Fitness Seller

Europeaan nog tegen homohuwelijk en softdrugs

Peiling Peiling Wat vind jij van homohuwelijken en softdrugs?

• Prima, geen problemen mee

Stemmen: 29 69,0%
  • Weg ermee!

Stemmen: 13 31,0%

• Totaal stemmers
    42
Kijk alleen al naar het aantal allochtoontjes op een basisschool, stel je voor wat die er van vinden.

En zowiezo het druist gewoon in tegen de opvattingen die normaal zijn, betrap je je ouders terwijl ze bezig zijn elkaar keihard in de reet te nken.

WTF, homo zijn kan wel geaccepteerd zijn in NL maar normaal is het niet

Aantal allochtonen per school (al haat ik dat woord als het om kinderen gaat) verschilt natuurlijk sterk.

Je ouders betrappen is ook igv een hetero paar gewoon k*t. (je ouders in een oer-situatie zien, zo beschreef Freud het toch?) Een kind heeft nauwelijks notie van coïtus op die manier. Homo of hetero, dat is om het even.

Dus omdat iets niet 'normaal' is, moeten we het maar niet toestaan?
Nou ja, het is iig in Europa uit het strafrecht gehaald, laten we blij zijn met die overwinning de afgelopen paar decennia...

Het is inderdaad wel zo dat de cultuur waar Nederland de laatste decennia mee 'verrijkt' is niet echt bijdraagt aan acceptatie van homo's. Maar nogmaals, zolang het kind uit een uitzichtloze situatie wordt weggehaald is hij altijd beter af, wat voor bezwaren je ook zou kunnen hebben tegen twee homo's als ouders.

ivm die uitzichtloze situatie ben ik het met je eens. Maar ik ben ook van het principe dat een kind beter af is bij een standaard gezin dan bij een holebigezin. Maar als er niet te kiezen valt is het een moeilijkere kwestie...

ivm die uitzichtloze situatie ben ik het met je eens. Maar ik ben ook van het principe dat een kind beter af is bij een standaard gezin dan bij een holebigezin. Maar als er niet te kiezen valt is het een moeilijkere kwestie...

Het gaat in dat soort gevallen gewoon om de liefde die een kind krijgt. In feite is het voor het kind niet van belang WIE die liefde geeft, ALS het kind het maar krijgt. De binding aan een 'moederfiguur' hoeft zeker niet direct de moeder zelf te zijn. Dat is algemene psychologie volgens mij.

Het adopteren van kinderen is, naar wat ik er van heb gezien, in veel gevallen gewoon heel erg moeilijk. (ken 4 geadopteerde kinderen, waarvan er 1 zonder moeilijkheden door zijn jeugd is gekomen).

Aantal allochtonen per school (al haat ik dat woord als het om kinderen gaat) verschilt natuurlijk sterk.

Je ouders betrappen is ook igv een hetero paar gewoon k*t. (je ouders in een oer-situatie zien, zo beschreef Freud het toch?) Een kind heeft nauwelijks notie van coïtus op die manier. Homo of hetero, dat is om het even.

Dus omdat iets niet 'normaal' is, moeten we het maar niet toestaan?
Nou ja, het is iig in Europa uit het strafrecht gehaald, laten we blij zijn met die overwinning de afgelopen paar decennia...

Ik denk dat je me niet goed begrijpt, er was hier onlangs een topic over of je je ouders weleens betrapt had. IMO is homocoïtus niet natuurlijk, dat het gebeurt maakt mij niets uit maar om een kind in zo'n omgeving te laten opgroeien lijkt me gewoon niet gezond.

En dat het uit het strafrecht is gehaald is echt super, ik heb zelf helemaal niets tegen homo's maar om je kind in zo'n situatie op te laten groeien is niet natuurlijk.

Een kind, een kind. Het gaat om kinderen die in aanmerking komen voor adoptie, die groeien meestal ook niet echt op in normale omstandigheden in de omgeving waar ze geboren zijn.

ik stelde het ontdekken van coïtus door een kind igv van homo of hetero ouders gelijk aan elkaar, snapte wel dat je het niet als argument aanhaalde hoor. :D

Zoals ik al zei: het enige dat een kind van ouders nodig heeft is liefde (naast natuurlijk voedsel e.d) Ik geloof niet dat een homo stel dat minder goed kan geven dan een hetero stel.
Dat die liefde zo gigantisch broodnodig is, is een aantal eeuwen terug in een bijzonder onethisch onderzoek aangetoond. Daarin falen ook veel heteroparen, hetgaan beschadigender is voor een kind dan wat dan ook.

Alles daaromheen is een kwestie van acceptatie door de omgeving. DAT is imo het grootste probleem wat betreft dit onderwerp.

Homo huwelijk, ik kan 'r niet wakker van liggen. Als dat mensen gelukkig maakt en ik heb 'r geen last van, who gives a ****.
Softdrugs is lastig onderwerp, omdat het verbieden weinig zin heeft, kijk maar naar Amerika. Daarom maar gewoon gedogen, hoe erg ik dat woord ook vind.

Weg ermee. Weer typisch voor Nederland om tegen de Europese normen en waarden in te gaan. Soft drugs verkoop mag wel maar waar ze het halen weet niemand, dat is dus illlegaal maar er worden wel belastingen op geheven. Bovendien laat je de jeugd makkelijk kennismaken met die rotzooi en dan is de stap naar harddrugs snel gezet. Dan die homohuwelijken, wat een smerige zieke gedachte om twee mannen te laten trouwen. Alsof het ok is om ziek te zijn in je kop en dan waarden van hetero mensen te stelen zodat je jezelf goed kan voelen in wat je bent en doet, om over adoptie nog te zwijgen, dat zou strafbaar moeten zijn :kots:

Weg ermee. Weer typisch voor Nederland om tegen de Europese normen en waarden in te gaan. Soft drugs verkoop mag wel maar waar ze het halen weet niemand, dat is dus illlegaal maar er worden wel belastingen op geheven. Bovendien laat je de jeugd makkelijk kennismaken met die rotzooi en dan is de stap naar harddrugs snel gezet. Dan die homohuwelijken, wat een smerige zieke gedachte om twee mannen te laten trouwen. Alsof het ok is om ziek te zijn in je kop en dan waarden van hetero mensen te stelen zodat je jezelf goed kan voelen in wat je bent en doet, om over adoptie nog te zwijgen, dat zou strafbaar moeten zijn :kots:

In de landen waar ze dit verbieden zijn de problemen vele male groter dan hier. En van die homo's komop man daar heb jij toch helemaal geen last van.......

Weg ermee, soft drugs hoeft er niet bij, we hebben al genoeg ellende met alcohol en sigarettenverslavingen en alle gevolgen daarvan. Huwelijk boeit me niets , daar doen ze maar mee wat ze willen.

inderdaad, softdrugs neemt meer problemen met zich mee als meeste mensen denken, oa. kan softdrugs de kans op schizofrenie verhogen en zelfs veroorzaken. Daarnaast geven echte "blowers" er heel veel geld aan uit en komen in geld problemen, of eten zelfs poep (zie topic in chat&convo) en wat gebeurd er als mensen in geldproblemen zitten? gaan ze jatten! en uiteindelijk zijn de niet-blowers er ook de dupe van.

Je hebt ook blowers als ik in verleden maanden heb gedaan, 1 á 2 keer blowen, had geen geldproblemen of dergelijke.. dat is minder erg of eigenlijk helemaal niet erg. maar goed... ik ben voor een verbod.

Softdrugs kan ik nog begrijpen aangezien het soms overlast kan bezorgen maar het homo huwelijk

Het gaat in dat soort gevallen gewoon om de liefde die een kind krijgt. In feite is het voor het kind niet van belang WIE die liefde geeft, ALS het kind het maar krijgt. De binding aan een 'moederfiguur' hoeft zeker niet direct de moeder zelf te zijn. Dat is algemene psychologie volgens mij.

Het adopteren van kinderen is, naar wat ik er van heb gezien, in veel gevallen gewoon heel erg moeilijk. (ken 4 geadopteerde kinderen, waarvan er 1 zonder moeilijkheden door zijn jeugd is gekomen).

Direct is er geen probleem, alleen indirect. De omgeving zal zeer zeker problemen geven voor het kind. En de vraag is dus of zoiets moet toelaten ten nadele van het kind.???

inderdaad, softdrugs neemt meer problemen met zich mee als meeste mensen denken, oa. kan softdrugs de kans op schizofrenie verhogen en zelfs veroorzaken. Daarnaast geven echte "blowers" er heel veel geld aan uit en komen in geld problemen, of eten zelfs poep (zie topic in chat&convo) en wat gebeurd er als mensen in geldproblemen zitten? gaan ze jatten! en uiteindelijk zijn de niet-blowers er ook de dupe van.

Je hebt ook blowers als ik in verleden maanden heb gedaan, 1 á 2 keer blowen, had geen geldproblemen of dergelijke.. dat is minder erg of eigenlijk helemaal niet erg. maar goed... ik ben voor een verbod.

Wat dacht je van alcoholisten? Elk verslavend genotmiddel geeft problemen, alleen dat komt bij zoveel dingen voor dat het een onbegonnen zaak is om die allemaal te gaan verbieden.:)

Wat dacht je van alcoholisten? Elk verslavend genotmiddel geeft problemen, alleen dat komt bij zoveel dingen voor dat het een onbegonnen zaak is om die allemaal te gaan verbieden.:)

ja maar daar hadden wij het niet over.

alcohol ben ik ook op tegen, roken niet... tenminste.. niet meer aangezien de regels veel strenger zijn geworden en zo goed als geen overlast bij anderen bezorgd.

In de landen waar ze dit verbieden zijn de problemen vele male groter dan hier. En van die homo's komop man daar heb jij toch helemaal geen last van.......
Is dat wel zo? Statistieken? Of verzin je dat zomaar op goed geluk af?

Er is serieuze overlast van de koffieshops hoor, nu dat er veel buitenlanders op af komen zitten ze in die buurten te klagen over overlast, tja had je maar eerder aan moeten denken Nederland , toen je die gekke wet had gemaakt. Nu is de handel nog altijd 50% illegaal want de kwekerij mag het niet maar de verkoop wel. Maw iedereen kan vlot kopen en je promoot gewoon de illegale teelt!!

Overd ie homo's: ik vind het idd niet kunnen dat ze zomaar rechten moeten krijgen omdat ze er nu plotseling bijhoren ofzo. Ik vind juist dat het een ziekte is en helemaal niet geaccepteerd hoeft te worden laat staan dat ze rechten verdienen die ze nooit hebben gehad. Huwelijk is uitgevonden voor hetero's en daarmee uit. Als je zo graag met je eigen geslacht wilt dan doe je dat maar in besloten kring waar niemand je perversiteiten hoeft te zien of te accepteren. Voor je het weet staan er over 10 jaar pedo's klaar om te trouwen het wordt ook steeds gekker en vettiger in Nederland en soortgelijke landen, normen en waarden vind je niet meer.

Is dat wel zo? Statistieken? Of verzin je dat zomaar op goed geluk af?

Er is serieuze overlast van de koffieshops hoor, nu dat er veel buitenlanders op af komen zitten ze in die buurten te klagen over overlast, tja had je maar eerder aan moeten denken Nederland , toen je die gekke wet had gemaakt. Nu is de handel nog altijd 50% illegaal want de kwekerij mag het niet maar de verkoop wel. Maw nu gaat iedereen vlot kunnen kopen en je promoot gewoon de illegale teelt!!

Overd ie homo's: ik vind het idd niet kunnen dat ze zomaar rechten moeten krijgen plots omdat ze er nu plotseling bijhoren ofzo. Ik vind juist dat het een ziekte is en helemaal niet geaccepteerd hoeft te worden laat staan dat ze rechten verdienen die ze nooit hebben gehad. Huwelijk is uitgevonden voor hetero's en daarmee uit. Als je zo graag met je eigen geslacht wilt dan doe je dat maar in besloten kring waar niemand je perversiteiten hoeft te zien of te accepteren. Voor je het weet staan er over 100 jaar pedo's klaar om te trouwen het wordt ook steeds gekker en vettiger in Nederland en soortgelijke landen, normen en waarden vind je niet meer.

waarden en normen zijn geen vanststaand gegeven en zijn constant in beweging. Van waar haal je het dat homocoïtusualiteit een ziekte is? Het is niet omdat de meerderheid van de bevolking zich tot het andere geslacht is aangetrokken dat je homocoïtusualiteit in de verdomdhoek moet duwen.
Kun je net hetzlefde gaan doen met roodharigen, zwarten en Bodybuilders.
Of zijn dat ook ineens zieke mensen?
Het huwelijk is gemaakt door mensen zeg je zelf, dus het kan ook aangepast worden door mensen, zo zit een moderne ethiek momenteel in elkaar.
De vergelijking met pedofilie is ook krom, waarbij een kind gekwetst kan worden door een gebrek aan zelfbeslissing is dit bij homofiele relaties niet het geval. Heb jij er misschien last van?

Men verwijt de moslims dat ze homofoob zijn maar blijkbaar is er nog heel wat werk aan de winkel in heel europa, dus ook bij de niet-moslims om homo's en homohuwelijken te aanvaarden.

. Ik vind juist dat het een ziekte is en helemaal niet geaccepteerd hoeft te worden laat staan dat ze rechten verdienen die ze nooit hebben gehad. Huwelijk is uitgevonden voor hetero's en daarmee uit. Als je zo graag met je eigen geslacht wilt dan doe je dat maar in besloten kring waar niemand je perversiteiten hoeft te zien of te accepteren. Voor je het weet staan er over 10 jaar pedo's klaar om te trouwen het wordt ook steeds gekker en vettiger in Nederland en soortgelijke landen, normen en waarden vind je niet meer.

Ik lees nog maar weinig zo'n bekrompen opmerkingen.

Je vindt dus dat mensen die aan een ziekte lijden bepaalde rechten verliezen? Mooi is dat. er was in het verleden nog iemand die dat dacht.
Perversiteiten zien of niet zien hangt niet af van het al dan niet gehuwd zijn he.Waarden en normen vind je niet meer????? In griekenland, bakermat van de democratie, was homocoïtusualiteit heel gewoon. Jij vindt jouw waarden en normen superieur, maar eigenlijk vertoon je een aardig staaltje etnocentrisme.

Terug
Naar boven