XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Dus je moet inderdaad serieus bezig zijn met voeding en training wil je die resultaten halen.
Zou je wel AAS gebruiken maar niet op je voeding letten en half zn klote gaan trainen dan haal de 90 nooit.
Althans niet in 12 weken.
Wel als je maar aanhoud dat je minimaal 500kcals boven onderhoud eet en aanpast wanneer nodig (gezien je onderhoud naar gelang toe neemt).

Het zou in mijn geval ook een eerste kuur zijn, daar kun je IMO behoorlijk wat uithalen. Echter kom je ewr natuurlijk niet mee weg gewoon maar wat aan te kloten qua voeding..maar je hoeft zeker niet op 100% bro-food voor die 10kg..

als je 500 kcals boven onderhoud eet haal je ook de 90 zonder aas.
Echter zie je er dan wel heel anders uit..de verdeling vet vs spier zal een 'klein beetje' ongunstiger zijn..:rolleyes:

Volgens mij hoef ik niet eens onwijs mijn best te doen om op die manier naar 100kg te gaan..:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Godsamme nog een pagina met deze shit :mad:
Pleur op met die kut natty discussie heel de dag!

fay2s9.jpg

1z6xyte.jpg

5e plek Bodyfit Challenge Cup -80kg klasse

79,9kg bij de weging heb weer flink progressie geboekt , focus gaat nu naar bovenkant borst en kwaliteit

Bruut!

Die legs van die gozer achter je, lol'd.

focus naar kwaliteit

huh

Kijk dit is beter, bruut idd!!

netjes, was wel echt kiele kiele met je gewicht haha iets teveel ontbeten en je was de lul :P

Net fysiek man!:thumbs:

focus bovenkant borst? die is fucking dik man :D

Nu lijkt het net alsof alle natty's die iets bereikt hebben er hard voor trainen en de meeste AAS gebruikers er met de pet naar gooien. Natty's steken zichzelf nogal graag veren in de kont geloof ik als het gaat om progressie t.o.v. AAS gebruikers. Ik kan ook niet ontkennen natuurlijk dat ik een AAS gebruiker niet kan bijbenen maar wat een onzin om te zeggen dat ik zelf dan harder gewerkt zou hebben dan een van mijn vrienden die niet natty is.

+1

Eigenlijk beperk je jezelf teveel door te denken in 2 groepen: niet naturel en wel naturel. Er zijn veel meer variaties.

Je hebt de persoon die traint en niets vooruit gaat maar ook niets gebruikt. Je hebt de kneus die AS gebruikt en niets vooruit gaat (de echte onbenullen waar er ook genoeg van zijn). Daarnaast zijn er maar enkele die spulletjes gebruiken en echt wat bereiken. De laatste groep is volgens mij maar 1 op de 20 mensen die trainen+gebruiken.
De rest is eigenlijk van het type waar je keihard om moet lachen als ze zeggen dat ze gebruiken. Ik zag gisteren nog zo'n gebruikertje met 50kg pulldowns doen, wat ben je dan toch een zielepiet als je op zo'n laag niveau traint en zelfs as+groeihormoon/schildklierhormoon gebruikt (hemzelf horen zeggen).

Je veralgemeniseerd dat iemand die naturel is veren in de kont steekt. Dat is helemaal niet het geval. Het geval is dat merendeel van de gebruikers stumpers zijn die maar wat gebruiken en zo slap zijn als je zusje van 12 jaar.

En natuurlijk moet je harder werken als naturel voor hetzelfde resultaat. Dat is geen discussie. Een gebruiker heeft simpelweg een veel grotere foutmarge waarbinnen hij alsnog vooruit gaat. Bij een naturel is de marge erg klein.

Wat skatermarvin zegt over kennis mbt gebruiken ben ik het niet mee eens. Scroll eens de topics door, het merendeel is slap voor woorden en kan beter bedenken of hij wel genoeg passie/aanleg/doorzettingsvermogen heeft voor de sport om vooruit te gaan. Als je dat niet hebt valt de keuze op drie varianten: 1 gebruiken, eventjes iets groter zijn en het na gebruik weer kwijtraken, 2 niet gebruiken en niet vooruitgaan, 3 stoppen.

Terug
Naar boven