XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Probeer maar natural 90 kg te halen met 10 bf als je 1.80 weegt en heel je leven slecht hebt gegeten en nooit hebt gesport

Probeer maar natural 90 kg te halen met 10 bf als je 1.80 weegt en heel je leven slecht hebt gegeten en nooit hebt gesport

wie weegt er nu 1.80 dat is fucking weinig

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

Ik geef je geen ongelijk hoor, op 90kg liep ik ook al rond met het idee om een testkuurtje te doen. Maar toen ik hier de adviezen zag heb ik het nog maar even 15kg uitgesteld. Valt nog genoeg te halen natural. Maar ziet er goed uit hoor, mag je zeker tevreden mee zijn.

ik dacht er al aan toen ik dbz keek

bohhhhhh ramgespierd gek

1.80 als lengte, alsof je niet wist wat ik bedoelde ermee ;/

Gaat je ook met topvoeding niet lukken...dat utopische doel heb ik al lang opgegeven.

Wil je groot zijn, moet je kuren..wil je het fysiek van een fitnesmodel (Jeff Seid, Lazar Angelov, Erko Jun..)..moet je ook kuren..

Gaat je ook met topvoeding niet lukken...dat utopische doel heb ik al lang opgegeven.

Wil je groot zijn, moet je kuren..wil je het fysiek van een fitnesmodel (Jeff Seid, Lazar Angelov, Erko Jun..)..moet je ook kuren..

Vind ik het ook raar dat sommige dan zeggen '' Heb je voor zon fysiek lopen kuren''

Iedereen is anders, ken iemand die na paar maanden al wilt kuren...
Jeff seid is 1.83 ongeveer en 93 kg 8 procent of beneden dat zijn flinke stats..

Je voeding, training en kennis over aas moet er zijn.. elke middel heeft zijn eigenschappen

Beb je ook maar iets groter dan Marvin, dan heb je vast gekuurd en kwam alles aanwaaien

Ik focus daarom op kracht en niet zozeer massa. Ik zou allang gestopt zijn met trainen als groot worden mijn enige doel was, valt zo fucking vies tegen hoe langzaam dat gaat. Spuiten doe ik niet want ben bang van naalden :o

Beb je ook maar iets groter dan Marvin, dan heb je vast gekuurd en kwam alles aanwaaien
Denk dat het in veel gevallen wel waar is..:roflol: Ik stond niet vooraan bij het uitdelen van de genen, maar ook zeker niet achteraan..dus heb ongeveer een gemiddeld fysiek. Ik denk dat ik met de jaren misschien op 82kg bij 8% kan komen (lengte 1.80m). Als je genetisch meer geluk hebt kom je misschien op 85kg bij 8%, maar 90kg ga je IMO noway halen..(bij 1.80m/8%)..

Zoals je hier al ziet zullen de meesten overigens al veel eerder naar een kuur grijpen.

En uiteraard weet ik dat als je kuurt je ook hard moet trainen en goed moet eten.. Voorbeelden genoeg bij mij in de gym dat je er niet komt met alleen een kuurtje..:thumbs:

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Ik focus daarom op kracht en niet zozeer massa. Ik zou allang gestopt zijn met trainen als groot worden mijn enige doel was, valt zo fucking vies tegen hoe langzaam dat gaat. Spuiten doe ik niet want ben bang van naalden :o
Pak je winny of anavar..:o

Niet dat je daar veel op behoud. Ik heb een beetje dezelfde insteek..echter is sterker worden ook niet oneindig, maar gelukkig zijn er nog zoveel trainingsvarianten die het sportschool bezoeken leuk houden!:D

godver ik stond ook niet vooraan bij het uitdelen van de genen

godver ik stond ook niet vooraan bij het uitdelen van de genen
:aai:

:sad:

Ik benijd die mensen wel soms...loopt echt een gozer in mijn gym met een superfysiek. Geen eet-schema, geen fatsoenlijk trainingsschema...vreet donuts en chips op school..stond op zaterdag naast me bij de loempia kraam..ik bestel er netjes eentje...hij 12..:o

:aai: :sad:
Ik benijd die mensen wel soms...loopt echt een gozer in mijn gym met een superfysiek. Geen eet-schema, geen fatsoenlijk trainingsschema...vreet donuts en chips op school..stond op zaterdag naast me bij de loempia kraam..ik bestel er netjes eentje...hij 12..:o
Zit jij aan 29 jaar nog op school? ???

MIjn laatst genomen foto :D

2ed8paa.jpg

mooi, daar zitten veel knopjes op !

• Like
Waarderingen: KIKO
Je bent natural of groot of droog.

Niet beiden.

Ken er geen 1

Terug
Naar boven