MuscleMeat

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
The new peer-reviewed [...] “excellent and conclusive”.

Het is inderdaad dat sociale cohesie dood gaat door immigratie als er geen integratie is.

Maar je kan maar beter weten waar je zelf zwak in bent. Sommigen proberen middels discriminatie geld te verdienen terwijl het democratische onderwijs systeem juist mensen geld laten verdienen die hard werken.
Kijk maar dit bericht en vraag jezelf af wie morgen jouw baas is.

Mensen kunnen schreeuwen wat ze willen over immigranten, en immigranten kunnen terugschreeuwen, maar het blijft dat Nederland als maatschappij toch harder moet werken als je dit zelf al lijkt duidelijk te zijn.
Met immigranten in Nederland kan je ten minste zien wat er verder over de grens ligt in plaats van dat je helemaal naar die immigrantenlanden moet reizen.

Morgen hebben ze middels CRISPR designer-babies gemaakt hoor.
Als mijn ouders de kans hadden om mij blond haar en blauwe ogen te hebben gegeven, graag hoor, ik wil er ook wel leuk uitzien.
En als we alles aan onszelf kunnen aanpassen behalve onze mindset, dan gaat het om de mindset die je hebt die jouw maakt.

Die dik-doeners dik doen op de bank schreeuwen naar televisie wanneer ze een immigrant zien hebben ze de verkeerde mindset volgens mij.

Die god######## f### sekten met hun schaduw-economie proberen het te flikken hoor met al hun enclaves overal in het Westen.
'Sekte mensen die vragen om een baan maar thuis spreken over niet-gelovigen.' Dikke doei. Creeps.
Dus f###### kloten op de basisschool en middelbareschool lijkt me geen optie denk ik als je niet wil dat een ander jou gaat domineren.

En zeg nou eerlijk, beter de currency aanhouden van 'samen willen werken met leuke aardige mensen' in plaats van mensen pesten met woorden als 'losers, sukkeltjes of nerds.'
Uiteraard, iedereen kan aardig zijn, dus daarom stel je ook prioriteit.

Laatst bewerkt:
Het is inderdaad dat sociale cohesie dood gaat door immigratie als er geen integratie is.

Maar je kan maar beter weten waar je zelf zwak in bent. Sommigen proberen middels discriminatie geld te verdienen terwijl het democratische onderwijs systeem juist mensen geld laten verdienen die hard werken.

Mensen kunnen schreeuwen wat ze willen over immigranten, en immigranten kunnen terugschreeuwen, maar het blijft dat Nederland als maatschappij toch harder moet werken als je dit zelf al lijkt duidelijk te zijn.
Met immigranten in Nederland kan je ten minste zien wat er verder over de grens ligt in plaats van dat je helemaal naar die immigrantenlanden moet reizen.

Morgen hebben ze middels CRISPR designer-babies gemaakt hoor.
Als mijn ouders de kans hadden om mij blond haar en blauwe ogen te hebben gegeven, graag hoor, ik wil er ook wel leuk uitzien.
En als we alles aan onszelf kunnen aanpassen behalve onze mindset, dan gaat het om de mindset die je hebt die jouw maakt.

Die dik-doeners dik doen op de bank schreeuwen naar televisie wanneer ze een immigrant zien hebben ze de verkeerde mindset volgens mij.

Die god######## f### sekten met hun schaduw-economie proberen het te flikken hoor met al hun enclaves overal in het Westen.
'Vragen om een baan maar in het achterhoofd denken dat een niet-gebrainwasht sekte-lid niet naar de hemel gaat.' Dikke doei. Creeps.
Dus f###### kloten op de basisschool en middelbareschool lijkt me geen optie denk ik als je niet wil dat 'een ander wie kwaadwillend is' jou gaat domineren.

En zeg nou eerlijk, beter de currency aanhouden van 'samen willen werken met leuke aardige mensen' in plaats van mensen pesten met woorden als 'losers, sukkeltjes of nerds.'
Uiteraard, iedereen kan aardig zijn, dus daarom stel je prioriteit.
Wat zou de onderliggende redenen moeten zijn dat bijzonder onderwijs die betere cijfers produceert?

Doet me denken aan dat jongens steeds slechter presteren op school. Dacht blanke jongens nu zelfs het slechts, itt meisjes in het algemeen en allochtone jongens. Zijn ze er biologisch op achteruit gegaan of spelen er andere factoren? En kan dat te maken hebben met wat de vele studies uit die review die ik postte aantonen?

Wat zou de onderliggende redenen moeten zijn dat bijzonder onderwijs die betere cijfers produceert?

Ze doen het gewoon beter. Als ze betere CITO-scores hebben doen ze het gewoon beter.

Als we nu alle immigranten weghalen lopen nog steeds jongens te k##### op school of gaan ze dan wel anderen discrimineren om daarmee geld te verdienen, maar geld verdienen met discriminatie werkt niet. Die immigranten die dan uit het buitenland komen 'niet dommer' maar 'slimmer' doordat ze daar harder werken worden dan alsnog jouw baas.

Ik heb iemand gesproken wie iemand anders heeft gesproken die werd ontslagen
toen een leidinggevende bij de Amsterdam Apple Store (of een ander soort Apple Store) werd vervangen door een Chinees
die Chinese leidinggevende ontsloeg haar gewoon terwijl ze alle toelatingstoetsen had gehaald om er te mogen werken

ze had de minimale score van 80 voor haar toelatingstoets om in de Apple Store te mogen werken en werd gewoon god***domme ontslagen

jij kon op die plek zitten van die domme k## Chinees, of een vriend van je,
voor je het weet vervangt die Chinees gewoon eventjes Nederlanders voor nog meer Chinezen.

In short, the study found that “continued immigration and corresponding growing ethnic diversity” exerts the exact opposite effect on society, meaning that it undermines and degrades social cohesion, unity, and togetherness.

Ja, je hebt gelijk, maar of het nu vandaag is of morgen, immigranten die harder werken dan jij, die worden uiteindelijk jouw baas
En die Chinezen zitten gewoon 100% te proberen het Westen onderuit te trekken, lukt ze aardig

'Chinese ownership is raising questions about the editorial independence of a major U.S. magazine.' - the Washington Post. Ze nemen eerst Forbes over.
'Why China’s Big Military Parade Is Nothing To Be Afraid Of' - from Forbes. Daarna lopen ze ons sociopatisch te manipuleren dat massa vernietigingswapens net zo gevaarlijk zijn als kinderspeelgoed of whatever.
Wij zitten in de Nederlandse maatschappij nog steeds allemaal naar elkaar te wijzen terwijl China lekker alle andere landen tot slaaf weet te maken.

Beter komen al deze forum gasten die deze topic lezen met een plan voor de Nederlandse overheid in plaats van dat ze maar blijven 'wijzen en wijzen.' Wijzen helpt niet.
Ik ben een lid van onze maatschappij en jij bent een lid van onze maatschappij en al die andere van dit forum zijn ook lid van onze maatschappij. We moeten samenwerken, niet wijzen. Problemen oplossen!

Je hebt volledig gelijk met die studies, maar er moet echt méér gebeuren.

Laatst bewerkt:
Ze doen het gewoon beter. Als ze betere CITO-scores hebben doen ze het gewoon beter.
Daar zijn alsnog redenen voor, bijvoorbeeld dat autochtonen het -gemiddeld- op openbaar onderwijs slechter doen doordat alle aandacht en steun naar allochtonen gaat, of dat op islamitische scholen een selectie plaatsvind die betere studenten kiest, of dat daar anders gescoord wordt, etc etc.

Als we nu alle immigranten weghalen lopen nog steeds jongens te k##### op school of gaan ze dan wel anderen discrimineren om daarmee geld te verdienen, maar geld verdienen met discriminatie werkt niet. Die immigranten die dan uit het buitenland komen 'niet dommer' maar 'slimmer' doordat ze daar harder werken worden dan alsnog jouw baas.
Denk niet alleen aan lopen te kutten maar ook aan gepest/bedreigd worden, achtergesteld worden door leraren, etc. Discriminatie werkt niet maar 1 kan1 op en autochtone blanke zullen toch echt eerder de zwakke naïevelingen zijn die minder tot niet discrimineren. Allochtonen zijn ook geen lieverdjes. Dus ja door onrechtvaardige middelen kunnen ze banen inpikken dat past precies in wat ik hier al meer heb gezegd, helemaal met je eens.

Ja, je hebt gelijk, maar of het nu vandaag is of morgen, immigranten die harder werken dan jij, die worden uiteindelijk jouw baas
En die Chinezen zitten gewoon 100% te proberen het Westen onderuit te trekken, lukt ze aardig
Niet perse harder werken en zeker niet beter, juist door oneerlijke selectie onderling krijgen ze de overhand. En 'landverraders' geven ze daar alle ruimte toe.

'Chinese ownership is raising questions about the editorial independence of a major U.S. magazine.' - the Washington Post. Ze nemen eerst Forbes over.
'Why China’s Big Military Parade Is Nothing To Be Afraid Of' - from Forbes. Daarna lopen ze ons sociopatisch te manipuleren dat massa vernietigingswapens net zo gevaarlijk zijn als kinderspeelgoed of whatever.
Je moest eens weten hoeveel IT in de VS is overgenomen door buitenlanders, is een hele industrie rond het uitgeven van H1B visas. Denk aan vele tientallen procenten -zo niet makkelijk de helft- in grote IT bedrijven die gesubsidieerde Indiers ea aannemen terwijl Amerikaanse studenten met tonnen schuld aan de kant worden gezet. Heeft niks met harder of beter werken te maken maar met geld toe krijgen, valsspelen met zelfs frauduleuze vacatures en sollicitaties, en nepotisme.

Beter komen al deze forum gasten die deze topic lezen met een plan voor de Nederlandse overheid in plaats van dat ze maar blijven 'wijzen en wijzen.' Wijzen helpt niet.

Maar wat kunnen we doen binnen de kaders van de wet en binnen het spel van politici die niet onze belangen behartigen?

Mensen die beter onderwijs krijgen scoren vanzelf hoger op iq tests en cito toetsen als wanneer ze geen toegang hebben tot dat onderwijs.

toen een leidinggevende bij de Amsterdam Apple Store (of een ander soort Apple Store) werd vervangen door een Chinees
die Chinese leidinggevende ontsloeg haar gewoon terwijl ze alle toelatingstoetsen had gehaald om er te mogen werken

ze had de minimale score van 80 voor haar toelatingstoets om in de Apple Store te mogen werken en werd gewoon god***domme ontslagen

jij kon op die plek zitten van die domme k## Chinees, of een vriend van je,
voor je het weet vervangt die Chinees gewoon eventjes Nederlanders voor nog meer Chinezen.

Wij zitten in de Nederlandse maatschappij nog steeds allemaal naar elkaar te wijzen terwijl China lekker alle andere landen tot slaaf weet te maken.

Ik ben een lid van onze maatschappij en jij bent een lid van onze maatschappij en al die andere van dit forum ook. We moeten samenwerken, niet wijzen.

Iemand gesproken die iemand had gesproken... Goed verhaal. :o

Een goede werknemer wordt niet zomaar ontslagen. Er is altijd een reden.

Het is niet vreemd dat Aziaten het beter doen. Kinderen hebben meer discipline, ouders strenger. Op de werkvloer werken ze harder en lopen niet de hele dag te klagen.

Het is niet vreemd dat Aziaten het beter doen. Kinderen hebben meer discipline, ouders strenger. Op de werkvloer werken ze harder en lopen niet de hele dag te klagen.
Zo waar. Die eruit worden gepikt kunnen doorgaans in een tempo werken waar Nederlanders (Europeanen) doorgaans niet aan kunnen voldoen, domweg niet geleerd. Missen de mentaliteit. Worden vanaf kleins af aan al klaargestoomd zou je kunnen zeggen. In India wordt IT gepromoot aan jongens in ieder geval. China idem.

Laatst bewerkt:
Iemand gesproken die iemand had gesproken... Goed verhaal. :o

Ja, totdat het jou overkomt.

Er is altijd een reden, klopt, lees het eerst artikel en dan de volgende.

On topic blijven mensen, ik wil hier alleen dingen over moslims lezen, niet over Aziaten of Chinezen.

Ik kan je uit eigen ervaring mededelen dat toetsen niet het hele verhaal vertellen. Praktijk is dikwijls weerbarstiger dan theorie.

Laatst bewerkt:
:roflol: In de industrie/retail niks dan fouten maken en regels/wetten aan hun laars lappen. Grootste cheaters op de planeet, zeker op school.

Laatst bewerkt:
Chinezen weten trouwens wel raad met moslims

Moslims zijn terroristen!
Allemaal f### sekten.

De sekten zijn nu zo groot dat niemand deze sekten meer als sekten kan herkennen. Hell F### Danger.

Ik pas.

Vandaag laten lefties de moslim-immigranten binnen in ons land;
en morgen zitten ze in jouw woonkamer claimend dat het hun huis, gaan ze jouw vertellen wat de nieuwe regels zijn van jouw huis.

Sneaky lefties.
Valt allemaal wel mee in het totaalbeeld. Meeste komen uit Europa en Azie. Als je dagelijks naar bepaalde kanalen kijkt is het verleidelijk om verpletterd te raken door een angstaanjagend wereldbeeld. Cijfers ondersteunen dit alleen niet. Net als die hele theorie van omvolking. Waanzinnig.

Als mensen echt zo bevreesd zijn, laat ze dan snel naar de kerk gaan en Christen worden. Dat ligt binnen je eigen macht.

• Like
Waarderingen: 040B
Valt allemaal wel mee in het totaalbeeld. Meeste komen uit Europa en Azie. Als je dagelijks naar bepaalde kanalen kijkt is het verleidelijk om verpletterd te raken door een angstaanjagend wereldbeeld. Cijfers ondersteunen dit alleen niet. Net als die hele theorie van omvolking. Waanzinnig.

Als mensen echt zo bevreesd zijn, laat ze dan snel naar de kerk gaan en Christen worden. Dat ligt binnen je eigen macht.

Wat ik zeg moet je wel met een korreltje zout nemen hoor.
Ik vind opruiend praten gewoon leuk, het is grappig.

Maar alsjeblieft, neem mijn uitspraken met een korrel zout.

wie niet leuk doet is stom, dus als moslims stom doen zijn ze stom

Het is gewoon van 'wie leuk doet,' 'daar werken we mee samen mits prioriteiten het toelaten;'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven