XXL Nutrition

De Islam & Moslims

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cijfers ondersteunen dit alleen niet. Net als die hele theorie van omvolking. Waanzinnig.
Bedoel je hiermee de cijfers van moslims of allochtonen in het algemeen?

Lokale buien lijken wel erg heftig
 
Bedoel je hiermee de cijfers van moslims of allochtonen in het algemeen?

Lokale buien lijken wel erg heftig
Eigenlijk allebei. Volgens mij zijn Polen/ Oost-Europeanen al jaar en dag de grootste groep. Daarna dan de Aziaten denk ik. Ken exacte cijfers niet uit het hoofd. Over tien jaar genomen gaan er ook weer een hoop weg.
 
Wat ik zeg moet je wel met een korreltje zout nemen hoor.
Ik vind opruiend praten gewoon leuk, het is grappig.

Maar alsjeblieft, neem mijn uitspraken met een korrel zout.
Ik ben nu wel benieuwd naar jouw bijzondere bijdrage aan de Nederlandse economie, cultuur, en de maatschappij in het algemeen.

Wat zorgt er voor dat we jou hier een plekje moeten gunnen in plaats van een migrant?
 
Wat zorgt er voor dat we jou hier een plekje moeten gunnen in plaats van een migrant?

Ja goeie vraag,
Wilders, Baudet en Klaver zijn Nederlands-Indisch en Klaver zelfs een beetje Marokaans, maar wel allemaal Pro-Nederland.

Ik kan uhhh..
 

Ja ja, maar diegenen die jouw baas worden en thuis zeggen dat niet-gelovigen (niet-gebrainwashte) niet naar de hemel gaan, die gaan jou sowieso dan discrimineren,

en ook zelfs als ze MAVO doen

elk die jouw sektarisch gaat discrimineren in jouw eigen land is er één te veel
 
Ja ja, maar diegenen die jouw baas worden en thuis zeggen dat niet-gelovigen (niet-gebrainwashte) niet naar de hemel gaan, die gaan jou sowieso dan discrimineren,

en ook zelfs als ze MAVO doen

elk die jouw sektarisch gaat discrimineren in jouw eigen land is er één te veel
Mijn werkgever is een (e)migrant. Een vluchteling.
 
Ja goeie vraag,
Wilders, Baudet en Klaver zijn Nederlands-Indisch en Klaver zelfs een beetje Marokaans, maar wel allemaal Pro-Nederland.

Ik kan uhhh..
Wat dacht je van Hitler. Overigens is het gebleken dat hij niet van Joodse komaf was, hetgeen lang gedacht werd.
 
Mijn werkgever is een (e)migrant. Een vluchteling.

Als hij goed zijn werk doet waarom niet, maar ik zou het niet leuk vinden om voor een sekte persoon te werken wie niets weten over de Islam.
Normale mensen horen meer geld te verdienen dan sekte mensen omdat sekte mensen een gevaar vormen.
 
Wat dacht je van Hitler. Overigens is het gebleken dat hij niet van Joodse komaf was, hetgeen lang gedacht werd.

Hitler is een dombo. Hij kon net zo goed gewoon vragen aan de Joodse gemeenschap of zij meer voor de klas wilde staan om mensen aan te steken met hun Joodse leergierigheid en dan daarna vriendelijk te vragen hun andere gierigheden gewoon thuis te laten. Hitler noemde zich Pro-Duits en op sommige punten had hij misschien gelijk maar hoe hij daarmee omging was onzettend fout

fout

Wilders, Baudet en Klaver lijken verre van op Hitler.
Lefties maken je al snel uit voor Nazi, maar hun kinderen noemen hun lefties ouders later ook lefties
(neem wat ik zeg met een korrel zout, ik ben niet heel serieus nu)


Damm, ik dacht te lezen dat je 110 deed,... maar zie dat je 210 doet,
gozer, kerel, please, wees voorzichtig met me en sla met niet zo in elkaar na dit bericht
ik heb niks persoonlijks geschreven oke, ik praat alleen maar in het algemeen (alvast mijn preventie in dit bericht geschreven)
 
Laatst bewerkt:

In heel Nederland had 23,6 procent van de bevolking op 1 januari 2019 een migratieachtergrond, maar in grote steden was dat aandeel hoger. Binnen de vier grote steden gezamenlijk had 50,9 procent een migratieachtergrond.
..
Personen met een niet-westerse migratieachtergrond wonen vooral in (de buurt van) de vier grote steden.
Denk dat dit ook wel bepalend is voor mijn perceptie. 25-50% en top 4 is bruin getint. Mooi kaartje ook met klikbaar het verschil tussen westers en niet-westers per gemeente.

Maar ik ga proberen er vrede mee te hebben. Dat ligt binnen mijn macht. Nederland een land van migranten klopt ook wel en kan ik weinig tegen hebben. Van mij mogen ze sowieso de randstad hebben.
 
Laatst bewerkt:
Hitler is een dombo. Hij kon net zo goed gewoon vragen aan de Joodse gemeenschap of zij meer voor de klas wilde staan om mensen aan te steken met hun Joodse leergierigheid en dan daarna vriendelijk te vragen hun andere gierigheden gewoon thuis te laten. Hitler noemde zich Pro-Duits en op sommige punten had hij misschien gelijk maar hoe hij daarmee omging was onzettend fout

fout

Wilders, Baudet en Klaver lijken verre van op Hitler.
Lefties maken je al snel uit voor Nazi, maar hun kinderen noemen hun lefties ouders later ook lefties
(neem wat ik zeg met een korrel zout, ik ben niet heel serieus nu)


Damm, ik dacht te lezen dat je 110 deed,... maar zie dat je 210 doet,
gozer, kerel, please, wees voorzichtig met me en sla met niet zo in elkaar na dit bericht
ik heb niks persoonlijks geschreven oke, ik praat alleen maar in het algemeen (alvast mijn preventie in dit bericht geschreven)
Geen probleem. Ik ben pro-Baudet en -Wilders, maar iedereen is vrij om zijn/haar politieke standpunt te bepalen en partij te kiezen.

PS. Ik ben helemaal niet erg sterk en 1 x 210 kg DL op mijn BW is niet echt noemenswaardig.
 

Denk dat dit ook wel bepalend is voor mijn perceptie. 25-50% en top 4 is bruin getint. Mooi kaartje ook met klikbaar het verschil tussen westers en niet-westers per gemeente.

Maar ik ga proberen er vrede mee te hebben. Dat ligt binnen mijn macht. Nederland een land van migranten klopt ook wel en kan ik weinig tegen hebben. Van mij mogen ze sowieso de randstad hebben.
Niet westers rond de 13%. Persoon met als migratieachtergrond een van de landen in Afrika, Latijns-Amerika en Azië (exclusief Indonesië en Japan) of Turkije.
Ik geloof dat NL zo rond de 5% aan moslims heeft.
Van de totale Nederlandse bevolking heeft 10,4 procent een westerse migratieachtergrond en 13,6 procent een niet-westerse migratieachtergrond. Van de personen met een migratieachtergrond is 46,7 procent in Nederland geboren en behoort daarmee tot de tweede generatie.
Dat valt cijfermatig eigenlijk best mee. In de grote steden is de concentratie hoger idd. Veel zal in de praktijk ook afhangen waar je woont en hoe de verspreiding is. Die doet dikwijls geen recht aan de papieren werkelijkheid. Antillianen en Marokkanen zijn in veel opzichten aan elkaar gewaagd. Een daarvan is criminaliteit.

De groep niet-moslimmigranten groeit overigens harder en is in de meerderheid. Drie miljoen mensen wonen in gemeenten met minder dan 1 procent aan moslims, bijvoorbeeld Schagen. Tegelijkertijd wonen er 2,5 miljoen mensen in een gemeente met meer dan 10 procent aan moslims, bijvoorbeeld Amsterdam of Gouda. Tussen deze uitersten zullen verschillen qua perceptie zitten.

Deze cijfers kunnen eigenlijk niet verklaren waarom groepen mensen het idee hebben dat er veel en veel meer moslims zijn, en binnenkomen. Sommige groepen schatten in dat er wel 30% aan moslims in NL zijn. Het sociaal en cultureel planbureau geeft als een mogelijke reden aan dat dit te maken kan hebben met zichtbaarheid van moslims, bezoek aan moskee neemt toe en er zijn een aantal grote moskeeën bijgekomen. En als je in Gouda woont denk je wellicht dat de helft vd bevolking moslim is.
 
Laatst bewerkt:
Drie miljoen mensen wonen in gemeenten met minder dan 1 procent aan moslims, bijvoorbeeld Schagen. Tegelijkertijd wonen er 2,5 miljoen mensen in een gemeente met meer dan 10 procent aan moslims, bijvoorbeeld Amsterdam of Gouda. Tussen deze uitersten zullen verschillen qua perceptie zitten.
Is hier een kaartje van? % moslims per gemeente?

Deze cijfers kunnen eigenlijk niet verklaren waarom groepen mensen het idee hebben dat er veel en veel meer moslims zijn, en binnenkomen. Sommige groepen schatten in dat er wel 30% aan moslims in NL zijn. Het sociaal en cultureel planbureau geeft als een mogelijke reden aan dat dit te maken kan hebben met zichtbaarheid van moslims, bezoek aan moskee neemt toe en er zijn een aantal grote moskeeën bijgekomen. En als je in Gouda woont denk je wellicht dat de helft vd bevolking moslim is.
Hier sterk afhankelijk van het stadsdeel, centrum zou ik schatten 25%, daarbuiten wat minder met weer hogere % donkere mensen. Amsterdam vooral in west?
 
PS. Ik ben helemaal niet erg sterk en 1 x 210 kg DL op mijn BW is niet echt noemenswaardig.

Ja, dat zeg je zeker tegen alle mensen voordat je ze af-rost
Ik geloof je niet

Lekker veilig achter mijn scherm blijf ik typen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven