chrisje123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 570
- Lengte
- 1m53
Het enige waar ik niet tegen kan bij die illumantie shit is als mensen gaan zeggen dat de farmaceutische industrie ons doelbewust ziek wil houden, en dat je maar niet naar de dokter moet gaan.. Dat is gewoon gevaarlijk, voor de rest moeten mensen maar kijken waar ze in willen geloven.
---------- Post added at 11:33 ---------- Previous post was at 11:32 ----------
ik verkoop geen Ferrari's..
Je snapt wat ik bedoel

Geld is dan geen drol meer waard, dus die ferrari's zullen extreem hard stijgen in prijs, zodat alsnog niemand die kan aanschaffen.
Inflatie...
---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------
Het enige waar ik niet tegen kan bij die illumantie shit is als mensen gaan zeggen dat de farmaceutische industrie ons doelbewust ziek wil houden, en dat je maar niet naar de dokter moet gaan.. Dat is gewoon gevaarlijk, voor de rest moeten mensen maar kijken waar ze in willen geloven.
---------- Post added at 11:33 ---------- Previous post was at 11:32 ----------
ik verkoop geen Ferrari's..
De farmaceutieche bedrijven willen ons ook doelbewust ziek houden, ze verdienen zo bizar veel geld aan zieke mensen. Als iedereen ineens zou genezen komen er veel minder inkomsten binnen. Die topmannen van die bedrijven hebben alles wat ze willen, het enigste wat ze nog willen is macht, totale macht over de bevolking..

geef me even om te reageren man