AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik wou dat ik zoveel kon eten, als ik naar 150gr havermout of 150gr ongekookte rijst kijk wordt ik al dik ;p

Tja ik had liever dat ik wat minder hoefde te eten. Loop de hele dag met n opgeblazen buik rond. Heb me voedingsschema ondertussen ook al weer verhoogd trouwens. Zou wel tegen de 5000 aanzitten.

150gr havermout
3 eieren
50gr rozijnen

4 broodjes met kipfilet

150gr ongekookte rijst
100gr kip

4 broodjes met kipfilet
Banaan

150gr havermout
3 eiers

400gram aardappelen
100gr kip
Groente

150gr havermout
Tonijn 150gr
Banaan

Kwark 500gr
50gr noten
Eėn maaltijd eruit en pizza erin. Je zit wel super clean, als dat niet werkt gewoon dirty gaan.

Eėn maaltijd eruit en pizza erin. Je zit wel super clean, als dat niet werkt gewoon dirty gaan.
Zo lang het clean lukt hou ik het gewoon clean. Bodybuilding is voor mij ook met je gezondheid bezig zijn en daar horen pizza's niet bij. Het is ook niet dat ik helemaal niet aankom. Ik ben pas een jaartje goed bezig met voeding. Toen ik begon dacht ik altijd al wel dat ik genoeg at. Kom nu gewoon 1 tot 2 kg per maand aan. Als het op dit tempo door gaat weeg ik aan het einde van het jaar 100kg

Misschien moet je is kijken of je je voeding wel goed opneemt.

Misschien moet je is kijken of je je voeding wel goed opneemt.
Mwah denk niet dat dat het probleem is. Ben op jonge leeftijd zelfs dik geweest (rond de 20%). Ik heb gewoon een snelle spijsvertering, maar dr valt heus wel tegen op te eten. Toen ik begon woog ik 80kg

Ii3bUnu4.jpg

Foto is automatisch gedraaid, helaas. Droger hoeft van mij niet.

Goeie bobbel :o

Euphorea medebeachboy!

20hoga9.jpg

Damn wat een lekkere mannen vandaag hier zeg. En het is nog niet eens mijn verjaardag

Terug
Naar boven