XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

dat is voor een groot deel wel zo hoor
Onzin. Zijn ook genoeg mensen die natty trainen die er minder werk in stoppen.

De AAS gebruikers die er minder werk in stoppen zien dat ook in hun resultaten. Ken er genoeg die niet eens weten wat ze eten en na een kuur weer keihard terugvallen. Mensen die AAS gebruiken met een beetje ambitie werken er minstens zo hard voor als mensen die natty trainen, zeker gezien de mogelijke terugval na een kuur wil je zo veel mogelijk behouden.

De AAS gebruikers die er minder werk in stoppen zien dat ook in hun resultaten. Ken er genoeg die niet eens weten wat ze eten en na een kuur weer keihard terugvallen. Mensen die AAS gebruiken met een beetje ambitie werken er minstens zo hard voor als mensen die natty trainen, zeker gezien de mogelijke terugval na een kuur wil je zo veel mogelijk behouden.

Hoe zit het met pleister en zijn mcdonalds dieet dan

hard werken is misschien niet echt het goede woord, maar aas kan een hele hoop achterlijkheid goedmaken.

hoeveel gasten zie jij wel niet in je sportschool die geen idee hebben wat ze doen en achterlijker zijn dan een aardappel op trainingsgebied en toch groter dan jij zijn? ik gok een hoop. en dat komt niet door de goede genen of het harde werk, dat komt door de anabolen.

dit fenomeen zie je zelfs tot aan de wedstrijdgasten toe die hier zo nu en dan populair komen doen met achterlijke trainingsfilosofieën die ze zelf heilig verklaren dankzij de eeuwige dooddoener "maar het werkt voor mij dus het is goed". terwijl de daadwerkelijke resultaten grotendeels te danken zijn aan de drugs.

dat aasgebruikers net zo hard werken kan best maar voor een redelijk fysiek hoeft een aasgebruiker zo nu en dan een dumbell aan te raken zonder goed of bewezen schema terwijl een natty jaren slim te werk moet gaan voor hetzelfde resultaat.

hard werken is misschien niet echt het goede woord, maar aas kan een hele hoop achterlijkheid goedmaken.

hoeveel gasten zie jij wel niet in je sportschool die geen idee hebben wat ze doen en achterlijker zijn dan een aardappel op trainingsgebied en toch groter dan jij zijn? ik gok een hoop. en dat komt niet door de goede genen of het harde werk, dat komt door de anabolen.

dit fenomeen zie je zelfs tot aan de wedstrijdgasten toe die hier zo nu en dan populair komen doen met achterlijke trainingsfilosofieën die ze zelf heilig verklaren dankzij de eeuwige dooddoener "maar het werkt voor mij dus het is goed". terwijl de daadwerkelijke resultaten grotendeels te danken zijn aan de drugs.

dat aasgebruikers net zo hard werken kan best maar voor een redelijk fysiek hoeft een aasgebruiker zo nu en dan een dumbell aan te raken zonder goed of bewezen schema terwijl een natty jaren slim te werk moet gaan voor hetzelfde resultaat.

Nogal wat. Gasten die lekker ''pompen'' in de gym met hun 3 daagse split schemaatje (zonder legs) en 3x10 reps year in year out. Ben ik jelly? Misschien een beetje, maar ergens irriteert me dit wel. Nog sneuer is dat naar hun wordt opgekeken en naar advies wordt gevraagd.

geef je helemaal gelijk.

maar er is wel een gedeelte die weldegelijk 100% dedicated to BB zijn en alles voor de sport geven. die mensen verdienen net zoveel respect als de natty die er hetzelfde voor over heeft. en het verschil tussen deze personen, en die jaapies die maar wat aan tamboeren, herken je meteen. je pikt ze er zo tussenuit, zo niet, dan 2 maanden na hun kuurtje wel.

Die lui heb je ja... hoeveel natty's zijn er wel niet die geen idee hebben wat ze doen in een gym?

Ik werk zelf ook enorm hard voor mijn doelen en soms frustreer ik me ook aan gasten die enorm hard gaan door de AAS maar ken ook genoeg mensen die wel alles geven met AAS. AAS gebruik maakt je niet blijvend groter als je er niet fatsoenlijk bij eet en traint. Het is geen magische wonderpil ofzo.

Nogal wat. Gasten die lekker ''pompen'' in de gym met hun 3 daagse split schemaatje (zonder legs) en 3x10 reps year in year out. Ben ik jelly? Misschien een beetje, maar ergens irriteert me dit wel. Nog sneuer is dat naar hun wordt opgekeken en naar advies wordt gevraagd.

dat is ook het grote probleem, dat fysiek vaak gekoppelt word aan kennis.
Die lui heb je ja... hoeveel natty's zijn er wel niet die geen idee hebben wat ze doen in een gym?

Ik werk zelf ook enorm hard voor mijn doelen en soms frustreer ik me ook aan gasten die enorm hard gaan door de AAS maar ken ook genoeg mensen die wel alles geven met AAS. AAS gebruik maakt je niet blijvend groter als je er niet fatsoenlijk bij eet en traint. Het is geen magische wonderpil ofzo.

ik heb het ook niet over de super dedicated bb'ers, die zullen vast wel alles geven als ze echt groot willen worden, maar de meerderheid van de aasgebruikers zijn casuals die geen idee hebben wat ze doen, en voor hun is aas wel degelijk een wonderpil.

en het verschil met natties die geen idee hebben wat ze doen is dat aasgebruikers ondanks dit wèl gains maken met dezelfde inzet en dezelfde gebrekkige kennis, en omdat ze gains maken denken zij en anderen dat ze goed bezig zijn, terwijl in realiteit de gains te danken zijn aan de aas

Genoeg mensen die inderdaad ondanks hun manier van trainen groot worden, maar dankzij het gebruik van AAS en in sommige gevallen wondergenen.

Wat mij opvalt is dat het altijd die steroidenmietjes zijn die dit topic vergallen.

goeie gesprekken hier in de BB-sectie, zeker niet altijd dezelfde poep, andere dag.

Lol altijd als iemand hier een goed fysiek post is dat omdat ie wondergenen heeft, of het komt door AAS.

Overigens geloof ik er ook niet in dat je als je als AAS gebruiker half zn klote gaat trainen en niet op je eten let dat je opeens een top fysiek hebt. Maar daar zijn de meningen over verdeeld blijkbaar.

Zelfde dicussie andere dag idd.

alsof het uberhaupt wat boeit hoe lui op een internetforum over je denken

IRL denkt iedereen toch al dat een eiwitshake anaboeloe's zijn

true level 1 natty for life

+1

moet wel aan mijn verwachtingspatroon voldoen..

alsof het uberhaupt wat boeit hoe lui op een internetforum over je denken

IRL denkt iedereen toch al dat een eiwitshake anaboeloe's zijn

true level 1 natty for life
Troe, troe

dat is ook het grote probleem, dat fysiek vaak gekoppelt word aan kennis. ik heb het ook niet over de super dedicated bb'ers, die zullen vast wel alles geven als ze echt groot willen worden, maar de meerderheid van de aasgebruikers zijn casuals die geen idee hebben wat ze doen, en voor hun is aas wel degelijk een wonderpil. en het verschil met natties die geen idee hebben wat ze doen is dat aasgebruikers ondanks dit wèl gains maken met dezelfde inzet en dezelfde gebrekkige kennis, en omdat ze gains maken denken zij en anderen dat ze goed bezig zijn, terwijl in realiteit de gains te danken zijn aan de aas
Nu lijkt het net alsof alle natty's die iets bereikt hebben er hard voor trainen en de meeste AAS gebruikers er met de pet naar gooien. Natty's steken zichzelf nogal graag veren in de kont geloof ik als het gaat om progressie t.o.v. AAS gebruikers. Ik kan ook niet ontkennen natuurlijk dat ik een AAS gebruiker niet kan bijbenen maar wat een onzin om te zeggen dat ik zelf dan harder gewerkt zou hebben dan een van mijn vrienden die niet natty is.

Lol altijd als iemand hier een goed fysiek post is dat omdat ie wondergenen heeft, of het komt door AAS. Overigens geloof ik er ook niet in dat je als je als AAS gebruiker half zn klote gaat trainen en niet op je eten let dat je opeens een top fysiek hebt. Maar daar zijn de meningen over verdeeld blijkbaar. Zelfde dicussie andere dag idd.
+1

sinds ik aas neem doe ik 50% minder me best.

Nu lijkt het net alsof alle natty's die iets bereikt hebben er hard voor trainen en de meeste AAS gebruikers er met de pet naar gooien. Natty's steken zichzelf nogal graag veren in de kont geloof ik als het gaat om progressie t.o.v. AAS gebruikers. Ik kan ook niet ontkennen natuurlijk dat ik een AAS gebruiker niet kan bijbenen maar wat een onzin om te zeggen dat ik zelf dan harder gewerkt zou hebben dan een van mijn vrienden die niet natty is.
+1

Dat hele ik ben natty en steek mezelf grandioos veel veren in de reet is gewoon debiel

verwachting --- > respect

Werkelijkheid ---> laughter

En wat is nou precies het doel en de toegevoegde waarde van dit geneuzel?

Terug
Naar boven