XXL Nutrition

Europeaan nog tegen homohuwelijk en softdrugs

Peiling Peiling Wat vind jij van homohuwelijken en softdrugs?

• Prima, geen problemen mee

Stemmen: 29 69,0%
  • Weg ermee!

Stemmen: 13 31,0%

• Totaal stemmers
    42
GOD ziet jou als zijn eigen kind!

iemand die zijn vader negeert word echt niet door de vader in huis gehaald................

;)

is god niet de volmaakte goedheid? damn hij blijkt nog minder te zijn dan ik dacht.

En wat is er nu zo bijzonder aan "geloven", zou God niet meer respect opbrengen voor iemand die zijn hele leven kritisch is geweest en als zelfstandige ziel niet zo maar alles aannam wat anderen hem vertelden, dan iemand die uit intellectuele luiheid zijn hele leven heeft gelooft?

Volgens mij is er al een geloofsdiscussie gaande ;) Dit ging om homohuwelijk en softdrugs.

Tsja, softdrugs ben ik wel voor. Homohuwelijk idem dito. Maar adoptie gaat mij inderdaad te ver, je moet toch de belangen van het geadopteerde kind vooropstellen. Het kan natuurlijk goed gaan, maar vanzelfsprekender is dat het kind er voornamelijk indirect behoorlijk wat hinder van kan ondervinden, het hebben van twee vaders.:)

Iedereen uit de EU, alleen Nederland mag erin. :D

Homohuwelijk: prima
homo adoptie: prima
softdrugs: prima

wat is er tegen het homohuwelijk en homo adoptie?

drugs & huwelijk , heb het er bijde niet mee .

Homo's heb ik geen probleem mee .

voor de mensen die tegen homo adoptie zijn:

wat is hier tegen?

voor de mensen die tegen homo adoptie zijn:

wat is hier tegen?

Ik , de kinderen die die mensen adopteren zullen imo een heel slechte jeugd gaan hebben !
Niet direct door hun vaders maar zeker wel indirect , kinderen zullen er op school mee gepest gaan worden ! Iets wat hele slechte gevolgen kan hebben voor de rest van zijn leven .

Ik , de kinderen die die mensen adopteren zullen imo een heel slechte jeugd gaan hebben !
Niet direct door hun vaders maar zeker wel indirect , kinderen zullen er op school mee gepest gaan worden ! Iets wat hele slechte gevolgen kan hebben voor de rest van zijn leven .

Zeker weten dat dat gaat gebeuren, kinderen zijn net zo gruwelijk onder elkaar dan volwassenen.

Maar On topic, dat homohuwelijk geen enkel probleem mee en soft drugs al helemaal niet.

iedereen doet wat ie niet laten kan zolang ze mij met rust laten...

Laat iedereen gewoon doen wat ie wil, zijn we toch zo goed in:rolleyes:

OT: Homo-adopties zijn not done:mad:(geef anders eens het goede voorbeeld aan "je" kind:mad:, al de rest motte jullie zelf mar uitvechte;)...

adoptie, opzich geen probleem, maar als kind 2 vaders hebben, lijkt me niet echt fijn.

huwelijk, geen probleem, moeten ze lekker zelf weten

softdrugs, moet gedoogd blijven, of legaliseren natuurlijk!:D

Adoptie moet niet kunnen vind ik. Dat kind zal er altijd gepest mee worden door andere kinderen. Tuurlijk zijn er mensen die het niet erg vinden maar kinderen denken heel anders, en laat het nu net de periode zijn waarin het kind gekneed word in wie en hoe het later word.

Ik ben voor legalisering van softdrugs en heb geen problemen met het homohuwelijk. En tegen adoptie heb ik evenmin iets, die kinderen zijn iig beter af dan uit de armoede waar ze vaak vandaan komen.

weet je dit zeker? Ik bedoel, de zekerheid wat betreft het voorkomen van pesten? Ik keek vroeger zo scheel als een wagenwiel, nooit mee gepest, zat helemaal onder de moedervlekken, idem dito.

Zeker weten dat dat gaat gebeuren, kinderen zijn net zo gruwelijk onder elkaar dan volwassenen.

Maar On topic, dat homohuwelijk geen enkel probleem mee en soft drugs al helemaal niet.

Hoe zeker ben je er van?

adoptie moet gebeuren in het belang van het kind niet om een prangende kinderwens te vervullen. Als dus geen van beiden de ouder is van het kind ben ik tegen homoadoptie.

En waarom kan dat niet in het belang zijn van het kind? Homo's kunnen toch ook buitenlandse kinderen adopteren?

Laat iedereen gewoon doen wat ie wil, zijn we toch zo goed in:rolleyes:

OT: Homo-adopties zijn not done:mad:(geef anders eens het goede voorbeeld aan "je" kind:mad:, al de rest motte jullie zelf mar uitvechte;)...

Wat is het goede voorbeeld dan? Vrouw + man? Daar zijn ook een HELEBOEL slechte voorbeelden van te geven. Kinderen krijgen is makkelijker dan een auto kopen en deze mogen besturen.

Adoptie moet niet kunnen vind ik. Dat kind zal er altijd gepest mee worden door andere kinderen. Tuurlijk zijn er mensen die het niet erg vinden maar kinderen denken heel anders, en laat het nu net de periode zijn waarin het kind gekneed word in wie en hoe het later word.

Ik vind het wat makkelijk om me hier bij neer te leggen, ben er ook nog niet zo direct van overtuigd dat het pesten het grote probleem is in deze. Volgens mij is pesten veel meer een at random geheel, de zwakste (die zich dus het minst verweerd) wordt uitgekozen en vernederd. Kinderen zijn bikkelhard, maar hun opvoeding bepaald wat ze accepteren en niet accepteren. Zeggen dat kinderen erom gaan pesten is dus imo zeggen dat we wat dat betreft nog lekker in de middeleeuwen rondhangen met de gemiddelde ouder. IMO.

Kijk alleen al naar het aantal allochtoontjes op een basisschool, stel je voor wat die er van vinden.

En zowiezo het druist gewoon in tegen de opvattingen die normaal zijn, betrap je je ouders terwijl ze bezig zijn elkaar keihard in de reet te nken.

WTF, homo zijn kan wel geaccepteerd zijn in NL maar normaal is het niet

Kijk alleen al naar het aantal allochtoontjes op een basisschool, stel je voor wat die er van vinden.

En zowiezo het druist gewoon in tegen de opvattingen die normaal zijn, betrap je je ouders terwijl ze bezig zijn elkaar keihard in de reet te nken.

WTF, homo zijn kan wel geaccepteerd zijn in NL maar normaal is het niet

Het is inderdaad wel zo dat de cultuur waar Nederland de laatste decennia mee 'verrijkt' is niet echt bijdraagt aan acceptatie van homo's. Maar nogmaals, zolang het kind uit een uitzichtloze situatie wordt weggehaald is hij altijd beter af, wat voor bezwaren je ook zou kunnen hebben tegen twee homo's als ouders.

Stel jezelf de vraag zou jij kind willen zijn van 2 homo's ?

Terug
Naar boven