Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle religies zijn per definitie verwerpelijk.Dus alle (conservatieve) religies zijn verwerpelijk.
Waar geloof jij nog in dan?
Drugs hoort daar nog bij
In mijzelf.
Klopt. Ik vraag me af wat het verschil is in geloven in jezelf en in jesus of boeddha, of mo.In mijzelf.
Iedere sekte (religies vallen hier ook onder), politieke stroming, vereniging, etc. die de doctrine of het belang van de beweging boven het belang van het individuele lid stelt is niet alleen verwerpelijk maar ook gevaarlijk voor de samenleving.
Jij zit toch aan de juice?
Ik weet dat je verder geheelonthouder bent. Mede dankzij je sig. Zie 'm nu niet meer maar die ging over je broer. Je hebt daar ooit iets over laten vallen. Meen ik mij te herinneren.
Alleen die intern geregeld zijn. We hebben allemaal onze eigen chemische fabriek in het brein. De kunst is om daar wat vaker bij stil te staan en naar te handelen.
Zoals ik doe wat ik denk dat goed en/of nuttig is laat ik anderen de ruimte om dat te doen. Ik gebruik mijn gezond verstand en laat mij niet leiden door anderen, binnen de grenzen van de wet. Ik accepteer volledige verantwoordelijkheid voor mijn daden.Klopt. Ik vraag me af wat het verschil is in geloven in jezelf en in jesus of boeddha, of mo.
Nog vaker fappen?Alleen die intern geregeld zijn. We hebben allemaal onze eigen chemische fabriek in het brein. De kunst is om daar wat vaker bij stil te staan en naar te handelen.
Ben ik het volkomen met je eens, toch is het fijn om af en toe wat hulpmiddelen te gebruiken om die chemische fabriek te laten werkenAlleen die intern geregeld zijn. We hebben allemaal onze eigen chemische fabriek in het brein. De kunst is om daar wat vaker bij stil te staan en naar te handelen.
Dan wordt het schraal. Zonder gekheid, iedereen vindt bepaalde dingen leuk. Probeer die wat vaker te doen en je voelt je lekkerder. Er lijkt en is al zoveel tegenwoordig dat mensen minder comfortabel laat voelen. Als je daar inzicht in hebt vind je sneller een goede balans.
Ik heb Sinterklaas wel nodig en Zwarte Piet ook. Is dat gevaarlijk?Zoals ik doe wat ik denk dat goed en/of nuttig is laat ik anderen de ruimte om dat te doen. Ik gebruik mijn gezond verstand en laat mij niet leiden door anderen, binnen de grenzen van de wet. Ik accepteer volledige verantwoordelijkheid voor mijn daden.
Ik respecteer de verschillen en probeer anderen niet te veranderen. Als mensen Mohammed, Zeenu, de kerstman, etc. nodig hebben om hun leven richting te geven accepteer ik dat.
Persoonlijk vind ik het wel kortzichtig en gevaarlijk.
Zo lang je niet zelf je zak leegt als kinderen je staf vast houden vind ik het prima.Ik heb Sinterklaas wel nodig en Zwarte Piet ook. Is dat gevaarlijk?

Ik weet dat je verder geheelonthouder bent. Mede dankzij je sig. Zie 'm nu niet meer maar die ging over je broer. Je hebt daar ooit iets over laten vallen. Meen ik mij te herinneren.