XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Haha sowieso beter dan NL chicks. Ook qua lengte perfect voor mij, ze zijn niet zo lang als nederlandse chicks :D Serieus ik woon in Stavanger het is hier een hemel. 1 nadeel punt: Regent vaak !

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Echt waar, alle meiden die ik ken hier sporten en ze hebben allemaal een amazing lichaam. Is echt veel anders dan NL hier

Jouw buurvrouw ook?

Hoe werkt dat dan als tandarts moet je toch wel Noors kunnen praten lijkt me? Of kan je dat? Ik zou niet graag naar de tandarts gaan als die m'n taal niet spreekt :p
Ik heb Noorse cursus gevolgd. Jeg kan snakker litt Norsk. De er ikke så vanskelig språk. Heb niveau A1 en A2 afgerond.
Helaas moest ik afscheid nemen van mijn buurvrouw. Ze heeft mij beloofd om een keer op bezoek te komen.

Genoeg over mij. Graag on topic weer!

d4i6z.jpg

Geen opmerkingen over dat ik een vrouw ben please ;)
Ben geen bodybuilder, sport wel 6x pw en laatste tijd meer op m'n eten aan het letten (macro's bijhouden)
1,66m iets tussen 60-65 kg.
*weet niet hoe ik die foto draai, sorry*

image.jpg

Ben geen bodybuilder, sport wel 6x pw en laatste tijd meer op m'n eten aan het letten (macro's bijhouden)

Ben jij nou een vrouw?!?!

Potverdorie

je bent een vrouw :trollface:
57964bdf93063367b9f467a29a35e7fd.png

• Like
Waarderingen: GPRO

nou, je bent gewoon mooi zoals je bent!
:o

Begrijpelijk, normaal gesproken zou ik zeggen dat je het wat hogerop moet zoeken. Maar dat is natuurlijk onbegonnen werk.

Terug
Naar boven