NOT_YET
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- Massa
- 159kg
- Vetpercentage
- 4%
The new peer-reviewed [...] “excellent and conclusive”.
Het is inderdaad dat sociale cohesie dood gaat door immigratie als er geen integratie is.
Maar je kan maar beter weten waar je zelf zwak in bent. Sommigen proberen middels discriminatie geld te verdienen terwijl het democratische onderwijs systeem juist mensen geld laten verdienen die hard werken.
Kijk maar dit bericht en vraag jezelf af wie morgen jouw baas is.
Opinie | Erken dat bijzonder onderwijs beter presteert
Pedagogische vrijheid leidt tot betere leeropbrengsten, schrijven Orhan Agirdag en Michael S. Merry .
Mensen kunnen schreeuwen wat ze willen over immigranten, en immigranten kunnen terugschreeuwen, maar het blijft dat Nederland als maatschappij toch harder moet werken als je dit zelf al lijkt duidelijk te zijn.
Met immigranten in Nederland kan je ten minste zien wat er verder over de grens ligt in plaats van dat je helemaal naar die immigrantenlanden moet reizen.
Morgen hebben ze middels CRISPR designer-babies gemaakt hoor.
Als mijn ouders de kans hadden om mij blond haar en blauwe ogen te hebben gegeven, graag hoor, ik wil er ook wel leuk uitzien.
En als we alles aan onszelf kunnen aanpassen behalve onze mindset, dan gaat het om de mindset die je hebt die jouw maakt.
Die dik-doeners dik doen op de bank schreeuwen naar televisie wanneer ze een immigrant zien hebben ze de verkeerde mindset volgens mij.
Die god######## f### sekten met hun schaduw-economie proberen het te flikken hoor met al hun enclaves overal in het Westen.
'Sekte mensen die vragen om een baan maar thuis spreken over niet-gelovigen.' Dikke doei. Creeps.
Dus f###### kloten op de basisschool en middelbareschool lijkt me geen optie denk ik als je niet wil dat een ander jou gaat domineren.
En zeg nou eerlijk, beter de currency aanhouden van 'samen willen werken met leuke aardige mensen' in plaats van mensen pesten met woorden als 'losers, sukkeltjes of nerds.'
Uiteraard, iedereen kan aardig zijn, dus daarom stel je ook prioriteit.
Laatst bewerkt:

In de industrie/retail niks dan fouten maken en regels/wetten aan hun laars lappen. Grootste cheaters op de planeet, zeker op school.