bodybuilding198
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer maar natural 90 kg te halen met 10 bf als je 1.80 weegt en heel je leven slecht hebt gegeten en nooit hebt gesport
Ik geef je geen ongelijk hoor, op 90kg liep ik ook al rond met het idee om een testkuurtje te doen. Maar toen ik hier de adviezen zag heb ik het nog maar even 15kg uitgesteld. Valt nog genoeg te halen natural. Maar ziet er goed uit hoor, mag je zeker tevreden mee zijn.
1.80 als lengte, alsof je niet wist wat ik bedoelde ermee ;/
Gaat je ook met topvoeding niet lukken...dat utopische doel heb ik al lang opgegeven.Probeer maar natural 90 kg te halen met 10 bf als je 1.80 weegt en heel je leven slecht hebt gegeten en nooit hebt gesport
Gaat je ook met topvoeding niet lukken...dat utopische doel heb ik al lang opgegeven.
Wil je groot zijn, moet je kuren..wil je het fysiek van een fitnesmodel (Jeff Seid, Lazar Angelov, Erko Jun..)..moet je ook kuren..
Gaat je ook met topvoeding niet lukken...dat utopische doel heb ik al lang opgegeven.
Wil je groot zijn, moet je kuren..wil je het fysiek van een fitnesmodel (Jeff Seid, Lazar Angelov, Erko Jun..)..moet je ook kuren..

Denk dat het in veel gevallen wel waar is..Beb je ook maar iets groter dan Marvin, dan heb je vast gekuurd en kwam alles aanwaaien
Ik stond niet vooraan bij het uitdelen van de genen, maar ook zeker niet achteraan..dus heb ongeveer een gemiddeld fysiek. Ik denk dat ik met de jaren misschien op 82kg bij 8% kan komen (lengte 1.80m). Als je genetisch meer geluk hebt kom je misschien op 85kg bij 8%, maar 90kg ga je IMO noway halen..(bij 1.80m/8%)..Pak je winny of anavar..Ik focus daarom op kracht en niet zozeer massa. Ik zou allang gestopt zijn met trainen als groot worden mijn enige doel was, valt zo fucking vies tegen hoe langzaam dat gaat. Spuiten doe ik niet want ben bang van naalden![]()

godver ik stond ook niet vooraan bij het uitdelen van de genen

Zit jij aan 29 jaar nog op school?![]()
Ik benijd die mensen wel soms...loopt echt een gozer in mijn gym met een superfysiek. Geen eet-schema, geen fatsoenlijk trainingsschema...vreet donuts en chips op school..stond op zaterdag naast me bij de loempia kraam..ik bestel er netjes eentje...hij 12..

Nope...dat vertelde die gozer mij. Ik spreek hem er weleens over en hij weet zelf ook dondersgoed dat hij 'geluk' heeft..
Beb je ook maar iets groter dan Marvin, dan heb je vast gekuurd en kwam alles aanwaaien
Nope...dat vertelde die gozer mij. Ik spreek hem er weleens over en hij weet zelf ook dondersgoed dat hij 'geluk' heeft..