XXL Nutrition

De Jaarverslag-Panorma van deze week...

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Op de sportschool bladerde ik de Panorama van deze week es door.
'Jaarverslag 2004'. Mijn God. Wat hebben we een gewelddadig, extreem moorddadig jaar achter de rug.

Oorlogsmisdaden in Irak, extremisme over de hele wereld, onthoofdingen van onschuldigen, natuurrampen die z'n weerga niet kennen, begrijp me niet verkeerd: persoonlijk en maatschappelijk leed is er altijd geweest maar dit jaar sloeg alles betreffende extremiteiten.

Ben benieuwd wat we in 2005 krijgen. Vaste prik is altijd een natuurramp/maatschappelijke verstoring in januari, daar ontkomen we geen jaar aan. Maar dat we in 2004 een lager niveau van geweld hebben bereikt, dat is wel duidelijk.

In een sportschool hoor je te traınen :D

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere k*t-reply. Ik had van jou wel een mooi inzicht verwacht en een interessante insteek. Ik opende de thread en dacht: hey daar is Hicham onze DBB troetel-krully die af en toe erg onderhoudend kan posten maar nee.

For the record: Ik zat m'n kwark te eten, dat doe ik niet tijdens het sporten.

haha troetel-krully.....nee. En een panorama hoor je nıet te LEZEN

• Topic Starter Topic Starter
En zonder hoofddoek hóór je niet over straat. En nog meer van dat soort opleggende zaken die we gewend zijn. Nee, laat mij maar lekker doorbladeren wat ik zelf wil, het is (nog) een vrij land godzijdank, zonder censuur.

we hebben een k*t jaar achter de rug gehad!

denk dat de criminaliteit gaat toenemen, omdat we nu meer moeten betalen.. oa t onroerend goedbelasting is omhooggegaan..

kreeg net bericht van ziekenfonds.. dan je niet van 53 euro + bijverzekeren boven de 53 euro aan ongelukken e.d. trugkrijgt.. maar nu moet je boven de 250 euro zitten..

er wordt dit jaar meer gestolen denk ik dus.. en ook maatschappelijk zal t er niet beter op worden..

wij (de mensen) vernken gewoon de hele wereld. Waar was de tijd dat oorlogen nog op een slachveld gebeurden, ridders met zwaarden, geen tot weinig schade aan de natuur .... nu drukt een amerikaanse president op een knopje en ontploft een geheel land, milieu inclusief ... :rolleyes:

Nature won't die, mankind will ;) . Laten we maar hopen dat 2005 wat vreedzamer wordt, maar die kans is niet erg groot met al die gekken op deze aardbol :( .

Terug
Naar boven