AndroidHealthClinic

De jeugd die Nederland weer sterk zal maken

Echt hilarisch :roflol: Is natuurlijk wel hele makkelijke tv. Als je maar genoeg mensen interviewt op het MBO met je powned nieuws camera krijg je vanzelf dit soort reacties.

Je zal er niet heel veel voor hoeven te interviewen. Gewoon respect afdwingen bij die knaapies, desnoods met een zweep.

Je doet mijn moeder!? :whip: :whip:

Denk persoonlijk dat die laatste het nog wel redelijk zal halen in de maatschappij.

Spreekt nederlandse zonder gammela tongval, alleen doet hij stoer voor z'n vriendjes.
Als je hem weet los te koppelen van die primaten komt het wel goed.

De rest moet dood.

Wat het ook is, dit zouden de meeste Nederladers nooit zeggen, omdat je ouders of buren het zullen zien en je dan gigantisch de lul bent. De ouders van deze gastjes zien dit niet (anders zouden ze ook klappen krijgen denk ik).

Dit is ook een oorzaak van veel andere problemen van deze gasten.

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 13:54 ----------

Geenstijl/pwnews knipt en plakt er vrolijk op los ja, zo kregen ze al de spectaculaire beelden van de politici. De verhalen compleet uit context trekken en alleen de "leuke" stukjes laten zien.

Natuurlijk, maar op een witte school kan je knippen wat je wilt maar krijg je nog niet zulke filmpjes.

Denk persoonlijk dat die laatste het nog wel redelijk zal halen in de maatschappij.

Spreekt nederlandse zonder gammela tongval, alleen doet hij stoer voor z'n vriendjes.
Als je hem weet los te koppelen van die primaten komt het wel goed.

De rest moet dood.

En dit soort uitspraken maakt jou beter dan die kneusjes omdat...?

Vier dagen in 1940, zijn 4 uur in 2013. (met een brigade)

:trollface:

Wat het ook is, dit zouden de meeste Nederladers nooit zeggen, omdat je ouders of buren het zullen zien en je dan gigantisch de lul bent. De ouders van deze gastjes zien dit niet (anders zouden ze ook klappen krijgen denk ik).

Dit is ook een oorzaak van veel andere problemen van deze gasten.

ofwel zien hun ouders het wel en zeggen ze: "hey goed zo jongen! je bent op tv!"

Het verbaast mij ook niet..

Hier in het centrum hoor je niks anders dan dat soort respectloze onzin.

Als je eerst leest dat kinderen in Afghanistan door het hoofd worden geschoten omdat ze naar school willen gaan en dan dit filmpje opzet is het behoorlijk droevig.

Eddine is ook geen Marokkaan, niet dat dat iets uit maakt verder.

Tuna fish

ok, dan niet

Terug
Naar boven