- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet dat je heel sterk bent en zo traint en bewust 'weinig' eet, maar t*ring. Denk dat de meeste er zo uitzien als ze gaan beginnen en de pump ervaren. Lachen mensen jou nooit uit, haha train jij wel? Lijkt me dat dit veel onbegrip aantrekt. Desalniettemin respect van mijn kant. Nooit bb'er worden?
Ik weet dat je heel sterk bent en zo traint en bewust 'weinig' eet, maar t*ring. Denk dat de meeste er zo uitzien als ze gaan beginnen en de pump ervaren. Lachen mensen jou nooit uit, haha train jij wel? Lijkt me dat dit veel onbegrip aantrekt. Desalniettemin respect van mijn kant. Nooit bb'er worden?
Zou ik wel grappig vinden, beetje uitgelachen worden door mensen die je skinny vinden en dan 2x zoveel squatten.
fototje van na de training:
http://oi60.tinypic.com/dcahrd.jpg
76.5kg met kleding. Vet % rond de 12?
ga je nu echt beginnen![]()
Dat roest je wel aan je reet, waarom post je hier anders drie keer in de week foto's waar echt met de beste wil geen enkele progressie is te zien?
Moeten mensen dit weten dan? Nooit gehoord van die gozer en zo te zien ook niks gemist, wat een fkn ecto.
Dat er mensen zijn die dit soort types ook echt volgen.
Aah okee. Een steen waaronder niet de interesses liggen om naar poserende fl**kers te kijken die zichzelf helemaal geweldig vinden maar nog steeds niet kunnen kijken wat er op de tafel ligt omdat het van die midgets zijn.

Meaantje, als je problemen hebt met veel eten moet je easy kcal gaan proppen.

test tren clen cocaine alle drugs van de wereld all day erry day doodgaan van de drugs in de sauna
maar wel inspirational transformation van ectow naar beachboy
much inspiration
Als het voor honderdduizenden mensen een bron van inspiratie is zal er wel iets meer achter zitten dan een crappy fysiek denk je ook niet Rambo?![]()
Als het voor honderdduizenden mensen een bron van inspiratie is zal er wel iets meer achter zitten dan een crappy fysiek denk je ook niet Rambo?![]()