XXL Nutrition

De jeugd die Nederland weer sterk zal maken

Nee, ik ben niet verbaasd en had dit verwacht. Welkom in de grote stad. Je kan het beter hebben over de manier van journalistiek voeren, dit is zoeken naar reacties.

Tuurlijk is deze manier van journalistiek zoeken naar controversiële reacties, daar ben ik het 100% over eens. ECHTER een uitspraak als "ik neuk jullie allemaal de moeder" op nationale tv gaat heel ver. Dat die kids zouden zeggen "fack school", of "fack de leraren" had ik wel verwacht maar 1 noemt ook bijvoorbeeld schaamteloos de naam van de lerares en noemt haar een "k, wijf".

Interview alle leerlingen op mijn oude school en ik wed mijn kleine teen erom dat niemand zulke groffe opmerkingen maakt :). Agja ik zal er te ver vandaan staan dat mij dit doet verbazen....

Pijnlijk man...

de ouders zouden trots moeten zijn...

Tuurlijk is deze manier van journalistiek zoeken naar controversiële reacties, daar ben ik het 100% over eens. ECHTER een uitspraak als "ik neuk jullie allemaal de moeder" op nationale tv gaat heel ver. Dat die kids zouden zeggen "fack school", of "fack de leraren" had ik wel verwacht maar 1 noemt ook bijvoorbeeld schaamteloos de naam van de lerares en noemt haar een "k, wijf".

Interview alle leerlingen op mijn oude school en ik wed mijn kleine teen erom dat niemand zulke groffe opmerkingen maakt :). Agja ik zal er te ver vandaan staan dat mij dit doet verbazen....

Tuurlijk gaan ze te ver, dat ben ik helemaal met je eens. Maar of ik er raar van sta te kijken, dat zeker niet.

Deze reacties zijn hopelijk uitspraken na acties. Het geen zou betekenen dat deze kids goed aangepakt worden op die school en dat is alleen maar goed.

Dienstplicht invoeren

Jullie snappen toch wel dat sommige gewoon troll zijn?:roflol:

Ik snap niet dat Pownews dit soort kanslozen een podium geeft. Ga naar een gemiddelde zwarte school en je krijg dit soort antwoorden.

Nee
Maar jullie nemen alles zo serieus man
Tuulk zitten er een paar die het menen,
Alsof jullie geen docent hadden die jullie niet mochten komop
Niet zo janken

Nee
Niet zo janken

Heb al genoeg Marokkanen zien janken als er grappen over hun gestoorde profeet gemaakt wordt.

Nee
Niet zo janken

Zulke dingen zeg je niet over een docent, die jouw probeert wat bij te brengen.
En ik ga niet iedereen beledigen met ik neuk je moeder, die ik even niet mag.

En met je serieus. Als ik tegen jouw volk iets zeg. Roepen ze meteen hun halve familie erbij met mesjes enzo. Dus als 1 volk altijd iets te serieus neemt, zijn het wel de Marokkanen

Wat boeit het jou nou dat die jongens boos zijn op hun docenten en graag de troll willen uithangen omdat ze weten op welke zender dit komt???
Dit gedrag interesseert mij inderdaad en ik acht de kans dat deze kids "trollen" ook zeer laag in, en wat voor soort trollactie zou dit überhaupt zijn? Iemand die bij zijn volle verstand doet gaat toch niet zulke uitspraken in een camera doen.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 14:25 ----------

Zulke dingen zeg je niet over een docent, die jouw probeert wat bij te brengen.
En ik ga niet iedereen beledigen met ik neuk je moeder, die ik even niet mag.

Dit inderdaad, zoiets noemen ze normen en waarden.

Dit gedrag interesseert mij inderdaad en ik acht de kans dat deze kids "trollen" ook zeer laag in, en wat voor soort trollactie zou dit überhaupt zijn? Iemand die bij zijn volle verstand doet gaat toch niet zulke uitspraken in een camera doen.

Normen en waarde kennen ze niet. Daarom ben ik een voorstander van dienstplicht.

Jullie vergelijken deze mensen met jullie zelf... Waarom? Ben jij er ook zo een die vindt dat iedereen met elkaar moet kunnen opschieten?

Natuurlijk vind ik dit ook niet kunnen, ik zou het zelf ook niet doen. Maar het verbaasd mij niet dat er mensen zijn die het wel doen. Niet iedereen is even verstandig of slim om te weten dat je anderen met respect moet behandelen.

Maar aan de andere kant snap ik het ook wel weer, misschien klinkt het cliche maar, er zijn nog steeds docenten die anders doen tegen allochtonen dan autotochttonen.

Maar ik denk dat de makers van dat programma dit ook beetje uitlokken, meen mij te herinneren dat er keer iemand had gefilmd tijdens een opname van hen. Kon je zien dat ze heel veel eruit knippen en een beetje uitlokken etc.

Denk je ook niet dat de verantwoordelijkheid bij de zender ligt om dit soort tuig niet aan het woord te laten. Ik denk dat dit soort tuig er wel op kickt dat ze op TV komen...

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 12:33 ----------

het boeit ons omdat dit later een groep is dat de arbeidsmarkt moet instromen :o

Wat voor functie zullen deze gappies vullen denk je? Hoe meer dit soort losers hoe groter de kans voor jou om aan een goede baan te komen:rolleyes:

• Like
Waarderingen: DG80
Terug
Naar boven