Dit is de grootste hoop kots die ik ooit op 100 vierkant cm heb gezien op DBB. (wss in het algemeen)
Een ziekte? omg. Je loopt maar een jaar of 50 achter hoor, geen probleem. Wat een immense onzin. Op diverse neurologische vlakken zijn er verschillen tussen heterofiele en homofiele mannen. Om iets te noemen zijn ze gevoeliger voor feromonen.
gvd, ik ga neg. karma uitdelen.
Nee, maar ik snap de reactie wel een beetje. Wel te scherp door de bocht gesteld zo imo.
nee de enquete beschuldigd ze er niet van imo. Dat doet de interpretatie van de enquete. Ik vind de uitkomst ook jammer, maar dat mensen vinden dat homo's niet zouden mogen trouwen, zegt nog niet dat zo homofoob zijn. Mijn ouders en broertje hebben echt niks tegen de drie homofiele neven die ik heb. Serieus. Maar vanuit hun overtuiging vinden ze het huwelijk tussen twee mannen toch niet in orde. Dat zouden denk ik op zo'n enquete invullen. Mochten mijn neven gaan trouwen met hun partner, dan zouden ze zeker niet afwezig zijn op de bruiloft
Coïtus met dieren hoort ook in dat rijte thuis imo.
Maar ik snap em wel, had em alleen wat anders trachten te formuleren. Ook omdat thinkalot wel wist wat er aan reactie zou komen. Al zal die ook moeilijk te voorkomen zijn geweest