Waarom heb jij heel veel docu's gekeken terwijl je het een onbetrouwbare manier van kennisvergaring is?
ik kijk docu -> ik leef verder met illusie dat ik kennis rijker ben -> ik kijk meer docu's -> ik kom elders contradictorisch bewijs tegen van docu die ik heb gezien -> ik bestempel het als uitzondering <-> ik kijk meer docu's <-> ik kom contradictorisch bewijs tegen van andere docu's -> ik kom tot de conclusie dat veel docu's onzin zijn -> ik kijk minder docu's <-> ik kom nog steeds contradictorisch bewijs tegen van de docu's die ik heb gezien -> ik kom tot de conclusie dat het zowat de meest onbetrouwbare manier tot kennisvergaring is -> ik kijk zelden nog docu's, en als ik het doe, enkel voor de entertainment waarde
niet echt moeilijk, toch?
Vind dit nu niet echt geloofwaardig overkomen. Kijk de laatste 30 a 40 maar eens van tegelicht en vertel me dan nog maar eens dat dit een onbetrouwbare bron is:
http://tegenlicht.vpro.nl/afleveringen.html
jij verwacht nu serieus, nadat je in dit topic al hebt bewezen dat je geen geldig argument kan herkennen al word je er anaal door verkracht, dat ik 30-40 afleveringen van 1 of ander k*tprogramma dat telkens 50 minuten duurt ga bekijken?
Jij bent echt goedgelovig
Je "moet" er ook veel kijken om de validiteit te verhogen (duh), als je bijvoorbeeld 20 docu's over wiet hebt gekeken dan heb je daar toch een aardig inzicht in.
de mensen in de sovjet unie waren ook dol op communisme, een gigantisch deel van mensen die opgroeien in een religieus gebied zijn zelf ook religieus, zie je het punt wat ik probeer te maken?
Zelfde met kwantummechanica, ik heb hier vanuit school nooit wat over geleerd maar na het kijken van 20-30-40 docu's hierover heb je toch wel een aardig beeld van de basis.
jij hebt een aardig beeld vd basis van quantummechanica door het kijken van docu's? dan mag je mij eens vertellen wat een state vector is, hoe je de verwachtingswaarde ervan kan berekenen en welke implicaties dat heeft voor de experimenten die je uitvoert

(moet normaal geen probleem zijn want is iets wat je tijdens een eerste les quantummechanica leert en is letterlijk de basis van quantummechanica)
ps; ik wil telkens stoppen met reageren in dit topic maar ik weet gewoon zeker dat (vooral) jij gaat schreeuwen dat ik onzeker van mijn argumenten ben en dat ik daarom niks meer zeg
dat zal ik nooit zeggen, ik ben er van overtuigd dat jij zeker bent van je argumenten, dat maakt ze echter niet juist