Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Laatst bewerkt:

soort van boek met ei erin

de b'ei'bel

oke i got it guys thnx

1,5 miljoen mensen kijken boer zoekt vrouw iedere week in Nederland alleen al...

en wat is je argument nu dan?

in jouw ogen is het dom en daarom is het raar dat mensen het kijken? zelfde als wat ik zij op het verhaal van zyzz, als zoveel mensen er naar kijken zal er dus wel iets goed aan zijn of niet?

oke i got it guys thnx

in jouw ogen is het dom en daarom is het raar dat mensen het kijken? zelfde als wat ik zij op het verhaal van zyzz, als zoveel mensen er naar kijken zal er dus wel iets goed aan zijn of niet?

Vergis je daar niet in, er kijken heel veel mensen naar dingen die absoluut ongezond zijn.
Dat er zoveel mensen naar kijken betekent dus niet dat er dus wel iets goeds aan zal zijn.

Buiten dat om blijft het een mening wat iemand vindt over zyzz en die crew enzo, lekker boeiend :roflol:

oke i got it guys thnx

Argument is dat ondanks het feit dat honderdduizenden mensen het bekijken, het totaal geen inhoud hoeft te hebben.

Vergis je daar niet in, er kijken heel veel mensen naar dingen die absoluut ongezond zijn.
Dat er zoveel mensen naar kijken betekent dus niet dat er dus wel iets goeds aan zal zijn.

Buiten dat om blijft het een mening wat iemand vindt over zyzz en die crew enzo, lekker boeiend :roflol:

oke goed is misschien niet het goede woord, het gaat er om dat als iemand ergens het 'nut' ''punt' 'inhoud' niet van ziet het niet betekend dat dat ook meteen zo is.

Argument is dat ondanks het feit dat honderdduizenden mensen het bekijken, het totaal geen inhoud hoeft te hebben.

dat is dus jouw mening, maar niet die van die 1.5 miljoen mensen.

en in dit geval geet het ook over entertainment en dat is nou niet iets waar een erg diepgaande inhoud een must is.

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Lol wat een argument.

Dit dus!

jij maakt hiet dus een fout die veel mensen maken in discussies, je kan pas echt een discussie voeren als je snapt waarom de mensen aan de andere kan van de discussie er anders over denken dan jij. dit heb je als het goed is ook geleerd op school.

scooby heeft trouwens wel goede vids over zyzz en inspiratie.

http://www.youtube.com/watch?v=ji3M67oKb-4
http://www.youtube.com/watch?v=gHpofiwV5Yk

jij maakt hiet dus een fout die veel mensen maken in discussies, je kan pas echt een discussie voeren als je snapt waarom de mensen aan de andere kan van de discussie er anders over denken dan jij. dit heb je als het goed is ook geleerd op school.

Doe niet zo bijdehand man, ik wil helemaal geen discussie voeren maar alleen mijn mening geven. Wat jij
daarvan vind interesseert me eerlijk gezegd vrij weinig.

is gewoon een mening. Het was een retorische vraag.

Dat is geen mening, het is een feit. Tenzij jij wilt beweren dat er een diepere betekenis achter boer Geert zit en hij lid is van de illuminatty?

oke volgensmij snap je niet helemaal wat ik bedoelde.

of ik hoop dat ik jouw niet snap want het level van dom wat ik op maak uit deze reactie is nogal hoog.

wil je nou zeggen dat alles zonder diep verborgen berichten en betekenissen geen inhoud heeft?

wat is jouw defenitie van inhoud dan?

en al is jouw defenitie van een diepere inhoud, berichten en betekenissen moeilijk te begrijpen, het verhaal van zyzz heeft dat dus juist heel erg.

Hou gewoon op.

oke volgensmij snap je niet helemaal wat ik bedoelde.

of ik hoop dat ik jouw niet snap want het level van dom wat ik op maak uit deze reactie is nogal hoog.

wil je nou zeggen dat alles zonder diep verborgen berichten en betekenissen geen inhoud heeft?

wat is jouw defenitie van inhoud dan?

Laat maar hangen, als ik dit nog moet uitleggen... :o

Terug
Naar boven