MuscleMeat

De hel breekt los wanneer Iran wordt aangevallen!

De VS is eigenlijk alleen maar waaschuwen dat ze gaan aanvallen, maar ik werkelijkheid zullen ze het nooit doen. Het is gewoon niet verantwoord en als de VS Iran aanvalt wordt de hele wereld gek.

Droom maar verder!!! hoe weet jij in godsnaam dat iran zo zwak is. Heb je dat op tv gezien ofzo????? Je zegt nou iets wat je niet weet maar denkt te weten.

Iran is 0,0 in vergelijking met Isreal en al helemaal niet met VS.

Veel mensen onderschatten Isreal volgens mij.

Ik zeg niet dat Iran zwak is, zeker niet!Maar er zijn landen landen die stuk sterker zijn.

Waar haal de VS uberhaupt de manschappen vandaan? Want die zijn op namelijk en zijn allen gestationeerd in Irak en Afgahnistan.

Punt is gewoon dat Iran het gevoel van overwinnlijkheid in de kop heeft zitten omdat het de fundering kent in de naam van God. Wat inhoud dat er een strijdlust heerst die wij in het Westen nooit gekent hebben door onze decadentie.

Ik heb Hezbollah strijders gehoord tijdens en na de oorlog tegen Israel, hun fanatisme kan ik enkel respect voor hebben. Hun huizen lagen in puin, al hun bezittingen aan flarden en nog gebruiken ze de brokstukken om een gureilla oorlog te voeren.

Naderhand zag je ook dat ze voedsel te kort hadden en uitgemagerd waren, toen gevraagd werd of ze boos waren was het antwoord in een euforische staat: "Nee, We hebben de vijand dankzij Allah kunnen afhouden en overwonnen" terwijl ze de Hezbollah vlag hezen op de hopen huip van hun dorp.

Met name toen er veel slachtoffers vielen in Libanon en Nasrallah ze toesprak over het terugvallen op hun Moslim identiteit zag je het fanatische explosief stijgen.

Aanvallen op strenge Moslim staten is voeding voor ziekelijke strijdlust, Westerste landen denken te vaak dat oorlogen uit het verleden in de Westerse wereld in bepaalde opzichten hetzelfde zijn.

Dit wordt heel anders wanneer Ahmadinejad met z'n eigen bevolking, de Iraanse oppositie te maken krijgt.

Waar haal de VS uberhaupt de manschappen vandaan? Want die zijn op namelijk en zijn allen gestationeerd in Irak en Afgahnistan.

Punt is gewoon dat Iran het gevoel van overwinnlijkheid in de kop heeft zitten omdat het de fundering kent in de naam van God. Wat inhoud dat er een strijdlust heerst die wij in het Westen nooit gekent hebben door onze decadentie.

Ik heb Hezbollah strijders gehoord tijdens en na de oorlog tegen Israel, hun fanatisme kan ik enkel respect voor hebben. Hun huizen lagen in puin, al hun bezittingen aan flarden en nog gebruiken ze de brokstukken om een gureilla oorlog te voeren.

Naderhand zag je ook dat ze voedsel te kort hadden en uitgemagerd waren, toen gevraagd werd of ze boos waren was het antwoord in een euforische staat: "Nee, We hebben de vijand dankzij Allah kunnen afhouden en overwonnen" terwijl ze de Hezbollah vlag hezen op de hopen huip van hun dorp.

Met name toen er veel slachtoffers vielen in Libanon en Nasrallah ze toesprak over het terugvallen op hun Moslim identiteit zag je het fanatische explosief stijgen.

Aanvallen op strenge Moslim staten is voeding voor ziekelijke strijdlust, Westerste landen denken te vaak dat oorlogen uit het verleden in de Westerse wereld in bepaalde opzichten hetzelfde zijn.

Dit wordt heel anders wanneer Ahmadinejad met z'n eigen bevolking, de Iraanse oppositie te maken krijgt.

Echte ware helden, ik heb die beelden ook gezien en dankte gelijk god dat er zulk fanatisme is onder de lebanezen. Het enige waardoor ze stand houden, zonder dat zou het land ineenkruimelen.
Samen staan ze sterk!
Het is diezelfde fanatisme die alle moslims over de hele wereld hebben, bij onderdrukking of geweld waardoor ze stand houden. Mogen de Iranezen ook kracht uit die bron putten als Isreal of Amerika aanvalt

We spreken hier Nederlands! Massalah maar ergens anders. Posting aangepast.

Haha sorry
Ik zou je karma willen geven om het goed te maken, maar de karma is op baby :eyebrow:

Droom maar verder!!! hoe weet jij in godsnaam dat iran zo zwak is. Heb je dat op tv gezien ofzo????? Je zegt nou iets wat je niet weet maar denkt te weten.
omdat iran got owned in de oorlog met irak? wel dankzij europese & amerikaanse wapenbedrijven maar toch :(

Gozer, Iran heeft harstikke goed gestreden in de Irak-Iran war
Ze stonden op het punt te verliezen terwijl Irak ze bestookte met veel meer geavanceerdere raketten, tanks en wapens en zelfs gifgas
De Mullahs van Iran hebben de iranezen weten te mobiliseren tot een groot leger, die als laaste standhield bij de slag van karbala
Gewoon door pure mankracht en moedigheid van het Iraanse volk hebben ze standgehouden tegen een technologische zwaar dominerende Irak

Echt, ik begrijp het echt gewoon nog steeds niet hoe Saddam het in zn hoofd haalde om mede moslims aan te vallen :sad:
Dat doe je gewoon niet

Gewoon door pure mankracht en moedigheid van het Iraanse volk hebben ze standgehouden tegen een technologische zwaar dominerende Irak

Precies: standgehouden tegen Irak. Het land dat in zowel de 1e als 2e golfoorlog al in de eerste minuten kansloos bleek tegen de VS.

VS probeert Iran te bezetten: 2e (of ondertussen al 4e?) Vietnam voor de VS.
VS bombardeert Iran naar het stenen tijdperk: binnen een paar dagen gedaan.

[gvd weer onder SB's account. Phreak speaking.]

Klopt, Amerika kan iran een paar dagen helemaal platleggen
Maar bezetten zal het nooit lukken

Gozer, Iran heeft harstikke goed gestreden in de Irak-Iran war
Ze stonden op het punt te verliezen terwijl Irak ze bestookte met veel meer geavanceerdere raketten, tanks en wapens en zelfs gifgas
De Mullahs van Iran hebben de iranezen weten te mobiliseren tot een groot leger, die als laaste standhield bij de slag van karbala
en irak had zelfs de hulp van iraneese mudjaheedin :(

..
Doet de VS het niet dan doet Israel het wel, en VS en de rest van het westen laat israel echt niet alleen...

Dat is waar en is ook echt heel erg. Als ik nu weer lees op nu.nl dat ze weer land opeisen wat niet van hun is om die muur te bouwen dan komt de boosheid weer naar boven. Moet je nagaan hoe de Palestijnen zich moeten voelen als er weer een stuk land van ze word afgepakt in het kader van veiligheid.

Wat?
Waar heb je het over pat21?
Wie heeft land afgepakt? D irsalies?

Het is echt een probleem van beide zijden, beiden te koppig om iets overeen te komen. Zelfs in eigen land zien we dat gebeuren... maar goed zij gebruiken wapens terwijl wij het proberen uitpraten. Beetje achterlijke volkeren imo.

Volkeren opzich zijn echt niet achterlijk hoor, alleen je hebt bepaalde leiders op verkeerde plaatsen.

Precies: standgehouden tegen Irak. Het land dat in zowel de 1e als 2e golfoorlog al in de eerste minuten kansloos bleek tegen de VS.

VS probeert Iran te bezetten: 2e (of ondertussen al 4e?) Vietnam voor de VS.
VS bombardeert Iran naar het stenen tijdperk: binnen een paar dagen gedaan.

[gvd weer onder SB's account. Phreak speaking.]

Dat zal best ja, maar je bent zeker vergeten hoe het er nu in irak aan toe gaat. In iran zullen er meer zelfmoordaanslagen zijn dan ooit vantevoren en dan vooral gericht op Amerikanen en niet op eigen landgenoten.

Het is echt een probleem van beide zijden, beiden te koppig om iets overeen te komen. Zelfs in eigen land zien we dat gebeuren... maar goed zij gebruiken wapens terwijl wij het proberen uitpraten. Beetje achterlijke volkeren imo.

Dat is het idd. Het ligt aan beide kanten, alleen kan je niet alles met een oorlog oplossen. Voordat je het weet is de helft van de wereld door de VS plat gebombardeerd.

Terug
Naar boven