MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Welkom op het autoweek forum

Gaat je ook met topvoeding niet lukken...dat utopische doel heb ik al lang opgegeven.

Wil je groot zijn, moet je kuren..wil je het fysiek van een fitnesmodel (Jeff Seid, Lazar Angelov, Erko Jun..)..moet je ook kuren..

jeff en lazar in hetzelfde rijtje

huh

MIjn laatst genomen foto :D

2ed8paa.jpg

een "GTE"..

Waarom elektrisch man :o

Hij staat stil omdat het niet zijn auto is.. Gewoon even zitten, foto maken en pronken met een ander zijn auto.. :D ---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ---------.
Is wel mijn auto! Heb hem al sinds een week. Kan wel nog meer foto's voor je maken als je wilt. Elektrisch omdat het perfect is voor mij. Expres voor de hybride gekozen. Ik leef tegenwoordig in Noorwegen en het is hier echt anders dan NL. Zoveel elektrische auto's niet normaal. Tesla's zijn er in overvloed hier. Parkeren is gratis voor elektrische auto's en mogen ook rijden op de bus wegen. Noorwegen is 1000 keer beter dan NL :)

Is wel mijn auto! Heb hem al sinds een week. Kan wel nog meer foto's voor je maken als je wilt. Elektrisch omdat het perfect is voor mij. Expres voor de hybride gekozen. Ik leef tegenwoordig in Noorwegen en het is hier echt anders dan NL. Zoveel elektrische auto's niet normaal. Tesla's zijn er in overvloed hier. Parkeren is gratis voor elektrische auto's en mogen ook rijden op de bus wegen. Noorwegen is 1000 keer beter dan NL :)

gelukkig dat we van je af zijn

noorwegen heb je ook overschot aan knappe fitgirls :o.

Haha sowieso beter dan NL chicks. Ook qua lengte perfect voor mij, ze zijn niet zo lang als nederlandse chicks :D Serieus ik woon in Stavanger het is hier een hemel. 1 nadeel punt: Regent vaak !

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

noorwegen heb je ook overschot aan knappe fitgirls :o.

Echt waar, alle meiden die ik ken hier sporten en ze hebben allemaal een amazing lichaam. Is echt veel anders dan NL hier

Hoe kom je zo in noorwegen terecht?

Hoe kom je zo in noorwegen terecht?

Mijn zus woont hier. Heeft me met veel dingen geholpen. Ik had goed werk in NL als tandarts maar vind NL zo saaaai niet normaal. Nu werk ik hier ook als tandarts met meer dan dubbele inkomen, dingen zijn wel duurder maar zo duur ook weer niet. Heb nu een huisje gekocht en een auto rotzooi met noorse chicks en train harder dan ooit. Onderstaande nummer beschrijft verder hoe ik me nu voel :D

[Link niet meer beschikbaar]

Hoe werkt dat dan als tandarts moet je toch wel Noors kunnen praten lijkt me? Of kan je dat? Ik zou niet graag naar de tandarts gaan als die m'n taal niet spreekt :p

Terug
Naar boven