Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarstraks benen geknald en daarna 1 oefening schouders, 5 setjes dumbbell lateral raises
![]()
jy kon ook wel meedoen met die legends of aestethic hommels vid.

vraag maar aan je muurSlechte grap, maar nu je toch hier bent, post jij eens een pic van je "aestethics"? Volgens mij weet NIEMAND hier hoe je eruit ziet![]()
113.3kg
wil eigenlijk naar de 115+ voor 15 december. nu "proberen" 500gr havermout per dag weg te krijgen
http://i42.tinypic.com/2ikdqxf.jpg
Mijn niveau ongeveer maar dan met twee beensSlechte grap, maar nu je toch hier bent, post jij eens een pic van je "aestethics"? Volgens mij weet NIEMAND hier hoe je eruit ziet![]()
Wat ga je naast je SCHOEN(enkelvoud) lopen dan? ik dwarf je
Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?Wat ga je naast je SCHOEN(enkelvoud) lopen dan? ik dwarf je
I am feeling missarable now and you make me really cry Let me give you a hug no kissing let me be a friend that wishes you al the best in live!Wat ga je naast je SCHOEN(enkelvoud) lopen dan? ik dwarf je
...
Jij kent hem IRL? Lijkt mij sterk dat iemand die 24/7 achterlijke berichten op een forum post een goed fysiek heeft, je ziet die kerel nooit in een normaal topic of uberhaupt iets zinnigs zeggen mbt de sport. Of misschien is hij écht niet helemaal 100% (srs)
Precies ditBen je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?
Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.
Zie je mij wel vaak iets normaals posten dan?Jij kent hem IRL? Lijkt mij sterk dat iemand die 24/7 achterlijke berichten op een forum post een goed fysiek heeft, je ziet die kerel nooit in een normaal topic of uberhaupt iets zinnigs zeggen mbt de sport. Of misschien is hij écht niet helemaal 100% (srs)

Wederom, ken jij hem?

Ja. Goed is alleen relatief, ik mis een been dus in dat opzicht heb ik een slecht fysiek.
Zie je mij wel vaak iets normaals posten dan?
dit was een normale post
---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------
![]()
''vaak''