XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

geef je helemaal gelijk. maar er is wel een gedeelte die weldegelijk 100% dedicated to BB zijn en alles voor de sport geven. die mensen verdienen net zoveel respect als de natty die er hetzelfde voor over heeft. en het verschil tussen deze personen, en die jaapies die maar wat aan tamboeren, herken je meteen. je pikt ze er zo tussenuit, zo niet, dan 2 maanden na hun kuurtje wel.
Nu heb je mijn punt begrepen: ook zonder dat je echt goed weet waar je op vlak van training en voeding mee bezig bent kun je met roids je lichaam omvormen. Ik zie jongens genoeg in de gym die onregelmatig trainen en wiens voeding ronduit slecht is maar die progressie maken door te steunen op anabolen. Komaan, we kennen allemaal de festivalboys en strandjanetten die in maart de gym binnenduiken, af en toe komen trainen maar wel prikken tegen de sterren op om toch maar deftig te staan voor Tomorrowland.

en @ GPRO: mijn opmerking was ook niet gericht op mensen die kuren en die wél voeding en training haarfijn op punt stellen. Zulke atleten verdienen hun resultaten net zo goed als een natty die verdient. Beiden stoppen ze er veel werk in en is het goed dat dit resultaten geeft.

Nieuwe chatbox? Dacht dat dit een foto topic was??

Nu heb je mijn punt begrepen: ook zonder dat je echt goed weet waar je op vlak van training en voeding mee bezig bent kun je met roids je lichaam omvormen. Ik zie jongens genoeg in de gym die onregelmatig trainen en wiens voeding ronduit slecht is maar die progressie maken door te steunen op anabolen. Komaan, we kennen allemaal de festivalboys en strandjanetten die in maart de gym binnenduiken, af en toe komen trainen maar wel prikken tegen de sterren op om toch maar deftig te staan voor Tomorrowland. en @ GPRO: mijn opmerking was ook niet gericht op mensen die kuren en die wél voeding en training haarfijn op punt stellen. Zulke atleten verdienen hun resultaten net zo goed als een natty die verdient. Beiden stoppen ze er veel werk in en is het goed dat dit resultaten geeft.

Er zijn inderdaad mensen die AAS gebruiken en zonder shirt op tomorrowland staan.
Maar hoe kan jij zeker weten dat ze niet dagelijks hard trainen en hun voeding perfect op orde hebben?
Misschien zijn ze wel 10x zo dedicated als jij maar vinden ze het daarnaast leuk om naar een festival te gaan.

Je kan dit alleen weten als jij ze dagelijks volgt en precies bij houd wat ze doen, wat ze eten, hoe ze trainen etc etc. Wat mij sterk lijkt dat je dat zou doen.

Er word door menig gefrustreerd persoon imo al gauw geroepen dat iemand geen zak van training snapt maar zijn resultaten heeft te danken aan de AAS. Misschien is dat jaloezie? geen idee.

Er zullen vast mensen zijn die zo met zichzelf om gaan zoals jij beweert. Maar dat zijn er lang niet zoveel als iedereen denkt. Zulke vooroordelen worden imo veel te snel gemaakt.

AAS gebruikers groeien zonder te eten en te trainen

mijn been groeit ook altijd zonder te trainen

Er zijn inderdaad mensen die AAS gebruiken en zonder shirt op tomorrowland staan.
Maar hoe kan jij zeker weten dat ze niet dagelijks hard trainen en hun voeding perfect op orde hebben?
Misschien zijn ze wel 10x zo dedicated als jij maar vinden ze het daarnaast leuk om naar een festival te gaan.

Je kan dit alleen weten als jij ze dagelijks volgt en precies bij houd wat ze doen, wat ze eten, hoe ze trainen etc etc. Wat mij sterk lijkt dat je dat zou doen.

Er word door menig gefrustreerd persoon imo al gauw geroepen dat iemand geen zak van training snapt maar zijn resultaten heeft te danken aan de AAS. Misschien is dat jaloezie? geen idee.

Er zullen vast mensen zijn die zo met zichzelf om gaan zoals jij beweert. Maar dat zijn er lang niet zoveel als iedereen denkt. Zulke vooroordelen worden imo veel te snel gemaakt.
Hier op het forum klopt het misschien wat je zegt. Hier hebben de meeste gebruikers best ook wat kennis in pacht..

kijk ik even rond in mijn gym..lopen er een paar grote gasten welk ik regelmatig spreek, waarvan er slechts 1 ook echt op zijn voeding let..maar zijn trainingen gaan nergens over..

verder lopen er nog zeker 10 winny boys die nog een slechter fysiek hebben dan ik zelf..

ik denk dat mofoskin zeer zeker een punt heeft door te zeggen dat je met matige training en voeding in combi met aas prima gains maakt. De gebruikers hier op het forum blijven dat maar bagatelliseren, maar het is gewoon een feit dat je veeel makkelijker gains maakt en het gros beter weg komt met slechte voeding dan iemand die naturel traint..

Hier op het forum klopt het misschien wat je zegt. Hier hebben de meeste gebruikers best ook wat kennis in pacht.. kijk ik even rond in mijn gym..lopen er een paar grote gasten welk ik regelmatig spreek, waarvan er slechts 1 ook echt op zijn voeding let..maar zijn trainingen gaan nergens over.. verder lopen er nog zeker 10 winny boys die nog een slechter fysiek hebben dan ik zelf.. ik denk dat mofoskin zeer zeker een punt heeft door te zeggen dat je met matige training en voeding in combi met aas prima gains maakt. De gebruikers hier op het forum blijven dat maar bagatelliseren, maar het is gewoon een feit dat je veeel makkelijker gains maakt en het gros beter weg komt met slechte voeding dan iemand die naturel traint..

In mijn gym heb je dat helemaal niet eigenlijk.
Verder heb ik ook nooit hele grote gasten gesproken die geen idee hadden van voeding en training.
Daarom mijn mening gebaseerd op die ervaringen.

Het zal ongetwijfeld verschil maken of je half zn klote traint met of zonder AAS.
Maar persoonlijk denk ik niet dat dat verschil dusdanig groot is als dat hier weleens beweerd word.

Die winnyboys zijn idd kansloos, heb ze zelf gelukkig nog nooit gezien hier.
Maar kan me er wel wat bij voorstellen :P

Het zal ongetwijfeld verschil maken of je half zn klote traint met of zonder AAS.
Maar persoonlijk denk ik niet dat dat verschil dusdanig groot is als dat hier weleens beweerd word.
Dat denk ik wel..

Mijn voeding en manieren worden hier regelmatig bekritiseerd..maar weet zeker dat als ik nagenoeg hetzelfde blijf doen (junken --> compenseren etc.), maar dan in combi met AAS en 500kcals* hoger dan nu, dat ik binnen 10-12 weken wel 90kg weeg..

Wat ik daar dan van over hou...das een goede vraag ;)

*Dus boven onderhoud..

Dat denk ik wel..

Mijn voeding en manieren worden hier regelmatig bekritiseerd..maar weet zeker dat als ik nagenoeg hetzelfde blijf doen (junken --> compenseren etc.), maar dan in combi met AAS en 500kcals* hoger dan nu, dat ik binnen 10-12 weken wel 90kg weeg..

Wat ik daar dan van over hou...das een goede vraag ;)

*Dus boven onderhoud..

500 kcals hoger dan nu is alsnog maar 2000 kcals ofzo toch? ???

Hue, hue.. Nee dan bedoel ik mijn onderhoud (2700-2800) + 500kcals ;) en dan naar gelang het resultaat de kcals opvoeren..anders haal ik nooit 10kg in 12 weken ;)

Dus je moet inderdaad serieus bezig zijn met voeding en training wil je die resultaten halen.
Zou je wel AAS gebruiken maar niet op je voeding letten en half zn klote gaan trainen dan haal de 90 nooit.
Althans niet in 12 weken.

Terug
Naar boven