XXL Nutrition

De illuminati

Noem is goede banen waar je alleen maar dingen moet herhalen dan?
Gast kan je zelf toch ook wel bedenken

Functies mbt de wet: advocaat, rechter, jurist
Functies mbt economie: accountant,
Medisch: dokter, huisarts, chirurg

Mensen die nu bijvoorbeeld hun master econometrie of economie oid doen gaan waarschijnlijk een dikker salaris krijgen dan mensen die sociologie, antropologie of psychologie doen.

kan zo nog wel even doorgaan hoor

Wederom, ik wil je alleen een anders perspectief geven niet overtuigen oid.

Sorry hoor maar een dokter die volgens de regeltjes werkt? Die regeltjes zijn wat mensen levens kan redden. Die andere beroepen op de top na worden helemaal niet zo goed betaald. En goede salarissen stromen niet voort uit het feit dat ze goed kunnen herhalen maar dat er weinig mensen zijn die het goed kunnen en omdat er vraag naar is. Niemand heeft een socioloog nodig. Dus dan krijgen ze ook weinig betaald. Dat is simpele marktwerking en geen complot

• Topic Starter Topic Starter
Mooi dat je op DBB altijd van te voren kan verwachten wie er op zo'n topic serieus gaat reageren en wie niet :p

Ben je niet bang dat je nu in de gaten wordt gehouden door je topic, Buffert?
Zo lang er in de US veel informatie openlijk word verspreid, dat veel dichter bij de bron zit en er na mijn weten niet veel consequenties op liggen. Wij zitten gelukkig veilig in Nederland en hebben veel meer vrijheid van meningsuiting en informatie uiting, dat idee heb ik althans.

500 triljoen dollar :roflol:

Toch knap aangezien alle tegoeden in de wereld bij elkaar (M0 t/m M3) 'maar' zo'n 75 biljoen bedraagt. Aangezien een triljoen een miljoen keer een biljoen is wordt het erg lastig om zo'n 13.000 keer de hoeveelheid geld in handen te hebben als er op aarde aanwezig is.

Zelfs al zou je uitgaan van een Amerikaans trillion (1 biljoen oftewel 1.000 miljard) dan is 500 biljoen nog steeds meer dan 6 keer zoveel als er geld aanwezig is op deze wereld.

Sorry hoor maar een dokter die volgens de regeltjes werkt? Die regeltjes zijn wat mensen levens kan redden. Die andere beroepen op de top na worden helemaal niet zo goed betaald. En goede salarissen stromen niet voort uit het feit dat ze goed kunnen herhalen maar dat er weinig mensen zijn die het goed kunnen en omdat er vraag naar is. Niemand heeft een socioloog nodig. Dus dan krijgen ze ook weinig betaald. Dat is simpele marktwerking en geen complot
Je leest echt compleet langs de kern van mijn argumenten :o

500 triljoen dollar :roflol:

Toch knap aangezien alle tegoeden in de wereld bij elkaar (M0 t/m M3) 'maar' zo'n 75 biljoen bedraagt. Aangezien een triljoen een miljoen keer een biljoen is wordt het erg lastig om zo'n 13.000 keer de hoeveelheid geld in handen te hebben als er op aarde aanwezig is.

Zelfs al zou je uitgaan van een Amerikaans trillion (1 biljoen oftewel 1.000 miljard) dan is 500 biljoen nog steeds meer dan 6 keer zoveel als er geld aanwezig is op deze wereld.
Illerminatty :cool:

mijn pa stond half jaar voor 9/11 op WTC, ook half jaar voor vulkaanuitbarsting bij die vulkaan in indonesie

ilerminaty for sure die ouwe van mij

Zo lang er In de US veel informatie openlijk word verspreid, dat veel dichter bij de bron zit en er na mijn weten niet veel consequenties op liggen. Wij zitten gelukkig veilig in Nederland en hebben veel meer vrijheid van meningsuiting en informatie uiting, dat idee heb ik althans.
:eek:

mijn pa stond half jaar voor 9/11 op WTC, ook half jaar voor vulkaanuitbarsting bij die vulkaan in indonesie

ilerminaty for sure die ouwe van mij

Mijn moeder en broer stonden drie weken voor 9/11 op WTC, altijd al gedacht dat het hamstereters waren. ****ing Reptilians everywhere.

Goed topic.
9/11 is inderdaad gefaked door the american government.

beatrix vieze bilderberger wilem alexandrie ilerminarty Afrika bestaat niet is een ilusie zodat we geld donneren nar Afrika alemal geld dat nar zwitserland gaat vikingen zijn de grondleggers van illeminatry de president is een reptiel en wilem alexander is een viking wolla

Ze drogeren de artiesten en beloven hun het perfecte leven, maar dan moeten ze wel leven zoals de illuminati dat wil. Als je dat niet doet dan zetten ze je in kwaad daglicht en dan gebeurd er hetzelfde als rapper DMX, Tupac en bijv popzanger michael jackson. De illuminati zet ze in het kwaad daglicht zodat ze sneller vergeten worden door de bevolking.

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:26 ----------

Neem bijv eminem ook, kijk zijn liedjes van vroeger waar die bekend mee is geworden. en kijk die Illuminati rotzooi die die nu maakt (Berzerk). Totaal andere teksten, maar eminem vreest voor zijn leven dus durft niet bij illuminati weg te gaan

• Topic Starter Topic Starter
Als je al deze shit leest krijg ik haast het idee om gewoon hier in Azië te blijven en hier te settelen, hier is het zo lekker rustig, weg van al het gezeik.

Illuminatie, de enige mensen die ik ken die dit serieus nemen zijn uitkeringstrekkers.

Ik had al verwacht dat jij hier zou posten met een serieuze reactie, ga het topic zo even doorspitten.

Dat slaat inderdaad echt nergens op..
Hoewel alle honger problemen zo opgelost kunnen worden in plaats van de ''zielige'' bedragen die organisaties als serious request ophalen.
Alleen de familie Rothschild heeft al een vermogen van om en nabij 500 triljoen dollar, uitgeschreven 500.000.000.000.000.000,-.
:roflol:
hsro7t.jpg

Terug
Naar boven