MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

eindelijk iemand die het snapt. word t*ring moe van dat 'waarom niet eerst massa pakken' gemeuk. the f**k heb je aan massa als je vet bent, je cut word alleenmaar langer en op low vp zet je uberhaupt minder snel vet aan.

Dit klinkt leuk als je idd al een beetje massa hebt. Tegenwoordig sta je op 1.80 bij 60 kg en 12 % en ga je eerst cutten naar 34 kg bij 6 % omdat dat makkelijker bulkt ipv eerst door te knallen naar 80 kg en als je dat wat rustig aan doet sta je dan een keer op 15 % en blijft er na een cut tot 10 % iig een beetje over.

netjes.. goede verhoudingen ook

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

eindelijk iemand die het snapt. word t*ring moe van dat 'waarom niet eerst massa pakken' gemeuk. the f**k heb je aan massa als je vet bent, je cut word alleenmaar langer en op low vp zet je uberhaupt minder snel vet aan.

Dankje man, beetje kuiten en schouders en dan vind ik het zelf ook in verhouding :D
Over dat 'waarom niet eerst massa pakken' gedoe. Ik zou gewoon op rond de 9 a 10% gaan zitten, maak je gewoon goede gains en valt er ook wat te zien. En dan cut je in 1 a 2 weken naar 7 a 8%

netjes.. goede verhoudingen ook

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

meinneger?

2vlmonk.jpg

Na de UB training, eindelijk de 80kg aan getikt! :)

Nice, maar denk dat dit wel minder dan 15% is hoor, schat een procent of 12.

Zeker lager als 15%

Thx, dacht al dat ik iets lager stond dan 15% :)

ook maar even een update, ga beginnen met cutten nu

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ja excuses mensen ik zei het verkeerd zie k nu in. wat ik bedoelde is dat een laag vp gunstiger is om spiergroei te stimuleren. dus dat je op pakweg 9-14% gemakkelijker spiergroei realiseert dan dat je op 16+% staat.

zou het eigenlijk ff op moeten zoeken maar komt erop neer dat je tussen de grofweg 8 en 14% de meest gunstige testwaarden hebt. test -> belangrijkste hormoon om spiermassa te bouwen. zodra je boven de 16% ofzo komt liggen je waardes lager

zal even opzoeken voor de geinteresseerden

4-9% lichaamsvet = 5,6-5,7 nmol/l*5,6
5-7% lichaamsvet = 14,6-19,3 nmol/l*5,6
*10% lichaamsvet = 24,9-27,1 nmol/l3,8
12-15% lichaamsvet = 25,8-23,0 nmol/l3,9
16-30% lichaamsvet = 19,3-6,8 nmol/l3,7,9

zou het eigenlijk ff op moeten zoeken maar komt erop neer dat je tussen de grofweg 8 en 14% de meest gunstige testwaarden hebt. test -> belangrijkste hormoon om spiermassa te bouwen. zodra je boven de 16% ofzo komt liggen je waardes lager

zal even opzoeken voor de geinteresseerden

4-9% lichaamsvet = 5,6-5,7 nmol/l*5,6
5-7% lichaamsvet = 14,6-19,3 nmol/l*5,6
*10% lichaamsvet = 24,9-27,1 nmol/l3,8
12-15% lichaamsvet = 25,8-23,0 nmol/l3,9
16-30% lichaamsvet = 19,3-6,8 nmol/l3,7,9

Waar heb je dit vandaan?

Deze waarden kun je uiteraard met een korreltje zout nemen, aangezien genen, de leeftijd, leefstijlfactoren, etc. ook invloed hebben op de testosteronwaarden. Het is ook lastig om echte vergelijkingen te maken, aangezien er voornamelijk verschillende personen met elkaar worden vergeleken.

goed overgenomen, maar die waarden zijn niet voor niets tóch vastgesteld. dan hadden ze daar beter niks over kunnen concluderen. anyway is het mi uberhaupt fijner om tussen die 8 en 15 te staan, of je dan wel of niet van die betere waarden profiteert..

lager dan 8 wil je (de meesten) niet tenzij contest ofzo en zie ook weinig redenen om hoger dan 15 te gaan tenzij PL.

Waar blijven de foto's ipv al da gezever hier???

Een zelf gemaakte pulley handgreep!
fu2fz9.jpg

Terug
Naar boven