XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Damn ik zit net op de 4700

Tja ik had liever dat ik wat minder hoefde te eten. Loop de hele dag met n opgeblazen buik rond. Heb me voedingsschema ondertussen ook al weer verhoogd trouwens. Zou wel tegen de 5000 aanzitten.

150gr havermout
3 eieren
50gr rozijnen

4 broodjes met kipfilet

150gr ongekookte rijst
100gr kip

4 broodjes met kipfilet
Banaan

150gr havermout
3 eiers

400gram aardappelen
100gr kip
Groente

150gr havermout
Tonijn 150gr
Banaan

Kwark 500gr
50gr noten

hoe krijg je het weg :roflol:

pff 150 gram havermout telkens, dan zit je toch ramvol?

Ik zit nu ook al ruim over de 4500.
Bij 4100 gebeurde er niks :(

Heb ook moeite om het weg te krijgen. Kan wel merken dat me maag 'groter' wordt. Gewoon shakebeker vullen met 150gr havermout en water. Dat klok je zo weg. Ik weet zelf ook wel dat ik weinig massa heb. Maar begin aub niet te zeiken dat ik meer moet eten want dat probeer ik al

Tja ik had liever dat ik wat minder hoefde te eten. Loop de hele dag met n opgeblazen buik rond. Heb me voedingsschema ondertussen ook al weer verhoogd trouwens. Zou wel tegen de 5000 aanzitten.

150gr havermout
3 eieren
50gr rozijnen

4 broodjes met kipfilet

150gr ongekookte rijst
100gr kip

4 broodjes met kipfilet
Banaan

150gr havermout
3 eiers

400gram aardappelen
100gr kip
Groente

150gr havermout
Tonijn 150gr
Banaan

Kwark 500gr
50gr noten

Drink anders veel (choco)melk en pleur olijfolie door je drinken en shakes. Easy calories.

Drink anders veel (choco)melk en pleur olijfolie door je drinken en shakes. Easy calories.

Olijfolie doe ik al extra veel bij kip/ei. (Choco)melk laat ik liever want reageer niet fijn op melk. Beetje allergisch ofzo denk ik

150gr havermout
3 eieren
50gr rozijnen

4 broodjes met kipfilet

150gr ongekookte rijst
100gr kip

4 broodjes met kipfilet
Banaan

150gr havermout
3 eiers

400gram aardappelen
100gr kip
Groente

150gr havermout
Tonijn 150gr
Banaan

Kwark 500gr
50gr noten

Biefstuk, zalm, aardappelen ipv brood en al die shakes..

150gram ongekookte rijst dat is echt een grote berg haha

Heb ook moeite om het weg te krijgen. Kan wel merken dat me maag 'groter' wordt. Gewoon shakebeker vullen met 150gr havermout en water. Dat klok je zo weg. Ik weet zelf ook wel dat ik weinig massa heb. Maar begin aub niet te zeiken dat ik meer moet eten want dat probeer ik al

Respect voor jou dat je er zo mee bezig bent, zou niet weten wat te doen als ik niet aankom bij 5000kcal :D

Daar heb ik geen tijd/geld voor. Niks met havermout toch? Voedingsstoffen krijg ik echt al wel genoeg binnen met dit aantal kcals.

Ah excuses wist ik niet, het is inderdaad een flinke hap uit het budget. Ik durf het niet op te tellen :)

Maar 'geen tijd' bestaat niet :)

On topic: probeer goed vol te komen, blijven vreten!!!

Gewoon zak chips elke dag erbij

Terug
Naar boven