- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
2kg zak?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben dan natuurlijk ook moddervetNiet iedereen wilt een dikke strongman/ gewichtheffer zijn.
Eėn maaltijd eruit en pizza erin. Je zit wel super clean, als dat niet werkt gewoon dirty gaan.Tja ik had liever dat ik wat minder hoefde te eten. Loop de hele dag met n opgeblazen buik rond. Heb me voedingsschema ondertussen ook al weer verhoogd trouwens. Zou wel tegen de 5000 aanzitten.
150gr havermout
3 eieren
50gr rozijnen
4 broodjes met kipfilet
150gr ongekookte rijst
100gr kip
4 broodjes met kipfilet
Banaan
150gr havermout
3 eiers
400gram aardappelen
100gr kip
Groente
150gr havermout
Tonijn 150gr
Banaan
Kwark 500gr
50gr noten
Zo lang het clean lukt hou ik het gewoon clean. Bodybuilding is voor mij ook met je gezondheid bezig zijn en daar horen pizza's niet bij. Het is ook niet dat ik helemaal niet aankom. Ik ben pas een jaartje goed bezig met voeding. Toen ik begon dacht ik altijd al wel dat ik genoeg at. Kom nu gewoon 1 tot 2 kg per maand aan. Als het op dit tempo door gaat weeg ik aan het einde van het jaar 100kgEėn maaltijd eruit en pizza erin. Je zit wel super clean, als dat niet werkt gewoon dirty gaan.
Mwah denk niet dat dat het probleem is. Ben op jonge leeftijd zelfs dik geweest (rond de 20%). Ik heb gewoon een snelle spijsvertering, maar dr valt heus wel tegen op te eten. Toen ik begon woog ik 80kgMisschien moet je is kijken of je je voeding wel goed opneemt.
Ga is vreten man [emoji6] haha nee geintje

Sick man.