kern bommen hebben zijn we iig safe, want het zou pas oneerlijk zijn als alleen amerika kern bommen had, of alleen rusland, dan weet je geheid dat er weer een dictatuur in opkomst is.

Dat betekent niet dat Amerika er rijker op wordt. Tenzij ze het land leegplunderen en er een Vasal staat van maken. De weapons manufacturers zullen er idd rijker op worden maar de normale bevolking zal het zwaar treffen.
De Amerikaanse krijgsmacht is sterk inderdaad, maar niet sterk genoeg om een land als het formaat van Iran in toom te houden. Militair zullen ze Iran verpletteren dat klopt, maar niet nu

Om Iran aan te vallen zul je minimaal een aantal jaar voorbereidingen moeten treffen om je troepen te verzamelen en bij elkaar te krijgen
Het is makkelijk een land plat te bombarderen, maar een werkelijke invasie dat is heel wat anders
Iran is demografisch ook heel anders, en de in tegenstelling tot Irak met zn 25 miljoen inwoners heeft iran er ongeveer 70 miljoen

Je moet nooit vergeten dat de aanval op iran en/of N-Korea al jarenlang in een draaiboek ligt. USA zou nooit een aanval op irak en afghanistan met volle macht doen ivm een eventuele aanval van of op iran/n-korea.

Maar je hebt gelijk wat je zegt dat een aanval op iran de burger het hardst financieel zal raken. Maar gezien de onnvoorzichtige en soms ongeoorloofde uitspraken van iran jegens de westerse wereld toe, ben ik wel voor de usa. Ook al heb ik een grote hekel aan die lui, aan iran heb je alleen maar last van.

Omfg wat een vergelijkingen sage
Prikken in de poep, je bent echt crazzzy:roflol:

Je moet nooit vergeten dat de aanval op iran en/of N-Korea al jarenlang in een draaiboek ligt. USA zou nooit een aanval op irak en afghanistan met volle macht doen ivm een eventuele aanval van of op iran/n-korea.

Maar je hebt gelijk wat je zegt dat een aanval op iran de burger het hardst financieel zal raken. Maar gezien de onnvoorzichtige en soms ongeoorloofde uitspraken van iran jegens de westerse wereld toe, ben ik wel voor de usa. Ook al heb ik een grote hekel aan die lui, aan iran heb je alleen maar last van.

Ik ook, ik kan niet tegen ahmedinejad en om hoe hij zijn volk behandelt.
Hij is een dictator en gunt andere mensen geen vrijheid
Mijn enige steunbetuiging aan iran is dan ook omdat ze het enige land ter wereld is wat isreal voor de kop durft te stoten,meer niet

ik bedoel nergens vind ik

Ik ook, ik kan niet tegen ahmedinejad en om hoe hij zijn volk behandelt.
Hij is een dictator en gunt andere mensen geen vrijheid
Mijn enige steunbetuiging aan iran is dan ook omdat ze het enige land ter wereld is wat isreal voor de kop durft te stoten,meer niet

Als ik de situatie israel/palestina van begin af aan volg, dan ben ik ook voor de palestijnen. Neemt niet weg dat het doden van onschuldige mensen een geheel verkeerde aanpak is om je gelijk te halen. En dat geldt voor beide landen. Maar idd, het zomaar weggeven van een stuk land wat ooit van de palestijnen is geweest is gewoon vragen om moeilijkheden. Ik zou me ook suf strijden als zomaar de helft van nederland wordt weggegeven.

de "hel" breekt los :roflol:

:rolleyes:

Dat betekent niet dat Amerika er rijker op wordt. Tenzij ze het land leegplunderen en er een Vasal staat van maken. De weapons manufacturers zullen er idd rijker op worden maar de normale bevolking zal het zwaar treffen.
De Amerikaanse krijgsmacht is sterk inderdaad, maar niet sterk genoeg om een land als het formaat van Iran in toom te houden. Militair zullen ze Iran verpletteren dat klopt, maar niet nu

Om Iran aan te vallen zul je minimaal een aantal jaar voorbereidingen moeten treffen om je troepen te verzamelen en bij elkaar te krijgen
Het is makkelijk een land plat te bombarderen, maar een werkelijke invasie dat is heel wat anders
Iran is demografisch ook heel anders, en de in tegenstelling tot Irak met zn 25 miljoen inwoners heeft iran er ongeveer 70 miljoen

In tegenstelling tot Irak en Afghanistan is Iran nog altijd een eenheid... Het volk komt voor elkaar op etc, gestreden zal er zéker wel worden.

USA bluft al 25 jaar met allerlei smoezen om Iran aan te vallen, heeft zo z'n hoogtepunten... Maar het is gewoon een domme zet om nu Iran aan te vallen.

Je kunt alles zeggen over Ahmadinedjad, maar ik ben er geweest toen hij nog niet aan de macht was, en laatst weer geweest... Het volk is wel een stuk vrijer (zover dat kan..) dan het vorige regime. Het gaat met millimeters vooruit, maar het volk is er opzich niet op achteruit gegaan, ze merken er iig niet direct iets van(op een paar kleine veranderingen na).

Die cowgirl praatjes van bush heb ik nu wel weer gezien :rolleyes:

Zeer geloofwaardig zijn ze hoor. Ze bedreigen israel en amerika aan te vallen en ze zeggen dan ook dat hun neclair programma enkel vreedzaam is.
Haha ok "iran".

Powertalk, het enige vermakelijke dat politiek met zich mee brengt.

De Iraanse oppositie moet gewoon uit de zwarte lijst van terroristische organisaties.

Het hoogste gerechtshof van de EU heeft hen hierin in het gelijk gesteld, maar politici weigeren omdat het Iraanse Mullah's regime dit als voorwaarde alvorens iedere onderhandeling te ondergaan.

Verder, vergeet niet dat 96% v/d bevolking daar het regime haat. Maar worden extreem onderdrukt door politie en leger.

Kernenergie voor electriciteit? 2de olieexporterende land ter wereld en tonnen met gas. :rolleyes:

Je kunt alles zeggen over Ahmadinedjad, maar ik ben er geweest toen hij nog niet aan de macht was, en laatst weer geweest... Het volk is wel een stuk vrijer (zover dat kan..) dan het vorige regime. Het gaat met millimeters vooruit, maar het volk is er opzich niet op achteruit gegaan, ze merken er iig niet direct iets van(op een paar kleine veranderingen na).

Wat lul je nou? Het Mullah's regime van Ayetolla zit er al sinds 1979. Ahmadinejad wordt benoemd door de geestelijke. En het volk merkt er niets van en jij spreekt van verbeteringen? Executies zijn explosief gestegen en vrouwen die vel laten vallen onder hun sluier worden gestraft als ongesluierd.

All schotels worden weggehaald en de bevolking krijgt nieuws van het regime zelf. Demonstraties keihard beindigd. Vrouwen mogen niet werken in de avonduren.

Voor alle info: J.T.W. Network Iran Nieuws - Hoofdpagina

Verder stel dat Iran Israel wegveegt met een nucleaire bom, krijgen de Palestijnen hun land terug vervuilt met radioactive stofdeeltjes wat zeker een halve eeuw blijft liggen. De grond is ziek en als mens is er wonen vragen om kanker vroeg of laat en nesteling ervan in de generatie.

Zure regen, klimaatverandering etc, nare vervormingen bij nakomelingen.

In Japan zijn vandaag de dag nog mensen van jong tot oud met klachten die voortkomen uit radioactiviteit van de bom op Hiroshima in 1945. En misvormde kinderen.

Verder stel dat Iran Israel wegveegt met een nucleaire bom, krijgen de Palestijnen hun land terug vervuilt met radioactive stofdeeltjes wat zeker een halve eeuw blijft liggen. De grond is ziek en als mens is er wonen vragen om kanker vroeg of laat en nesteling in de generatie.

Als de palestijnen dat land niet kunnen krijgen, dan niemand vind ik
Dus zo een gek idee is het nog niet

Met die Ayatolla's zou ik toch geen ruzie zoeken hoor!

Met die Ayatolla's zou ik toch geen ruzie zoeken hoor!

Met het Westen zouden zij dat ook niet moeten doen.

Echter, een Ayetolla blijft een geestelijk leider en wij kennen hier in het Westen enkel gekozen leiders. Het verschil is, dat een geestelijk leider niet alleen z'n volgers achter zich heeft, maar nog eens de vingers heeft gelegd op hun ziel.

Terug
Naar boven