AndroidHealthClinic

De Inburgerking met Rob Muntz: Audiofiles feat. Theo van Gogh

Rob Muntz is dat niet die omstreden TV-dominee die en publique als hitler door straten ging marcheren en een aantal jaren geleden een mooie "ik rem alleen voor Jezus' bumpersticker uitgaf waarmee ik jaren heb rondgefietst? :D

Ze hadden dit interview diezelfde avond nog laten horen op ned3 geloof ik.

@Zoutzak: De 1 and only :D

Hier kan je wat filmpjes bekijken:
Check ff: "Normen en waarden deel 2"

http://www.muntzvandewint.com/site/indexframes_2.html

Karma voor diegene die die DVD's kan regelen, torrentje ofzo :D

Laatst bewerkt:
prachtig :D

whwhahhaahaha :D

Ik begrijpt het niet echt, heeft ie nou wel liefde voor Hitler of niet? :)

liefde voor controverse en shoqueren ;)

Dat was wel jammer ja, dat er 2 joods jongens in de straat liepen. Waaschijnlijk was dat de druppel voor de VPRO om hem te ontslaan.
Wel jammer het programma had wel humor[dat zie jammer genoeg niet meer op tv] ook met Ratelband was super.

DonnieBrasco zei:
Dat is in ieder geval te merken ja :) Maar zouden de joden aan het begin nou "echt" zijn? Lijkt me behoorlijk k*t :S
ja gaat veel te ver natuurlijk, maar probeer je lachen maar eens in te houden :D

Maar ze overschreden een grens toen Muntz uitgedost als Hitler Oostenrijk bezocht en een aantal orthodoxe joden achtervolgde. Het regende opzeggingen, de VPRO bood zijn excuses aan voor het getoonde en het duo werd op non-actief gesteld.
Waskracht! kijkt terug en praat met betrokkenen en makers. Hoe voelde de Joodse man in Wenen zich, toen Rob Muntz als Hitler voorbij kwam marcheren?
Vanavond doet hij zijn verhaal.
Alleen was dit al in 2002 dus niet kunnen zien.
Ben benieuwd of ze de humor ervan in zagen :P

Terug
Naar boven