XXL Nutrition

Europeaan nog tegen homohuwelijk en softdrugs

Peiling Peiling Wat vind jij van homohuwelijken en softdrugs?

• Prima, geen problemen mee

Stemmen: 29 69,0%
  • Weg ermee!

Stemmen: 13 31,0%

• Totaal stemmers
    42
Hou je toch niet van de domme. Ik wist dat dat de reactie ging zijn. Mijn punt die ik maakte is ook hier in deze thread relevant.

toch ben jij de eerste die over moslims begint. Trouwens het overgrote deel zegt geen problemen te hebben met holebis of een huwelijk maar wel met homoadoptie. Al bij al zijn we best tolerant tov iets wat nog niet zo lang geleden taboe was...

Ik lees nog maar weinig zo'n bekrompen opmerkingen.

Moet je eens naar het midden oosten reizen. ;)

Schitterend dit, gaat een verdediger van de islamitische cultuur de Nederlanders en Belgen beschuldigen homofoob te zijn. :roflol: Hier moet toch een film inzitten.

"The Hypocrit"

Moet je eens naar het midden oosten reizen. ;)

Schitterend dit, gaat een verdediger van de islamitische cultuur de Nederlanders en Belgen beschuldigen homofoob te zijn. :roflol: Hier moet toch een film inzitten.

"The Hypocrit"

Ik beschuldig ze er niet van, de enquete beschuldigt de Europeaan (en dus niet alleen de Belg en de Nederlander) er van!; Het is net jij die de hypocriet is.

Ik ben alleen tegen pedofilie en incest voor de rest ben ik bijna overal voor als de rechten van de mens maar worden na geleefd.

Ik beschuldig ze er niet van, de enquete beschuldigt de Europeaan (en dus niet alleen de Belg en de Nederlander) er van!; Het is net jij die de hypocriet is.

Tegen het homohuwelijk of adoptie van kinderen zijn is iets anders dan homofoob zijn Thinky. Hier in Amsterdam worden homo's regelmatig in elkaar geslagen door jonge Marokkanen, en zelfs weggepest uit allochtone wijken. Dát is homofoob gedrag. Ik vond je opmerking dus een beetje misplaatst.

Is dat wel zo? Statistieken? Of verzin je dat zomaar op goed geluk af?

Er is serieuze overlast van de koffieshops hoor, nu dat er veel buitenlanders op af komen zitten ze in die buurten te klagen over overlast, tja had je maar eerder aan moeten denken Nederland , toen je die gekke wet had gemaakt. Nu is de handel nog altijd 50% illegaal want de kwekerij mag het niet maar de verkoop wel. Maw iedereen kan vlot kopen en je promoot gewoon de illegale teelt!!

Overd ie homo's: ik vind het idd niet kunnen dat ze zomaar rechten moeten krijgen omdat ze er nu plotseling bijhoren ofzo. Ik vind juist dat het een ziekte is en helemaal niet geaccepteerd hoeft te worden laat staan dat ze rechten verdienen die ze nooit hebben gehad. Huwelijk is uitgevonden voor hetero's en daarmee uit. Als je zo graag met je eigen geslacht wilt dan doe je dat maar in besloten kring waar niemand je perversiteiten hoeft te zien of te accepteren. Voor je het weet staan er over 10 jaar pedo's klaar om te trouwen het wordt ook steeds gekker en vettiger in Nederland en soortgelijke landen, normen en waarden vind je niet meer.

Dit is de grootste hoop kots die ik ooit op 100 vierkant cm heb gezien op DBB. (wss in het algemeen)

Een ziekte? omg. Je loopt maar een jaar of 50 achter hoor, geen probleem. Wat een immense onzin. Op diverse neurologische vlakken zijn er verschillen tussen heterofiele en homofiele mannen. Om iets te noemen zijn ze gevoeliger voor feromonen.

gvd, ik ga neg. karma uitdelen.

hmmm... ging het in deze thread over moslims?

Nee, maar ik snap de reactie wel een beetje. Wel te scherp door de bocht gesteld zo imo.

nee de enquete beschuldigd ze er niet van imo. Dat doet de interpretatie van de enquete. Ik vind de uitkomst ook jammer, maar dat mensen vinden dat homo's niet zouden mogen trouwen, zegt nog niet dat zo homofoob zijn. Mijn ouders en broertje hebben echt niks tegen de drie homofiele neven die ik heb. Serieus. Maar vanuit hun overtuiging vinden ze het huwelijk tussen twee mannen toch niet in orde. Dat zouden denk ik op zo'n enquete invullen. Mochten mijn neven gaan trouwen met hun partner, dan zouden ze zeker niet afwezig zijn op de bruiloft

Ik ben alleen tegen pedofilie en incest voor de rest ben ik bijna overal voor als de rechten van de mens maar worden na geleefd.

Coïtus met dieren hoort ook in dat rijte thuis imo.

Tegen het homohuwelijk of adoptie van kinderen zijn is iets anders dan homofoob zijn Thinky. Hier in Amsterdam worden homo's regelmatig in elkaar geslagen door jonge Marokkanen, en zelfs weggepest uit allochtone wijken. Dát is homofoob gedrag. Ik vond je opmerking dus een beetje misplaatst.

Maar ik snap em wel, had em alleen wat anders trachten te formuleren. Ook omdat thinkalot wel wist wat er aan reactie zou komen. Al zal die ook moeilijk te voorkomen zijn geweest :D

jij zegt dat dat nog iets anders is mar dat is nog maar de vraag;
Natuurlijk zijn het weer eens DE Marokkanen ( en nooit autoochtonen nietwaar)
Ik walg van je overdreven veralgemeningen.

Dit is de grootste hoop kots die ik ooit op 100 vierkant cm heb gezien op DBB. (wss in het algemeen)

Een ziekte? omg. Je loopt maar een jaar of 50 achter hoor, geen probleem. Wat een immense onzin. Op diverse neurologische vlakken zijn er verschillen tussen heterofiele en homofiele mannen. Om iets te noemen zijn ze gevoeliger voor feromonen.

gvd, ik ga neg. karma uitdelen.

Nee, maar ik snap de reactie wel een beetje. Wel te scherp door de bocht gesteld zo imo.

nee de enquete beschuldigd ze er niet van imo. Dat doet de interpretatie van de enquete. Ik vind de uitkomst ook jammer, maar dat mensen vinden dat homo's niet zouden mogen trouwen, zegt nog niet dat zo homofoob zijn. Mijn ouders en broertje hebben echt niks tegen de drie homofiele neven die ik heb. Serieus. Maar vanuit hun overtuiging vinden ze het huwelijk tussen twee mannen toch niet in orde. Dat zouden denk ik op zo'n enquete invullen. Mochten mijn neven gaan trouwen met hun partner, dan zouden ze zeker niet afwezig zijn op de bruiloft

Coïtus met dieren hoort ook in dat rijte thuis imo.

Maar ik snap em wel, had em alleen wat anders trachten te formuleren. Ook omdat thinkalot wel wist wat er aan reactie zou komen. Al zal die ook moeilijk te voorkomen zijn geweest :D

De enquete vroeg of mensen tegen homohuwelijk zijn. Ik geloof werkelijk dat de meerderheid er tegen is uit homofobie en niet omdat het "niet passend" is om te huwen maar wel om bijv samaen te wonen. Ik geloof werkelijk dat indien men zou vragen wat men vinfdt van homokoppels in het straaatbeeld dat men dezelfde of nagenoeg dezelfde cijfezrs zou bekomen. Ik geloof dus dat homofobie achter deze antwoorden zit.

Allochtonen en moslims lees ik hier:scratch:

Erg offtopic volgens mij???

dat staat toch in dat bericht v.d.krant? Ze zijn zelfs door de politie opgepakt....ja die marokanen.

in een andere plaats in Nederland is zelfs een avondklok voor marokaanse jongeren, ze terroriseren de buurt. Vreemd dat die bevolkings groep de negatieve aandacht opzichzelf vestigd.

De enquete vroeg of mensen tegen homohuwelijk zijn. Ik geloof werkelijk dat de meerderheid er tegen is uit homofobie en niet omdat het "niet passend" is om te huwen maar wel om bijv samaen te wonen. Ik geloof werkelijk dat indien men zou vragen wat men vinfdt van homokoppels in het straaatbeeld dat men dezelfde of nagenoeg dezelfde cijfezrs zou bekomen. Ik geloof dus dat homofobie achter deze antwoorden zit.

assumption is the mother of all ****ups

Allochtonen en moslims lees ik hier:scratch:

Erg offtopic volgens mij???

jij bent offtopic

dat staat toch in dat bericht v.d.krant? Ze zijn zelfs door de politie opgepakt....ja die marokanen.

in een andere plaats in Nederland is zelfs een avondklok voor marokaanse jongeren, ze terroriseren de buurt. Vreemd dat die bevolkings groep de negatieve aandacht opzichzelf vestigd.

en jij al HELEMAAL.

Ja er staat zoveell in de krant maar als het autochtonen zijn dan beland het bijna nooit in de krant; vreemd he.
En wat heeft dit met de enquete te maken?

Terug
Naar boven