MuscleMeat

De hel breekt los wanneer Iran wordt aangevallen!

Atoomgranaten bestaan nog helemaal niet marky
En laten we dat maar zo houden ook

Atoomgranaten bestaan nog helemaal niet marky
En laten we dat maar zo houden ook

Als er iemand is die zich aan de VN resoluties gehouden heeft is het Saddam Hussein wel. Hij zei dat hij geen massa vernietignswapens had en hij had ze ook niet. Ook voor Bush, Balkenende en Blair is dat realiteit na een oorlog die meer burgerdoden heeft opgeleverd dan Saddam Hussein in 23 jaar schrikbewind veroorzaakt heeft. Bush heeft zijn WMD's goed gebruikt in Irak, niemand is de padestoelen van de ontelbare atoomgranaten op gevallen. Dat is het knappe aan de WMDs van Bush, niemand ziet dat het WMDs zijn. Het heet een bunkerbuster maar is feitelijk kernafval verpakt in een bom zodat na afloop Irak net zo onvrucktbaar is als Tsjernobil.

Bron; JDK for president
( of die betrouwbaar is weet ik niet spier, maar dit kwam uit google ;) )

Een van de redenen dat Amerika Iran wil aanvallen is dat ze af en toe dreigen de oliekraan dicht te draaien.

Palestina? Hoeveel haat en hoe kwaad moet je worden om met stenen op een tank te gaan gooien.

Los van het hele politieke gekonkel vraag ik mij wel eens af of deze hele generatie het nog is mee gaat maken ''dat de bom valt''

Augustus 1977 ik was 8 jaar demonstratie in Amsterdam met 50.000 deelnemers op het Museumplein in Amsterdam.
Dat was toen het ''koude oorlog tijdperk''
Ondanks dat er toen ook de angst was was het overzichtelijk,2 partijen die overhoop lagen met elkaar de Sovjetunie en de VS

Nu zijn de kaarten anders geschud je hebt diverse Arabische landen wat wel een kernwapen wil bezitten,Iran houd zich daar wel of niet mee bezig is nog niet helemaal duidelijk.
Het is niet alleen Iran ook Syrië met als leider Bashar al-Assad die een haat tegen de VS en cs heeft,Israel die onmiddelijk terugslaat met kernwapens als het word aangevallen

Wat gaan we hier ervan merken qua radioaktieve straling in het westen?
Denkend aan Tsjernobyl in 1986 maar dat was peanut

Dat ligt aan zoveel factoren, van Hiroshima hebben wij hier niets gemerkt. Van Tsjernobyl ook niet voor zover ik weet, maar dat ook geen nucleaire explosie.

Maar het volgende doet zich voort: Ontwricht klimaat en natuur gedragingen, onvruchtbare bodem, sterk verhoogd risico op kanker zelfs generaties later nog. Zure regen. Ontvruchtbaarheid v/d mens, moeite met kinderen krijgen of vervormde kinderen. Hoe sterker de radioactiviteit, des te langer en heviger treden deze verschijningen op.

Eigenlijk alle celopbouw raakt erdoor aangetast of verstoord.

Wat in Hiroshima was gegooit was van een heel ander kaliber dan wat ze nu in huis hebben aan vuurwerk.
Zijn meerdere atoomwapens die ws dan worden gebruikt,als het eenmaal zover ooit komt dan....

wat betrefd mezelf ik zing me tijd wel uit

Terug
Naar boven