AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Thnx, Nou ja kuren, tis nou niet echt een flinke kuur he. Er zijn genoeg gasten die met 1.80m bij 65kg aan de test deca gaan bijvoorbeeld. Wou gewoon eens ondervinden wat 30mg anavar doet voor 4 weken.

Ik geef je geen ongelijk hoor, op 90kg liep ik ook al rond met het idee om een testkuurtje te doen. Maar toen ik hier de adviezen zag heb ik het nog maar even 15kg uitgesteld. Valt nog genoeg te halen natural. Maar ziet er goed uit hoor, mag je zeker tevreden mee zijn.

Is weer zo ver hoor

Ik geef je geen ongelijk hoor, op 90kg liep ik ook al rond met het idee om een testkuurtje te doen. Maar toen ik hier de adviezen zag heb ik het nog maar even 15kg uitgesteld. Valt nog genoeg te halen natural. Maar ziet er goed uit hoor, mag je zeker tevreden mee zijn.

Dankjewel man!

Week 1 anavar only.

Dus nee dit fysiek kuurt hij niet voor, dit is zijn fysiek voor het kuren.

Haha, nice zo had ik t nog niet bekeken. :cool:

Goede fotoo's Bollebro (je doet je naam geen eer meer aan :D ) en Martyyn. Nog genoeg werk aan de winkel met de benen, desalniettemin, lekker droog! Gaat een mooi resultaat worden.

MIjn laatst genomen foto :D

2ed8paa.jpg

Lik m'n balzak stelletje hater

Laatst bewerkt:
@zeror ben geen bodybuilder he gap dont give a sh!t About your pose just let me be

Stelletje haters #juicedassfags
Ga ns wat doen in jullie leven ipv mensen afkraken

goeie trol

lekker subtiel ook

• Like
Waarderingen: mat

Ja oke ik kan het wel begrijpen, maar wel respect dat je open en eerlijk antwoord geeft. Hoop iig dat je je doel haalt succes man:D

ik al bij de 73 kilo ofzo :roflol:

15kg later ook?

:trollface:

Terug
Naar boven