MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bodybuilders gaat t toch niet om het gewicht wat je op tilt maar hoe je er in de spiegel uit ziet, ik doe biceps curls met die 50kg mja doe het voor de looks weet je

o7tusn.png

legs & bi's

'U mirin brah' en dan armpjes van een paar cm :)

Die heeft even voor lul gelopen zeg

boh die chestbrah

1,68 en grootheidswaanzin. Dat is pas het lachen waard.

alles onder de 1,90 is klein

was in 3 weken cutten op zelfde gewicht gebleven ongeveer :roflol:

feels

klinkt een beetje als mijn bulk :roflol:

Welkom op DBB

Wat zijn je doelen?

Ben je al begonnen met een trainingsschema en heb je een voedingsschema?

dank je bosshogg

mijn doelen zijn om dit jaar het nederlands record squat in de -83kg te verdedigen, om meer dan 100 RAw te banken en 220 voor 3 reps te deadliften :o Ook hoop ik meer massa te pakken en terug naar 83kg te gaan.

ik doe nu 3x per week full body. Ik doe de compound lifts en daarnaast nog wat high rep assistance. Mijn voeding is meer IFFYM achtig. Al probeer ik de laatste dagen wel vast te houden aan een schema wat erg goed werkt!

klinkt een beetje als mijn bulk :roflol: dank je bosshogg mijn doelen zijn om dit jaar het nederlands record squat in de -83kg te verdedigen, om meer dan 100 RAw te banken en 220 voor 3 reps te deadliften :o Ook hoop ik meer massa te pakken en terug naar 83kg te gaan. ik doe nu 3x per week full body. Ik doe de compound lifts en daarnaast nog wat high rep assistance. Mijn voeding is meer IFFYM achtig. Al probeer ik de laatste dagen wel vast te houden aan een schema wat erg goed werkt!

Dan zou ik SS gaan doen en beginnen met een lege halter

Ook elke dag 4 liter melk drinken

Groetjes,

Mark scheurteen

klinkt een beetje als mijn bulk :roflol:

dank je bosshogg

mijn doelen zijn om dit jaar het nederlands record squat in de -83kg te verdedigen, om meer dan 100 RAw te banken en 220 voor 3 reps te deadliften :o Ook hoop ik meer massa te pakken en terug naar 83kg te gaan.

ik doe nu 3x per week full body. Ik doe de compound lifts en daarnaast nog wat high rep assistance. Mijn voeding is meer IFFYM achtig. Al probeer ik de laatste dagen wel vast te houden aan een schema wat erg goed werkt!

Ik weet dat je heel sterk bent en zo traint en bewust 'weinig' eet, maar t*ring. Denk dat de meeste er zo uitzien als ze gaan beginnen en de pump ervaren. Lachen mensen jou nooit uit, haha train jij wel? Lijkt me dat dit veel onbegrip aantrekt. Desalniettemin respect van mijn kant. Nooit bb'er worden?

'U mirin brah' en dan armpjes van een paar cm :)

Die heeft even voor lul gelopen zeg

Waarom is zo'n beetje het enige wat ik je zie doen op dit forum (negatief) commentaar geven op andermans fysiek? Misschien hebben mensen andere doelen dan jijzelf.. (Legit vraag)

Terug
Naar boven