Fitness Seller

De hel breekt los wanneer Iran wordt aangevallen!

en daarom komt er nooit en te nimmer een einde aan het conflict in het midden oosten. :rolleyes:

dat is waar, het zal nooit goed komen in het midden oosten, echter zal het in de rest van de wereld (europa en Amerika vooral) ook nietm eer goed gaan. Het zal zelfs erchter worden dan het midden oostern. Dit allemaal door toedoen van de VS en Israel.

Wat lul je nou? Het Mullah's regime van Ayetolla zit er al sinds 1979. Ahmadinejad wordt benoemd door de geestelijke. En het volk merkt er niets van en jij spreekt van verbeteringen? Executies zijn explosief gestegen en vrouwen die vel laten vallen onder hun sluier worden gestraft als ongesluierd.
All schotels worden weggehaald en de bevolking krijgt nieuws van het regime zelf. Demonstraties keihard beindigd. Vrouwen mogen niet werken in de avonduren.

Voor alle info: J.T.W. Network Iran Nieuws - Hoofdpagina

Haha dude, dit hoor jij allemaal in het nieuws, ben jij wel eens in Teheran geweest?
De afgelopen 8 jaar zijn grietjes steeds "bloter" gaan kleden, sluiers nog verder naar achter (dus meer haar te zien ), steeds hogere "Manto's" boven de knieeen etc. Het blijft triest, maar ze zijn toch wel vrijer geworden...

Al die blabla kan wel in het nieuws komen, maar de sfeer proef je pas als je er echt bent en met mensen praat die het in real life meemaken en niet die sensatiezoekers die op het nieuws komen.
Toen ik er de eerste keer was in Iran werden jongens en meisjes gewoon met 110 zweepslagen gestraft als ze hand in hand liepen, wanneer meisjes teenslippers aan hadden werden hun poten in een emmer vol met kakkerlakken gedaan! (En ja in de hoofdstad). Al die rommel is er nu nog wel, maar het komt minder voor.

Onder de Sjah was Iran nou ook niet echt een vrij land. De jongeren in Iran trekken zich nu in ieder geval weinig aan van de vele restricties.

Onder de Sjah was Iran nou ook niet echt een vrij land. De jongeren in Iran trekken zich nu in ieder geval weinig aan van de vele restricties.

Dit bedoel ik idd met meer vrijheid.
Het blijft triest, maargoed... Krijg je ervan als staat+religie direct aan elkaar verbonden zijn he.

Haha dude, dit hoor jij allemaal in het nieuws, ben jij wel eens in Teheran geweest?
De afgelopen 8 jaar zijn grietjes steeds "bloter" gaan kleden, sluiers nog verder naar achter (dus meer haar te zien ), steeds hogere "Manto's" boven de knieeen etc. Het blijft triest, maar ze zijn toch wel vrijer geworden...

Al die blabla kan wel in het nieuws komen, maar de sfeer proef je pas als je er echt bent en met mensen praat die het in real life meemaken en niet die sensatiezoekers die op het nieuws komen.
Toen ik er de eerste keer was in Iran werden jongens en meisjes gewoon met 110 zweepslagen gestraft als ze hand in hand liepen, wanneer meisjes teenslippers aan hadden werden hun poten in een emmer vol met kakkerlakken gedaan! (En ja in de hoofdstad). Al die rommel is er nu nog wel, maar het komt minder voor.

Ben je iranier homer??
Ik ben vorig jaar naar Iran geweest en zoals homer zegt is er heel veel vrijheid tegenwoordig. Het is een geweldig land met veel natuur en het is best modern. Ik denk dat de VS die vooruitgang van Iran niet kan zien.

Ben je iranier homer??
Ik ben vorig jaar naar Iran geweest en zoals homer zegt is er heel veel vrijheid tegenwoordig. Het is een geweldig land met veel natuur en het is best modern. Ik denk dat de VS die vooruitgang van Iran niet kan zien.

Ik kom idd uit Iran.

Joh leuk man, waar ben je geweest? Het is idd een heel mooi land! Wat er hier op het nieuws komt merk je er niet eens. Maargoed mensen willen heel graag over dingen meepraten, maar als je alleen uitgaat van wat er op het nieuws komt weet je niet alles he.

Ik kom idd uit Iran.

Joh leuk man, waar ben je geweest? Het is idd een heel mooi land! Wat er hier op het nieuws komt merk je er niet eens. Maargoed mensen willen heel graag over dingen meepraten, maar als je alleen uitgaat van wat er op het nieuws komt weet je niet alles he.

Mashad! was te leuk!! en je hebt idd gelijk. In deze samenleving zijn lopen we helaas teveel achter de media aan.

Dat Iran schitterende landschappen heeft en modern is ben ik het absoluut mee eens. Schitterende groene bergentoppen ook.

Ik denk dat Iran een schitterend land is voor toerisme, daar kan Turkijke nooit aan tippen. Verder zijn de vrouwen daar ook echt heel mooi vaak. Kastanjebruin haar, hazel ogen en knap.

Maar ja, zolang er geen vrijheid heerst is dat wel een dikke kras op de plaat. :(

Dat Iran schitterende landschappen heeft en modern is ben ik het absoluut mee eens. Schitterende groene bergentoppen ook.

Ik denk dat Iran een schitterend land is voor toerisme, daar kan Turkijke nooit aan tippen. Verder zijn de vrouwen daar ook echt heel mooi vaak. Kastanjebruin haar, hazel ogen en knap.

Maar ja, zolang er geen vrijheid heerst is dat wel een dikke kras op de plaat. :(

Ja wat is vrijheid?? dat je er drugs mag gebruiken?? nee dat mag daar idd niet. maar zoals ik al zei, er komt steeds meer vrijheid, het heeft gewoon tijd nodig. Kijk maar naar europa, het is echt niet altijd zo geweest als het nu is.

Idd, ik kijk ook uit naar dat onze perzische broeders eens bevrijd wordt
Ga er zeker heen als het zover is

Dat betekent niet dat Amerika er rijker op wordt. Tenzij ze het land leegplunderen en er een Vasal staat van maken. De weapons manufacturers zullen er idd rijker op worden maar de normale bevolking zal het zwaar treffen.
De Amerikaanse krijgsmacht is sterk inderdaad, maar niet sterk genoeg om een land als het formaat van Iran in toom te houden. Militair zullen ze Iran verpletteren dat klopt, maar niet nu

Om Iran aan te vallen zul je minimaal een aantal jaar voorbereidingen moeten treffen om je troepen te verzamelen en bij elkaar te krijgen
Het is makkelijk een land plat te bombarderen, maar een werkelijke invasie dat is heel wat anders
Iran is demografisch ook heel anders, en de in tegenstelling tot Irak met zn 25 miljoen inwoners heeft iran er ongeveer 70 miljoen

Ze kunnen iran makkelijk kapotmaken, ze hoeven er ook geen "democratie" aan te brengen.

En onderschat israel niet, imo is iran totaal kansloos tegen Israel alleen.

Vs moet oprotten en met eigen zaken bemoeien. Als amerika echt iran zou aanvallen hebben ze hun doodsvonnis getekend. dat is een ding wat zeker is.

Ze kunnen iran makkelijk kapotmaken, ze hoeven er ook geen "democratie" aan te brengen.

En onderschat israel niet, imo is iran totaal kansloos tegen Israel alleen.

Droom maar verder!!! hoe weet jij in godsnaam dat iran zo zwak is. Heb je dat op tv gezien ofzo????? Je zegt nou iets wat je niet weet maar denkt te weten.

Iran is sterk.... heel sterk zelfs. Het enige wat ze niet hebben zijn atoomwapens.

Elk land is makkelijk kapot te maken als je maar (genoeg)atoomwapens hebt en niet bang bent voor veel burgerslachtoffers..

Wanneer er besloten zal worden Iran aan te vallen, zal dat waarschijnlijk alleen met tactische bombardementen zijn, Iran maakt geen enkele kans op zo'n manier..
Raketten vanuit Iran zullen waarschijnlijk geeneens de Iraanse grens oversteken , worden onderschept voor ze "allah akbar" kunnen roepen + plus dat de meeste raketsystemen, radars, weermeet instrumenten vernietigd zijn in de eerste paar uur van het bombardement, zonder die rommel kunnen ze raketten toch niet zuiver schieten..

Iran kapot maken is een eitje en is dan ook over in een week, echter het probleem is dat Iran gewoon een k*t land is, het heeft geen gewone regering, de religieuze leiders hebben het daar voor het zeggen, en wanneer die roepen "Spring" schreeuwt het hele land "hoe hoog" ..
Dus een invasie zal een zeer grote fout zijn die ze zeker niet zullen maken, omdat dat land gewoon totaal gebrainwashed is, zal het ontzettend veel slacht offers kosten, en met Irak wat toch een zeer simpel land leek om te bezetten (vaste leider, verschillende rivaliserende groeperingen) in het achterhoofd zullen ze Iran echt niet binnenvallen ,daar hebben ze het personeel gewoon niet voor, vergeet niet dat Amerikaanse legeronderdelen inmiddels uitgeput raken van andere missies..

Enigste mogelijkheid is platgooien die handel, maar wie gaat de opbouw betalen ??
Zal een enorm moeilijke beslissing wezen, om toch in tegrijpen in Iran..
Maar 1 ding is zeker, een land dat bestuurd word door religieuze fanatiekelingen en alles wat westers is vervloekt, mag nooit kernwapens kunnen maken of bezitten.
En mogen ze daar toch mee gaan beginnen ( testen ) zal er ook direct worden ingegrepen, iets wat ik ook hoop..
Doet de VS het niet dan doet Israel het wel, en VS en de rest van het westen laat israel echt niet alleen...

Terug
Naar boven