XXL Nutrition

De illuminati

Is de test naar je idde gestegen?

4851981%20_eeb9a772464db5961e9746865b6587a9.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan bevestigen dat deze groepering bestaat. Helaas verbied mijn loge mij om hier meer over te vertellen aan buitenstaanders.

Meer info kan je hier terugvinden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/the-deep-seas-the-internet-341452/

Ik had al verwacht dat jij hier zou posten met een serieuze reactie, ga het topic zo even doorspitten.

Dat slaat inderdaad echt nergens op..
Hoewel alle honger problemen zo opgelost kunnen worden in plaats van de ''zielige'' bedragen die organisaties als serious request ophalen.
Alleen de familie Rothschild heeft al een vermogen van om en nabij 500 triljoen dollar, uitgeschreven 500.000.000.000.000.000,-.

Vind die complottheorieën altijd ontzettend ver gezocht... Nietszeggende details met onduidelijk 'bewijs' worden gigantisch uitvergroot. Daadwerkelijk bewijs wordt niet ontkracht. Bijvoorbeeld: 9/11 is opgeeist door Al Qaeda en er zijn diverse mensen aangehouden. Of zou Osama ook in het complot hebben gezeten :rolleyes:.

Verder gaat het er bij mijn gezond verstand niet in dat een operatie zoals die aanslagen op zo'n grote schaal in het geheel door de overheid uitgevoerd hadden kúnnen worden zonder dat iemand zn mond voorbijpraatte of zonder klokkenluidersacties.

Het ligt de meeste mensen namelijk niet echt lekker even 2000 mensen van het eigen volk om zeep te helpen

het is wel zo dat Amerika ver gaat om redenen te maken om bepaalde landen binnen te vallen, kijk bijvoorbeeld naar Irak. daar gingen ze enkel heen om hun nieuwe wapens uit te testen en om grondstoffen te claimen. ik ben zelf niet zo van de conspiracies, maar iedereen weet wel dat Amerika meer ****ed up is dan het oogt

Ben je niet bang dat je nu in de gaten wordt gehouden door je topic, Buffert?

Andere mensen er over informeren en zo zorgen dat niet iedereen de media blindelings gelooft, thats it.

ps: mensen die er lacherig over doen hebben er in mijn ogen niet genoeg research naar gedaan. Heel veel dingen mbt conspiracy en illuminati zijn ook pure bullshit dus dan maakt het soms wat moeilijk. Het lijkt btw wel eens of er expres bullshit nieuws en artikelen worden verspreid om het een enorme drek van slechte informatiebronnen te maken.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Virusje was ook al zon conspiracy theorist ofniet. School was ook allemaal onzin of niet

Virusje was ook al zon conspiracy theorist ofniet. School was ook allemaal onzin of niet
School? Heb je ooit wel eens goed nagedacht over school? Hoe worden mensen beloond in het huidige school- werksysteem? De mate waarin je iets kan onthouden en herhalen. Mensen die goed zijn in niet zelf nadenken en herhalen wat erin gepropt worden zijn degene die hoog betaalde functies krijgen.

Ik probeer nu ook niet te verkondigen dat alles fout is maar het is soms goed om vanuit een ander oogpunt tegen zaken aan te kijken, wat overigens enorm moeilijk is in een maatschappij waarin dit veelal niet gewaardeerd word en je niet graag buiten de norm wilt vallen.

School? Heb je ooit wel eens goed nagedacht over school? Hoe worden mensen beloond in het huidige school- werksysteem? De mate waarin je iets kan onthouden en herhalen. Mensen die goed zijn in niet zelf nadenken en herhalen wat erin gepropt worden zijn degene die hoog betaalde functies krijgen.

Ik probeer nu ook niet te verkondigen dat alles fout is maar het is soms goed om vanuit een ander oogpunt tegen zaken aan te kijken, wat overigens enorm moeilijk is in een maatschappij waarin dit veelal niet gewaardeerd word en je niet graag buiten de norm wilt vallen.

Noem is goede banen waar je alleen maar dingen moet herhalen dan?

Terug
Naar boven