Fitness Seller

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik werd moslim toen ik nog heel jong was. Ik stelde me heel wat vragen en vond daar geen antwoord op. Ik had heel veel vrienden die moslim waren en werd beïnvloed. Maar na een paar jaar besefte ik dat de Koran en de islam in strijd waren met de wetenschap en dat er teveel gruwelijke moraal was in de koran. Het verhaal van Abraham en zijn zoon is er zo één van). Ik begon steeds meer te beseffen dat religie absurd was... en ik ben nu een overtuigd atheïst.

Wetenschap is ook uitgevonden door God/Allah

:roflol: en het gros van Nederland trapt weer in de zielige verhalen ,

dit zijn geen slachtoffers ,dit zijn ijskoude overlevers die eenmaal terug in Nederland helemaal niets zullen bijdragen aan de maatschappij ,levenslange uitkeringen ,toeslagen ,

toezicht door de geheime diensten ,in de moskee en tussen gelijkgestemden zullen ze genieten van hun status ,wat een een stel mong*len zijn wij als Nederlanders geworden

Yep.

Ondertussen in de V.S. krijgt een 28 jarige lerares 20 jaar gevangenisstraf, omdat ze seksuele handelingen heeft verricht met een 13 jarige jongen.....

Ook ethisch niet correct, maar de verhoudingen zijn wel énorm zoek als je dat vergelijkt.

Een zweed die cultureel verrijkt wordt
En hoe weet je dat dit moslims zijn? En zelf als het moslims zijn... heeft niks met de islam te maken. Als een Amerikaan mensen afslacht zeggen we dan dat het een christene is die mensen doodde? Neen, omdat hij het niet in de naam van zijn geloof deed. Net als zogezegde moslims die anderen pesten zonder enige reden.

Yep.

Ondertussen in de V.S. krijgt een 28 jarige lerares 20 jaar gevangenisstraf, omdat ze seksuele handelingen heeft verricht met een 13 jarige jongen.....

Ook ethisch niet correct, maar de verhoudingen zijn wel énorm zoek als je dat vergelijkt.
Moest een man seksuele handelingen stellen met een meisje van 13 dan zo ik 20 jaar te weinig vinden.

Dan snap ik niet helemaal waarom je moslims verdedigd.
Als je zelf aangeeft dat in de Islam veel gruwel daad te bespeuren is.

Dan lijkt het mij dat de Islam een geloof is die we beter kwijt dan rijk kunnen zijn. Dus je bevestigd het gevaar van de moslims.

Moest een man seksuele handelingen stellen met een meisje van 13 dan zo ik 20 jaar te weinig vinden.

Disagree.
Mocht het ongewilde handelingen zijn, agree.
Maar allejezus, 20 jaar voor seks met een jochie die de tijd van z'n leven had. Terwijl terroristen met 6 jaar vastzitten ervan af komen..

Goe

Goed filmpje. Ik kan het kort samenvatten: wie denkt dat hij de absolute waarheid in pacht heeft wat betreft God en het hiernamaals, is blind voor de opinie van anderen en wordt tevens onverdraagzaam... en uiteindelijk ook gevaarlijk als ze de meerderheid hebben. Net zoals de katholieke kerk tijdens de middeleeuwen.

Dan snap ik niet helemaal waarom je moslims verdedigd.
Als je zelf aangeeft dat in de Islam veel gruwel daad te bespeuren is.

Dan lijkt het mij dat de Islam een geloof is die we beter kwijt dan rijk kunnen zijn. Dus je bevestigd het gevaar van de moslims.
Vreemd dat je dat niet begrijpt.
De islam is niet altijd gelijk met "de" moslim. En we zijn alle geloof beter kwijt dan rijk.

Vreemd dat je dat niet begrijpt.
De islam is niet altijd gelijk met "de" moslim. En we zijn alle geloof beter kwijt dan rijk.

Wat is jouw definitie van een moslim dan?
Want in mijn Van Dale is een moslim een aanhanger van de islam.
Net zoals een christen van het christemdom is en een jood van het jodendom..

En hoe weet je dat dit moslims zijn?
The gang speak [sic] with heavy accents and force the teen to kiss the gun, “which they refer to by a Turkish-derived slang word
As we have previously highlighted, surveys show that migrants are vastly overrepresented in violent crime and rapes in Sweden, but the government stopped gathering official statistics back in 2005.

This was long before the problem was exacerbated by the arrival of over 150,000 new “refugees” mainly from Islamic countries from 2015 onwards.

Swedish author Björn Ranelid recently warned that the level of crime and violence the previously sedate country is experiencing amounts to a “small scale war”.

https://summit.news/2019/07/09/vide...-gun-in-swedish-boys-mouth-stirs-controversy/
Het klinkt als moslims het ruikt als moslims het ziet er uit als moslims ik denk dat het moslims zijn. Maar wie weet heb ik het mis en zijn het weer vervelende criminele boeddhisten met turks accent.
En zelf als het moslims zijn... heeft niks met de islam te maken.
Het filmpje is een voorbeeld van gevaar van het importeren van moslims waaronder klaarblijkelijk nou eenmaal zulk gedrag wordt vertoond. De religie of wat ik relevanter vind het karakter van het volk met die religie zet ook toe tot bende vorming en zo'n invasie en het aldaar pesten van inheemse mensen zoals u dat noemt.

Als een Amerikaan mensen afslacht zeggen we dan dat het een christene is die mensen doodde? Neen, omdat hij het niet in de naam van zijn geloof deed.
Maar dat komt niet voor. Aangezien de moderne belevenis van het christendom suïcidaal vredig of met andere woorden cucked is zal dat in tegenstelling tot geweld gepleegd door moslims moeilijker te attribueren zijn aan zijn geloof. Of die persoon moet het explicieet als beweegredene naar voren laten komen en dan lijkt het me wel relevant om bij die daden te vernoemen, maar pas als het een fenomeen wordt dat christenen zulk geweld plegen tegen anderen dan pas zal dat er vanzelf bij vernoemd gaan worden.

Laatst bewerkt:
wie denkt dat hij de absolute waarheid in pacht heeft wat betreft God en het hiernamaals, is blind voor de opinie van anderen en wordt tevens onverdraagzaam... en uiteindelijk ook gevaarlijk als ze de meerderheid hebben.

Waaaaat... Etienne Vermeersch? Niet onverdraagzaam, noch gevaarlijk. Eerder een Vlaams monument.

"Ik denk over Bach." :D

Goe

Goed filmpje. Ik kan het kort samenvatten: wie denkt dat hij de absolute waarheid in pacht heeft wat betreft God en het hiernamaals, is blind voor de opinie van anderen en wordt tevens onverdraagzaam... en uiteindelijk ook gevaarlijk als ze de meerderheid hebben.
Is het erg om blind en onverdraagzaam en gevaarlijk te zijn tegenover kwaadaardigheid?
Net zoals de katholieke kerk tijdens de middeleeuwen.
Zet je dan niet een groep van goedwillende mensen weg om wat kwade appels uit het verleden? Alleen maar omdat ze een groep vormen, of zie je meer relevantie in die vergelijking?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven