- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
relatief ''slap'' ja.
al zijn ze vaak in de press oefeningen nog best sterk door bodyweight.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'U mirin brah' en dan armpjes van een paar cm![]()
Die heeft even voor lul gelopen zeg
ook maar even een update, ga beginnen met cutten nu
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fototje van na de training:
http://oi60.tinypic.com/dcahrd.jpg
76.5kg met kleding
ga je nu echt beginnen![]()

fototje van na de training: http://oi60.tinypic.com/dcahrd.jpg 76.5kg met kleding. Vet % rond de 12?
Welkom op DBB
Wat zijn je doelen?
Ben je al begonnen met een trainingsschema en heb je een voedingsschema?

was in 3 weken cutten op zelfde gewicht gebleven ongeveer
feels

Welkom op DBB
Wat zijn je doelen?
Ben je al begonnen met een trainingsschema en heb je een voedingsschema?
Ook hoop ik meer massa te pakken en terug naar 83kg te gaan. klinkt een beetje als mijn bulkdank je bosshogg mijn doelen zijn om dit jaar het nederlands record squat in de -83kg te verdedigen, om meer dan 100 RAw te banken en 220 voor 3 reps te deadliften
Ook hoop ik meer massa te pakken en terug naar 83kg te gaan. ik doe nu 3x per week full body. Ik doe de compound lifts en daarnaast nog wat high rep assistance. Mijn voeding is meer IFFYM achtig. Al probeer ik de laatste dagen wel vast te houden aan een schema wat erg goed werkt!
klinkt een beetje als mijn bulk
dank je bosshogg
mijn doelen zijn om dit jaar het nederlands record squat in de -83kg te verdedigen, om meer dan 100 RAw te banken en 220 voor 3 reps te deadliftenOok hoop ik meer massa te pakken en terug naar 83kg te gaan.
ik doe nu 3x per week full body. Ik doe de compound lifts en daarnaast nog wat high rep assistance. Mijn voeding is meer IFFYM achtig. Al probeer ik de laatste dagen wel vast te houden aan een schema wat erg goed werkt!
'U mirin brah' en dan armpjes van een paar cm![]()
Die heeft even voor lul gelopen zeg