Klopt, Kennedy was dan ook niet echt een president die past bij het industrieel militair complex van de US
Dat viel reuze mee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, Kennedy was dan ook niet echt een president die past bij het industrieel militair complex van de US
Ik kan bevestigen dat deze groepering bestaat. Helaas verbied mijn loge mij om hier meer over te vertellen aan buitenstaanders.
Meer info kan je hier terugvinden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/the-deep-seas-the-internet-341452/
Let goed op de detailsIk had al verwacht dat jij hier zou posten met een serieuze reactie, ga het topic zo even doorspitten.
.Andere mensen er over informeren en zo zorgen dat niet iedereen de media blindelings gelooft, thats it.
Jij weet helemaal niets!
Alleen de familie Rothschild heeft al een vermogen van om en nabij 500 triljoen dollar, uitgeschreven 500.000.000.000.000.000,-.
School? Heb je ooit wel eens goed nagedacht over school? Hoe worden mensen beloond in het huidige school- werksysteem? De mate waarin je iets kan onthouden en herhalen. Mensen die goed zijn in niet zelf nadenken en herhalen wat erin gepropt worden zijn degene die hoog betaalde functies krijgen.Virusje was ook al zon conspiracy theorist ofniet. School was ook allemaal onzin of niet
School? Heb je ooit wel eens goed nagedacht over school? Hoe worden mensen beloond in het huidige school- werksysteem? De mate waarin je iets kan onthouden en herhalen. Mensen die goed zijn in niet zelf nadenken en herhalen wat erin gepropt worden zijn degene die hoog betaalde functies krijgen.
Ik probeer nu ook niet te verkondigen dat alles fout is maar het is soms goed om vanuit een ander oogpunt tegen zaken aan te kijken, wat overigens enorm moeilijk is in een maatschappij waarin dit veelal niet gewaardeerd word en je niet graag buiten de norm wilt vallen.