AndroidHealthClinic

De jeugd die Nederland weer sterk zal maken

Geenstijl/pwnews knipt en plakt er vrolijk op los ja, zo kregen ze al de spectaculaire beelden van de politici. De verhalen compleet uit context trekken en alleen de "leuke" stukjes laten zien.

Maar ik denk dat de makers van dat programma dit ook beetje uitlokken, meen mij te herinneren dat er keer iemand had gefilmd tijdens een opname van hen. Kon je zien dat ze heel veel eruit knippen en een beetje uitlokken etc.

Denk je ook niet dat de verantwoordelijkheid bij de zender ligt om dit soort tuig niet aan het woord te laten. Ik denk dat dit soort tuig er wel op kickt dat ze op TV komen...

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 12:33 ----------

Wat voor functie zullen deze gappies vullen denk je? Hoe meer dit soort losers hoe groter de kans voor jou om aan een goede baan te komen:rolleyes:

Het begin van je verhaal vind ik onzin maar op het eind heb je zeker gelijk, ben het inderdaad ook eens dat het doelloos is dit soort dingen te filmen en uit te laten komen, het enige dat ze ermee bereiken is mensen pissed maken.. Het gaat mij er overigens totaal niet om of het nu allochtonen of autochtonen jongeren zijn maar meer om wat ze in vredesnaam bezield zulke uitspraken te doen op tv (WEL of niet uitgelokt, dit soort dingen zeg je niet).

Maar aan de andere kant snap ik het ook wel weer, misschien klinkt het cliche maar, er zijn nog steeds docenten die anders doen tegen allochtonen dan autotochttonen.

Idd erg cliché en ook een enorm achterlijk en makkelijk excuus.

Makkelijk zeggen

Je het ws niet meemaakt?

Hiermee wil je insinueren dat het blanke ras immuun is voor discriminatie ofzo?

En nee, vind het gewoon te makkelijk om "discriminatie" op te geven als excuus voor je eigen wangedrag.

Het is een feit dat minderheden vaker te maken krujgen met discriminatie dan de blanken. Of ga je nou beweren dat ik uit mn nek klets:roflol:

En nee, het is geen excuus. Maar ik snap hun frustraties wel ;)

Het is een feit dat minderheden vaker te maken krujgen met discriminatie dan de blanken. Of ga je nou beweren dat ik uit mn nek klets:roflol:

En nee, het is geen excuus. Maar ik snap hun frustraties wel ;)

Nee statistisch gezien is dat nogal logisch.

En welke frustraties dan? Ken je ze persoonlijk of spreek je uit eigen ervaring en neem je voor het gemak maar even aan dat zij hetzelfde meegemaakt hebben?

Ik heb genoeg meegemaakt en maak het nog steeds af en toe mee. Ik weet hoe ik het moet handelen dus mij zul je zulke uitsprakeb niet zien maken.

Maar jij weet niet hoe het voelt om beoordeelt te worden om hor je eruit ziet of dat je een aparte naam hebt. Vandaar dat jij je niet kunt inleven met mensen die hier dagelijks mee te maken krijgen.

Ik heb genoeg meegemaakt en maak het nog steeds af en toe mee. Ik weet hoe ik het moet handelen dus mij zul je zulke uitsprakeb niet zien maken.

Maar jij weet niet hoe het voelt om beoordeelt te worden om hor je eruit ziet of dat je een aparte naam hebt. Vandaar dat jij je niet kunt inleven met mensen die hier dagelijks mee te maken krijgen.

Weer een aanname die volledig incorrect is. Ik heb 16 jaar in Amsterdam Zuidoost gewoond en was op een gegeven moment zowat de enige blanke omdat de blanken vertrokken en er Antillianen, Surinamers en Afrikanen voor terugkwamen.
Het enige wat ik er van geleerd heb is om voor jezelf op te komen, maar jezelf misdragen en vervolgens zeggen dat het komt omdat je jezelf gediscrimineerd voelt vind ik gewoon zwak. Je bent flink genoeg om een grote bek te hebben, neem daarvoor dan ook de verantwoordelijkheid en loop er niet voor weg.

Populistische k*t televisie. Paar uur filmen, die lui een beetje uitdagen, hoop knippen en dan dit soort shit uitzenden.

Weer een aanname die volledig incorrect is. Ik heb 16 jaar in Amsterdam Zuidoost gewoond en was op een gegeven moment zowat de enige blanke omdat de blanken vertrokken en er Antillianen, Surinamers en Afrikanen voor terugkwamen.
Het enige wat ik er van geleerd heb is om voor jezelf op te komen, maar jezelf misdragen en vervolgens zeggen dat het komt omdat je jezelf gediscrimineerd voelt vind ik gewoon zwak. Je bent flink genoeg om een grote bek te hebben, neem daarvoor dan ook de verantwoordelijkheid en loop er niet voor weg.

Ben je gepest of geplaagd? Ik ken genoeg mensen die tussen allochtonen opgroeien dat wil niet zeggen dat ze dan worden gediscrimineerd dus jouw vergelijking gaat niet op man.

Heb het over discriminatie door instanties en mensen die er toedoen bijv op werk, scholen etc. Dat is noet hetzelfde als wanneer iemand mij een k*t turk oid noemt
Lig daar niet wakker van :roflol:

Ben je gepest of geplaagd? Ik ken genoeg mensen die tussen allochtonen opgroeien dat wil niet zeggen dat ze dan worden gediscrimineerd dus jouw vergelijking gaat niet op man.

Heb het over discriminatie door instanties en mensen die er toedoen bijv op werk, scholen etc. Dat is noet hetzelfde als wanneer iemand mij een k*t turk oid noemt

Je begrijpt me verkeerd denk ik, maar dit gaat een eindeloze discussie worden.
Ik laat het hierbij.

ik heb totaal geen leraren meegemaakt die beoordelen op uiterlijk/afkomst/religie. Wel leraren die leerlingen beoordelen op hun karakter en sommige leerlingen zien dat als excuus voor racisme te roepen en rare dingen te roepen.
Ik ken de leraren van deze jongeren niet dusja wie weet wat speelt

Een verschil in cultuur, huidskleur, geloof etc leid altijd tot dicriminatie. Het is niet prettig maar er valt mee te leven. Zo zijn er zat Polen en Bulgaren op de universiteit die promotieonderzoek doen. Ook zij voelen soms dat ze extra hard moeten lopen om er wat van te maken t.o.v. Nederlanders en ze moeten zich constant verdedigen over de dronken aspergestekers en klusjeslui uit het oostblok hier.
De Chinezen doen helemaal niks fout. Hoor je nooit wat over, maar ook die worden graag belachelijk gemaakt omdat ze zogenaamd minder sociale vaardigheden zouden hebben omdat in hun cultuur ze zichzelf wat meer op de achtergrond plaatsen.

Zo is het leven f**got. Het is niet eerlijk, maar in plaats van agressief te worden, te stoppen met je MBO niveau 2 opleiding en hele dagen in je trainingspak rond te lopen kun je er ook wat van maken.

Ik zou mij diep diep schamen voor die kneusjes in dat filmpje, maar jij zegt dat je het niet goed keurt.... maar er wel begrip voor hebt. En dan vraag je je af waarom je gediscrimineerd wordt.

Laatst bewerkt:
Hahahha hersenloze pauper figuren net als hun ouders die hun kinderen niet durven te corrigeren.

In welk land is dat filmpje geschoten? Geen Nederlander te bekennen.

Wat voor functie zullen deze gappies vullen denk je? Hoe meer dit soort losers hoe groter de kans voor jou om aan een goede baan te komen:rolleyes:

Vergis je niet, deze gappies zijn juist heel belangrijk voor de economie. Even ervan uitgaande dat dit een MBO school is, is dit de toekomst op vakgebied.

Echt hilarisch :roflol: Is natuurlijk wel hele makkelijke tv. Als je maar genoeg mensen interviewt op het MBO met je powned nieuws camera krijg je vanzelf dit soort reacties.

Terug
Naar boven