AndroidHealthClinic

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus alle (conservatieve) religies zijn verwerpelijk.

geld ,spiertjes en kutjes.

In mijzelf.

Iedere sekte (religies vallen hier ook onder), politieke stroming, vereniging, etc. die de doctrine of het belang van de beweging boven het belang van het individuele lid stelt is niet alleen verwerpelijk maar ook gevaarlijk voor de samenleving.

In mijzelf.

Iedere sekte (religies vallen hier ook onder), politieke stroming, vereniging, etc. die de doctrine of het belang van de beweging boven het belang van het individuele lid stelt is niet alleen verwerpelijk maar ook gevaarlijk voor de samenleving.
Klopt. Ik vraag me af wat het verschil is in geloven in jezelf en in jesus of boeddha, of mo.

Klopt. Ik vraag me af wat het verschil is in geloven in jezelf en in jesus of boeddha, of mo.
Zoals ik doe wat ik denk dat goed en/of nuttig is laat ik anderen de ruimte om dat te doen. Ik gebruik mijn gezond verstand en laat mij niet leiden door anderen, binnen de grenzen van de wet. Ik accepteer volledige verantwoordelijkheid voor mijn daden.

Ik respecteer de verschillen en probeer anderen niet te veranderen. Als mensen Mohammed, Zeenu, de kerstman, etc. nodig hebben om hun leven richting te geven accepteer ik dat.

Persoonlijk vind ik het wel kortzichtig en gevaarlijk.

Alleen die intern geregeld zijn. We hebben allemaal onze eigen chemische fabriek in het brein. De kunst is om daar wat vaker bij stil te staan en naar te handelen.
Ben ik het volkomen met je eens, toch is het fijn om af en toe wat hulpmiddelen te gebruiken om die chemische fabriek te laten werken

Dan wordt het schraal. Zonder gekheid, iedereen vindt bepaalde dingen leuk. Probeer die wat vaker te doen en je voelt je lekkerder. Er lijkt en is al zoveel tegenwoordig dat mensen minder comfortabel laat voelen. Als je daar inzicht in hebt vind je sneller een goede balans.

• Like
Waarderingen: 040B
Zoals ik doe wat ik denk dat goed en/of nuttig is laat ik anderen de ruimte om dat te doen. Ik gebruik mijn gezond verstand en laat mij niet leiden door anderen, binnen de grenzen van de wet. Ik accepteer volledige verantwoordelijkheid voor mijn daden.

Ik respecteer de verschillen en probeer anderen niet te veranderen. Als mensen Mohammed, Zeenu, de kerstman, etc. nodig hebben om hun leven richting te geven accepteer ik dat.

Persoonlijk vind ik het wel kortzichtig en gevaarlijk.
Ik heb Sinterklaas wel nodig en Zwarte Piet ook. Is dat gevaarlijk?

Ik weet dat je verder geheelonthouder bent. Mede dankzij je sig. Zie 'm nu niet meer maar die ging over je broer. Je hebt daar ooit iets over laten vallen. Meen ik mij te herinneren.

dat heb je goed onthouden ,mijn tweelingbroer is een paar jaar geleden plotseling overleden door drugs

• Sad
Waarderingen: BB_
The new peer-reviewed studies (exp. by Danish academics) published in the Annual Review of Political Science has revealed that ethnic diversity erodes social trust in communities.

The studies, conducted by professors at the University of Copenhagen and Aarhus University in Denmark, looked to answer the question of whether “continued immigration and corresponding growing ethnic diversity” had a positive impact on social cohesion, unity, and togetherness.

In short, the study found that “continued immigration and corresponding growing ethnic diversity” exerts the exact opposite effect on society, meaning that it undermines and degrades social cohesion, unity, and togetherness.

“Extant studies have relatively consistently reported a significant negative relationship between neighborhood-level ethnic diversity and various forms of social trust,” the researchers mention.

Other researchers from various universities throughout the West have lauded the study.

Author of the book “It’s not the voter who is crazy” and professor of political science at the University of Amsterdam, Tom var de Meer, referred to the study as “excellent and conclusive”.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven