AndroidHealthClinic

De illuminati

[Link niet meer beschikbaar]
Nee, dit is niet de enige site die dat beweerd.
Het blijven natuurlijk speculaties maar de familie beschikt over geld, heel veel geld.
brb trouwen met een rothschilds sletje
brb i rule the world
brb i will rock you
brb professional rustler of jimmies
brb ik steel van die rijke tattas

dat zou ongeveer genoeg zijn om iedereen op de wereld zo een 50 miljoen te geven..

dat zou ongeveer genoeg zijn om iedereen op de wereld zo een 50 miljoen te geven..
Wat zou er dan gebeuren?
Zou iedereen dan in luxe baden?

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

extreme inflatie?

Mooi dat je op DBB altijd van te voren kan verwachten wie er op zo'n topic serieus gaat reageren en wie niet :p

Zo lang er in de US veel informatie openlijk word verspreid, dat veel dichter bij de bron zit en er na mijn weten niet veel consequenties op liggen. Wij zitten gelukkig veilig in Nederland en hebben veel meer vrijheid van meningsuiting en informatie uiting, dat idee heb ik althans.

Inb4 Hellfire op je huis

Wel een goede site dat True Democracy Party:

http://truedemocracyparty.net/2012/06/red-cross-expose-jewish-holocaust-hoax/
http://truedemocracyparty.net/2012/05/media-censor-christian-holocaust/

Goh en de Rothschilds zijn 'toevallig' ook Joods, natuurlijk gewoon toeval dat de True Democracy Party site een nogal eenzijdig beeld heeft van Joden :roflol:

Oh ja en het Vaticaan is verantwoordelijk voor de dood van Lincoln:

http://truedemocracyparty.net/2012/...vaticans-holocaust-2-free-suppressed-e-books/

Verander die naam maar in de True Idiots Party.

Heeft 1 van die rothschild figuren nog een dochter over van rond de 20 jaartjes oud?

Wie gaat er in de ''Ferrari winkel'' werken met 50 miljoen op de bank? :roflol:

Nee, dit is niet de enige site die dat beweerd.
Het blijven natuurlijk speculaties maar de familie beschikt over geld, heel veel geld.

Gozer het heeft weinig zin hier over dit soort zaken te praten, het is te ingewikkeld er komt te veel bij kijken en bovendien moet je enorm veel hebben gelezen/ gezien om ook maar een beetje te zien waar dingen niet kloppen EN dan moet je nog door alle bullshit kijken. MAAR er zijn wel meer mensen die wél verder durven denken dan hun neus lang is. Ik kwam een tijdje gelezen een bekende tegen die zijn master antropologie deed en daar zijn onderwerpen als arm - rijk verschil en exploitatie daarvan (illuminatie achtige zaken) normale onderwerpen om over te praten/ discussiëren. Er zijn ook Facebook groepen en YouTube kanalen maar er wordt ZO ontzettend veel rommel verspreid dat dingen inderdaad ongeloofwaardig worden. Dan heb je ook nog activisten die ****ing christelijk zijn en in hun films/ docu's allemaal shit over de duivel enzo roepen en tsja dan val ik toch echt wel af.

Ik geloof echt dat er heel veel dingen door overheden verdraaid en achterhouden worden en dat er een behoorlijke sterke mate van beïnvloeding is via nieuws en media. Het voorbeeld wat mij nu direct te binnen schiet is Edward Snowden, en de documenten die hij uitbracht via wikileaks. Als je 10 jaar geleden had gezegd dat de NSA bondskanselier Angela Merkel afluistert dan zou iedereen je uitlachen maar nu slikken we dat gewoon. Zoals ik al zei, je moet het grote plaatje kunnen zien en dus kennis vergaren van politiek/ geschiedenis/ wetenschap (consciousness/ quantum physics/ regeliere wetenschap) / IT technologie/ de maatschappij/ filosofie enz enz.

(ook een mooi voorbeeld, verdiep je maar eens in de "war on drugs" en hoe ongelofelijk achterlijk dat gaat. Super veel gevangen in Amerika wegens roken van wiet, en verdiep je dan ook gelijk maar in gevangenissen.. zijn gewoon bedrijven. http://www.youtube.com/watch?v=AJaFcNoEWMM )

Zelfde voor de "federal reserve bank" dat is ook een heel verhaal.. hoe dat ontstaan is en hoe mensen idioot rijk zijn geworden door een kunstmatige inflatie

let op de details jongens!!

nee ff serieus, ik heb hier een keer op een eenzame zaterdag avond mij in proberen te verdiepen door allemaal theorieen en filmpjes te bekijken.
die nacht heb ik geen meer oog dicht gedaan omdat ik bang was dat ze mijn hoofd in gingen en ze mij in de gaten hielden

geen illermunatie meer voor mij

de federal reserve heeft mensen rijk gemaakt

OK

voor je allemaal belachelijke claims gaat maken over economische zaken adviseer je toch enigszins ernstigs om eerst wat basiskennis op te doen. lees wat werk van smith of keynes oid dan kan je miss iets beter dingen onderbouwen ipv "omdat illuminatie"

de federal reserve heeft mensen rijk gemaakt

OK

voor je allemaal belachelijke claims gaat maken over economische zaken adviseer je toch enigszins ernstigs om eerst wat basiskennis op te doen. lees wat werk van smith of keynes oid dan kan je miss iets beter dingen onderbouwen ipv "omdat illuminatie"
Ik zeg niet "omdat illuminatie", ik zeg wel dat ik genoeg gezien heb om te weten dat er veel meer aan de hand is dan dat de gemiddelde inwoner beseft. Ik kan ook niet even uren/ weken/ maanden aan gezien beeldmateriaal even samenvatten en hier neerplanten, dat gaat gewoon niet. Ik vind het prima dat mensen denken dat ze in een vrije en eerlijk verdeelde wereld leven en dat dit de optimale manier van een samenleving is maar begrijp dat er ook genoeg mensen zijn daar daar anders over denken.

Wat zou er dan gebeuren?
Zou iedereen dan in luxe baden?

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

extreme inflatie?

volgens mij zou dan alles veel duurder worden en eigelijk hetzelfde blijven als nu

Ik zeg niet "omdat illuminatie", ik zeg wel dat ik genoeg gezien heb om te weten dat er veel meer aan de hand is dan dat de gemiddelde inwoner beseft. Ik kan ook niet even uren/ weken/ maanden aan gezien beeldmateriaal even samenvatten en hier neerplanten, dat gaat gewoon niet. Ik vind het prima dat mensen denken dat ze in een vrije en eerlijk verdeelde wereld leven en dat dit de optimale manier van een samenleving is maar begrijp dat er ook genoeg mensen zijn daar daar anders over denken.

Wie denken dat ze in een vrije en eerlijk verdeelde wereld leven dan? :roflol: Als je één keer je ogen opendoet zie je al dat dit niet klopt. Heeft verder weinig met illuminati te maken.

Om nog even op je punt terug te komen over wiet. In Nederland wordt het bijvoorbeeld de laatste jaren steeds meer beperkt. Niet vanwege de illuminati, maar omdat er een mong**l aan het roer staat genaamd Ivo Opstelten. Een bejaarde politicus die nodig met pensioen moet gaan.

Wie denken dat ze in een vrije en eerlijk verdeelde wereld leven dan? :roflol: Als je één keer je ogen opendoet zie je al dat dit niet klopt. Heeft verder weinig met illuminati te maken.

Om nog even op je punt terug te komen over wiet. In Nederland wordt het bijvoorbeeld de laatste jaren steeds meer beperkt. Niet vanwege de illuminati, maar omdat er een mong**l aan het roer staat genaamd Ivo Opstelten. Een bejaarde politicus die nodig met pensioen moet gaan.
De reden dat wiet illegaal is en alcohol niet komt in eerste instantie door financiële argumenten en dit werden later politieke. Die reiken VER voor het bestaan van Ivo Opstelten hoor :).

Maar naast dit, ik geef even een voorbeeld, jij leest het woord "wiet" en je slaat een totaal andere richting in. Je reageert nu op een woordje terwijl je heel de kern van mijn voorbeeld negeert. Als je bijvoorbeeld toch eens wist wat voor mogelijkheden cannabis voor de wereld heeft dan snap je niet waarom het in vredesnaam ooit illegaal is gemaakt. Het is niet direct de "illuminatie" die hiervoor zorgt maar wel bijvoorbeeld de hele farmaceutische industrie, waar gigantisch veel geld en macht in omgaat.

Sorry hoor maar een dokter die volgens de regeltjes werkt? Die regeltjes zijn wat mensen levens kan redden. Die andere beroepen op de top na worden helemaal niet zo goed betaald. En goede salarissen stromen niet voort uit het feit dat ze goed kunnen herhalen maar dat er weinig mensen zijn die het goed kunnen en omdat er vraag naar is. Niemand heeft een socioloog nodig. Dus dan krijgen ze ook weinig betaald. Dat is simpele marktwerking en geen complot

Je zou je eens moeten verdiepen in de medische/farmaceutische industrie, elke industrie bestaat gewoon uit cartels(dat is kapitalisme) dat maar 1 doel heeft, zoveel mogelijk winst ook op het vlak van mensen helpen/genezen.
Begrijp me niet verkeerd als ik een ongeluk krijg ben ik blij dat het ambulance personeel snel ter plekken is en mensen met verstand van zaken mij helpen. Maar als je kijkt naar bijv. de farma industrie en de invloed die zij hebben in bijv. de medische opleidingen, echt geen goed woord over te zeggen.

Je zou je eens moeten verdiepen in de medische/farmaceutische industrie, elke industrie bestaat gewoon uit cartels(dat is kapitalisme) dat maar 1 doel heeft, zoveel mogelijk winst ook op het vlak van mensen helpen/genezen.
Begrijp me niet verkeerd als ik een ongeluk krijg ben ik blij dat het ambulance personeel snel ter plekken is en mensen met verstand van zaken mij helpen. Maar als je kijkt naar bijv. de farma industrie en de invloed die zij hebben in bijv. de medische opleidingen, echt geen goed woord over te zeggen.
:thumbs:

Er zijn denk hele boeken te schrijven over zaken die daar niet kloppen. Eerste waar ik aan denk is het feit dat ziekenhuizen moeten concurreren met elkaar en als een bedrijf zijn met zo hoog mogelijke winst als doel. Je verdiend dus aan mensen die hulp nodig hebben.. zelfde geld voor heel de farmacie.

Owja 1 van de voordelen van cannabis is het gebruik voor medische doeleinden (is heel veel over te vinden op het web). De reden dat dit niet wordt gedaan; je mag geen patent leggen op een plant en je kunt er dus als farmaceutisch bedrijf niks op verdienen.

---------- Toegevoegd om 23:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:52 ----------

Huh
Alles wordt duurder maar blijft hetzelfde als nu?
U wot m8
Hij bedoeld natuurlijk dat als iedereen evenredig veel geld krijgt de prijzen in diezelfde verhoudingen mee zullen stijgen.

Aparte is wel dat als iedereen 50 mlj krijgt is dat de lage + middel + middelhoge deel van de samenleving praktisch even rijk zal worden en dat de absolute top qua rijkheid daar alsnog ver boven zal blijven.

Terug
Naar boven